MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Klasa G - proszę o wiadomości https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=9979 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | KLOCKI QCa [ pn sty 10, 2005 12:08 am ] |
Tytuł: | Klasa G - proszę o wiadomości |
Potrzebuję wiadomości na temat MB G klasa W 460 (W463) 200 GE To wersja wypuszczona jedynie na rynek "makaronów" ![]() Szczególnie proszę o opinie na temat silnika (identyczny w W 124 200E i W 201 190 E) Chodzi mi o spalanie i awaryjność, a także o ewentualne koszty napraw - eksploatacyjne. |
Autor: | KLOCKI QCa [ pn sty 10, 2005 10:30 am ] |
Tytuł: | |
Moje pytania dotyczą tego właśnie auta. Proszę o wiadomości użytkowników takiego silnika. ![]() ![]() |
Autor: | krzstian [ pn sty 10, 2005 1:29 pm ] |
Tytuł: | |
Co do spalania to radziłbym się za dieslem rozejtrzeć ewentualnie chociaż 230E bo jest bezwątpienia duż "buda" więc wybór słabego silnika nie będzie miał przełorzenie na duże spalanie ![]() |
Autor: | Rafal77 [ pn sty 10, 2005 4:26 pm ] |
Tytuł: | Re: Klasa G - proszę o wiadomości |
ten silnik w G nie jest godny polecenia, bedzie palil tyle co M102 230 a jest o wiele slabszy, jak chcesz oszczedzac to poszukaj Diesla...[/b] |
Autor: | KLOCKI QCa [ wt sty 11, 2005 9:08 am ] |
Tytuł: | |
Nie pokazałem wszystkich zdjęć. Oszczędność tego samochodu leży za tylną kanapą ![]() ![]() Już widzę miny antygazowników..... ![]() To nie był mój pomysł, ale moge to auto nabyć i chciałem dowiedzieć się czegoś więcej o silniku i o tym, czy będą problemy z ewentualnymi naprawami. Nie jest to opcja zbyt częsta w Polsce, ale mam nadzieję, że skoro silnik występuje w innych modelach, to nie powinno być problemu. Mam nadzieję, że forumowicze jeszcze udzielą mi kilku wskazówek. ![]() |
Autor: | gelanda [ wt sty 11, 2005 11:23 am ] |
Tytuł: | |
Napisz cos wiecej o tym samochodzie, rok, wyposazenie i jaka mialaby byc cena za niego, wtedy latwiejjest udzielic odpowiedz czy warto go brac. |
Autor: | KLOCKI QCa [ wt sty 11, 2005 12:53 pm ] |
Tytuł: | |
Mercedes G 200 instalacja gazowa Radio 180000 km wykonczenia w drewnie nigdy nie uzytkowany w terenie takie dane dostałem Wiem jeszcze, że skrzynia manual, no i stan idealny (ocena laika czyli powierzchowna) cena - powinienem się zmieścić w 20 k zł ze sprowadzeniem (tego jeszcze nie jestem pewien) |
Autor: | gelanda [ wt sty 11, 2005 3:43 pm ] |
Tytuł: | |
jesli jest to 463, to za cene ok 20000zl, warto ja wziasc z kazdym silnikiem, to jest dobra cena. |
Autor: | leslaw [ śr sty 12, 2005 1:15 am ] |
Tytuł: | |
moj znajomy nabyl G z takim silnikiem po 2 miesiacach wlazyl 2.5 diesel przerobiony na turbo z w 124 (benzynowka nawet na Pb byla slaba gaz odpadal) teraz autko uczestniczy w rajdach terenowych i radzi sobie dobrze ![]() |
Autor: | Bukol [ śr sty 12, 2005 12:57 pm ] |
Tytuł: | |
Jesteś pewien, że to 463? Ma stały napęd na 4? Zegary od 124? 3 blokady?" Jeżeli tak, to bierz i się nie zastanawiaj. Na gazie będziesz miał najekonomiczniejszy wariant G jaki można sobie wymarzyc. Silnik nie jest taki słaby jak się wydaje. Fakt, rakieta to to nie jest (ale jaka G jest?) i model był tylko na Włochy (podatki). Z naprawami problemów nie powinno byc - to typowy silnik, taki sam jak w 124 (M102) o parametrach takich samych jak 230. Oczywiście rajdówki z tym silnikiem nie polecam robic, koła max 31" i nie za szerokie, bez zbędnego szpeju (kilogramy). ALe jako wycieczkowóz do lasu i do miejskiej dżungli - OK. |
Autor: | KLOCKI QCa [ czw sty 13, 2005 3:01 pm ] |
Tytuł: | |
WIELKIE DZIĘKI ZA RADY I OPINIE Gdy już będzie w Polsce, to porobię parę zdjęć i pokażę na FORUM ![]() mam tylko nadzieję, że makaroniarz nie wytnie mi numeru z ceną ![]() Jeśli możecie, to napiszcie mi jeszcze ile coś takiego może kosztować w KRAJU NAD WISŁĄ. Chodzi mi oczywiście o porównywalne auto w bdb. stanie (tamto auto podobno od spodu nie ma żadnych śladów użytkowania w terenie - wynik oględzin nie zapewnienia) |
Autor: | Bukol [ czw sty 13, 2005 3:33 pm ] |
Tytuł: | |
Ceny G w Polsce zaczynają się od 12-14 tyś za złom przed opłatami. W miarę możliwy sprzęt, ale do roboty, to wydatek rzędu 20tyś i w górę. Dobrą G można kupić powyżej 30tyś (starsze roczniki, krótkie) a górną granicą jest pewnie ze 300.000zł za pełen wypas, 2 latek, 400cdi. |
Autor: | KLOCKI QCa [ pt sty 14, 2005 2:04 pm ] |
Tytuł: | |
Bukol pisze: Jesteś pewien, że to 463? Ma stały napęd na 4? Zegary od 124? 3 blokady?"
Nie znam się jeszcze dobrze ![]() Czy każdy 463 ma napęd stały na 4 i w związku z tym ile będzie mógla palić moja wersja - trudno się doszukać takich informacji w necie, a już długo próbuję. czy przypadkiem to: ![]() nie występuje jedynie w 463 - to tylko mój wniosek po przejrzeniu wielu zdjęć tych modeli |
Autor: | KLOCKI QCa [ pt sty 14, 2005 2:45 pm ] |
Tytuł: | |
A TU LINK DLA OSÓB KTÓRZY CHCĄ SIĘ CZEGOŚ DOWIEDZIEĆ O GALENDZIE (może znacie, ale warto przypomnieć ![]() http://www.mercedes-seite.de/mercedes/p ... inhalt.php http://www.mercedes-seite.de/mercedes/p ... inhalt.php Wynika, że silnik 200 jest niewiele słabszy od 230, a jednak opłaty niższe... |
Autor: | Bukol [ pt sty 14, 2005 5:56 pm ] |
Tytuł: | |
Trudno mi powiedzieć, czy ten wlot to atrybut 463. Zbyt wiele przeróbek widziałem. Masz może zdjęcia wnętrza, głównie "centrum dowodzenia" - czyli konsoli z wajhami? Jeżeli poza lewarem skrzyni i reduktora są jeszcze takie "guziki" wyciągane do góry to mamy do czynienia z 460 z dołączanym napędem. Jeżeli blokady są załączane przyciskami na desce, to będzie to już stały 4x4. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |