MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

W 115 200D 1974 r. - gruntowny remont
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=51&t=39796
Strona 1 z 2

Autor:  chmielo [ pt mar 13, 2009 6:27 pm ]
Tytuł:  W 115 200D 1974 r. - gruntowny remont

narazie kilka fotek z pierwszej fazy - rozbierania
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  t.king [ pt mar 13, 2009 7:49 pm ]
Tytuł: 

jaki zakres prac planujesz?
coś o historii samochodu powiesz ?
gratuluję decyzji :P

Autor:  chmielo [ pt mar 13, 2009 8:44 pm ]
Tytuł: 

silnik jest po remoncie wiec mam nadzieje ze tylko na sprawdzeniu sie skonczy, wymiana elementow zawieszenia + piaskowanie i malowanie, blacha jest nie pognita - odkucie szpachli ;) piaskowanie + malowanie (jaki kolor jeszcze nie wiem - oryginalnie byl bialy ale przy nim nie zostane), bede robil nowa tapicerke i zmienial plastiki na czarne, no i to co mnie najbardziej zaboli - nowe chromy. reasumujac chce mu poswiecic tyle czasu i oszczednosci zebym nie bal sie nigdzie dalej wyruszyc :D

Autor:  chmielo [ śr kwie 29, 2009 2:14 am ]
Tytuł: 

sprawdzilem cisnienie: 18, 14, 16, 12 i zastanawiam sie czy to w ogole mozliwe???? czy moze akumulator byl za slaby...

Autor:  heted [ śr kwie 29, 2009 10:32 am ]
Tytuł: 

przede wszystkim powinno być równo.Akumulator nie daje na jeden gar mniej, na drugi więcej. Większość tych silników jest "po remoncie, pali od kopa"

Autor:  t.king [ śr kwie 29, 2009 10:43 am ]
Tytuł: 

chmielo pisze:
czy moze akumulator byl za slaby...

to może być jedna przyczyna,sprawdź też rozrusznik,
sprawdzałeś,czy ma przedmuchy ?

Autor:  KamilKamil [ śr kwie 29, 2009 12:48 pm ]
Tytuł: 

A może regulacja zaworów pomoże skoro silnik po remoncie

Autor:  chmielo [ śr kwie 29, 2009 8:22 pm ]
Tytuł: 

zawory regulowalem wczesniej, rozrusznik rozbieralem i jest ok, nawet ma maly pobór prądu,

heted pisze:
.Akumulator nie daje na jeden gar mniej, na drugi więcej.

chodzilo mi o to ze nie mial wystarczajacej mocy zeby porzadnie zakrecic silnikiem

t.king pisze:
sprawdzałeś,czy ma przedmuchy ?

jakie przedmuchy?

Autor:  chmielo [ sob cze 27, 2009 12:01 am ]
Tytuł: 

niestety z braku czasu postepy w pracach sa niewielkie :(
ostatnio przymierzalem kupione blotniki, w miejsce starych plastikow i natknalem sie na maly problem
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  NIEBIESKI [ sob cze 27, 2009 12:10 am ]
Tytuł: 

chodzi Ci o pasowanie do drzwi czy o mocowanie do progów?

Autor:  chmielo [ sob cze 27, 2009 12:11 am ]
Tytuł: 

do progu :lol: brak jest wglebienia, reszta pasuje.

Autor:  NIEBIESKI [ sob cze 27, 2009 12:36 am ]
Tytuł: 

Powineneś mieć coś takiego:
Obrazek
Foto z tematu remontu W115 Kamaela
Ktoś coś rzeźbił z naprawą progu. A jak mocowany był ten plastik?
Może warto zainwestować w przyzwoity próg z odpowiednim wyprofilowaniem? Może to być tańsze od blacharza-artysty-rzeźbiarza ;)
Znam co najmniej jednego takiego ;) Ale oni się cenią.
Według Ciebie reszta pasuje? Szczelina jest przykładnie niepoprawna. Chociaż to tylko przymiarka bez mocowania, wiec może to tylko tak wyglądać. A ja jestem przeczulony.

Autor:  Kamael [ sob cze 27, 2009 1:03 am ]
Tytuł: 

Wygląda na to, że przednia część progu była doginana i ktoś pominął rynienkę na błotnik (lub cały próg był wymieniany na jakiś arachaiczny zamiennik). Nie widzę nawet otworu na lewarek. Masz możliwość spawania we własnym zakresie? Jeśli tak, to zrobienie takiej rynienki wcale nie jest dużym problemem i mógłbyś sobie poradzić. <br>Dodano po 7 minutach.:<br>
NIEBIESKI pisze:
Kameal'a

NIEBIESKI ale napaćkałeś [zlosniki]

Autor:  NIEBIESKI [ sob cze 27, 2009 1:39 am ]
Tytuł: 

Przepraszam. Literówka się wkradła... Już poprawie ;)

Autor:  chmielo [ pn cze 29, 2009 8:55 pm ]
Tytuł: 

NIEBIESKI pisze:
Według Ciebie reszta pasuje? Szczelina jest przykładnie niepoprawna. Chociaż to tylko przymiarka bez mocowania, wiec może to tylko tak wyglądać. A ja jestem przeczulony.

tak to tylko przymiarka bez mocowania [zlosnik]


Kamael pisze:
(lub cały próg był wymieniany na jakiś arachaiczny zamiennik). Nie widzę nawet otworu na lewarek.

najprawdopodobniej caly byl wymieniany ale nie wiem na co, nie ma zadnego otworu na lewarek, z reszta lewarka tez nie ma :lol:
cos z tym zrobie z pomoca znajomego blacharza
w miare mozliwosci bede zdawal relacje ;)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/