MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 23, 2025 12:02 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lip 22, 2008 8:12 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Hej,

Zapraszam Was wszystkich na XIII ZLot MB/8 Club Poland, który odbędzie się w dniach 5-7 września 2008 roku na Mazurach (Ruciane-Nida, Pisz) Rezerwujcie sobie czas na wspaniałą zabawę [cool]


W ciągu tygodnia powinna być już gotowa dokładna informacja dotycząca kosztów imprezy i warunków udziału w niej.

ZAPRASZAM !!!

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Ostatnio zmieniony czw sie 07, 2008 3:56 pm przez Idzik, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 07, 2008 3:42 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Trochę, niestety dłużej się zeszło ale w końcu się udało:

Na początek garść informacji o imprezie:

Ruciane-Nida


Obrazek

W jednym z najbardziej malowniczych zakątków Krainy Wielkich Jezior Mazurskich, w samym sercu Puszczy Piskiej leży Ruciane-Nida.

Ruciane - Nida usytuowane jest na styku trzech jednostek geomorfologicznych:
Równiny Mazurskiej, Krainy Wielkich Jezior Mazurskich i Pojezierza Mrągowskiego.
Miasto i Gmina Ruciane - Nida zajmuje obszar 35,7 tys. ha, przy czym aż 25,337 tys. ha
przypada na lasy, a około 3,6 tys. ha na wody. Dobrze rozwinięta sieć dróg
lądowych i wodnych, umożliwia szybkie i wygodne połączenie z Olsztynem i Ełkiem.
Atrakcyjne położenie wśród lasów i jezior sprawia, że co roku rzesze turystów spragnionych odpoczynku na łonie natury, odwiedzają Ruciane-Nidę.

Walory Rucianego-Nidy to przede wszystkim wspaniała, nieskażona przyroda. Zasoby leśne stanowią ponad 70 % powierzchni gminy.
Na szczególną uwagę zasługuje Puszcza Piska, jedyna w regionie pozostałość lasu pierwotnego. Różnorodność wód i terenów podmokłych, rozległe i dobrze zachowane kompleksy leśne sprawiły, że Puszcza Piska charakteryzuje się wielkim bogactwem świata roślin i zwierząt. Długa jest lista występujących tu roślin chronionych, stanowiących prawdziwe bogactwo tych terenów, wiele z nich to perełki naszych lasów i łąk. Podobnie ma się świat zwierząt. Lasy Puszczy Piskiej zamieszkuje kilka rodzin wilków, a po latach nieobecności pojawiły się także rysie.
Idealnym uzupełnieniem lasów i walorem turystyczno - rekreacyjnym są liczne jeziora.


Historia

Pierwsze ślady osadnictwa na obecnym terenie Miasta i Gminy Ruciane – Nida datuje się na II wiek naszej ery. Krainę Wielkich Jezior zamieszkiwało wówczas pruskie plemię Galindów. Gospodarka Galindów mogła rozwijać się dzięki wzmożonej wymianie towarowej związanej z położeniem ich państwa przy jednej z odnóg bursztynowego szlaku, prowadzącym z cesarstwa rzymskiego przez ziemie polskie, Galindię do Sambii. Rozkwit państwa Galindów datuje się na okres od IV do VII wieku n.e. Tereny zajęte przez plemię Galindów posiadały dość dobre warunki dla osadnictwa – różnej jakości gleby, bogate lasy iglaste i liściaste, liczną zwierzynę, ryby oraz ważne dla rzemiosła darniowe rudy żelaza oraz bursztyn. Warunki te sprzyjały stopniowemu rozwojowi rolnictwa, rzemiosła i wymianie handlowej. W VI wieku, wskutek wędrówek ludów nastąpiło całkowite załamanie się handlu na szlaku bursztynowym, jednak w to miejsce powstał inny wiodący z Europy Zachodniej nad Bałtyk, Morze Czarne i środkowy Dunaj. Teraz więc Galindowi brali udział w handlu wymiennym z krajami nadczarnomorskimi i ze Słowianami. Koniec VII wieku przyniósł całkowite załamanie wymiany handlowej na szlaku, co spowodowało kryzys osadnictwa galindzkiego i częściowe wyludnienie Galindii.

W wieku XIII po podbojach w latach 1253-1254 oraz układach z Kazimierzem Kujawskim, kolejnymi gospodarzami tych terenów zostali Krzyżacy. Obecny obszar Miasta i Gminy Ruciane – Nida wchodził wówczas w skład prokuratorii piskiej. Wraz z przybyciem Krzyżaków rozpoczęła się planowa akcja osadnicza, która największe nasilenie przybrała po podpisaniu traktatu nad jeziorem Mełno w 1422 roku, ustalającego granice między państwem Krzyżackim, Polskim i Litewskim. Po hołdzie Pruskim w 1525 r. ziemie te weszły w skład świeckiego państwa pruskiego, będący lennem Polski. Pomimo kontynuowanej przez władze Pruskie polityki kolonizacyjnej, do XVIII wieku rejon Rucianego-Nidy pozostał słabo zaludniony, przede wszystkim na skutek najazdów Tatarskich i Litwińskich, a także nawiedzających te rejony klęsk żywiołowych. Najbardziej intensywny etap zasiedlania tych ziem nastąpił dopiero po roku 1825, kiedy to Król Fryderyk III wydal rozporządzenie dające prawo do osiedlania się na tych ziemiach staroobrzędowców (starowierców). Pierwsze wsie nazywane od imion swych założycieli, powstawały w gminie Ruciane – Nida już od roku 1830. Obok typowej zabudowy mieszkalnej wznoszono molenny – kościoły obrządku starej wiary, a także pustelnie i klasztory (dwa męskie i jeden żeński).

Początki istnienia miejscowości Nida i Ruciane sięgają XVII wieku. Nida została założona w roku 1699 na miejscu dawnej wioski rybackiej oraz młyna położonego nad rzeką Nidką. Mieszkańcy osady trudnili się rybołówstwem oraz produkcją smoły i węgla drzewnego. W 1880 roku w Nidzie znajdował się urząd stanu cywilnego, który obejmował swym działaniem 335 osób.
Natomiast w okolicach Rucianego już w XIV wieku działały hamernie, smolarnie, dziegdziarnie, wypalarnie węgla drzewnego. Miejscowość istniała już jako osada szkatułowa i gajówka w XVIII wieku. W pierwszej połowie XIX wieku znajdowała się tu leśniczówka i niewielka osada leśna.

W drugiej połowie XIX wieku na omawianym terenie nastąpił znaczny rozwój komunikacji. W latach 1866 – 1869 zbudowano odcinek szosy Ruciane – Pisz, a w latach 1883-1885 uruchomiono linię kolejową Olsztyn – Ełk ze stacją w Rucianem. Natomiast w 1898 roku oddano do użytku połączenie kolejowe Ruciane-Mrągowo. U schyłku XIX wieku uruchomiono szlak wodny prowadzący z Giżycka do Mikołajek, Rucianego i Pisza, co zapoczątkowało turystyczny rozwój Rucianego. Po I wojnie światowej odwiedzało Ruciane ok. 12 tys. osób rocznie, co czyniło je jednym z ważniejszych ośrodków turystycznych w dawnych Prusach Wschodnich.
Po II wojnie światowej uruchomiono pierwszy przenośny tartak w Wejsunach, następnie przystąpiono do odbudowy tartaku w Nidzie i w Rucianem. Oddano do użytku wyłuszczarnię nasion, w której produkcja nasion, tak potrzebnych w leśnictwie, była nieoceniona.

Jednak inwestycja, która zaważyła na historii tych terenów rozpoczęła się dopiero w 1949 roku, kiedy to na polach obok Nidy rozpoczęto budowę Zakładów Płyt Pilśniowych i Wiórowych. Wybór tego miejsca podyktowany był możliwością pozyskiwania drewna z okolicznych lasów. Po pięcioletniej budowie uruchomiono pierwszy wydział produkcyjny – wytwórnię płyt pilśniowych, w roku następnym – płyt twardych, a w kolejnych drugi wydział płyt wiórowych oraz w 1963 roku ostatni produkujący płyty laminowane. W 1965 roku w zakładzie zatrudnionych było 1144 osób. Dzięki zakładom następował wzrost liczby ludności i cała infrastruktura związana z miejscowością: budownictwo mieszkalne, handel, usługi, transport. Powstanie zakładu spowodowało szybki rozwój Nidy oraz Rucianego i w głównej mierze przyczyniło się do połączenia obu miejscowości i utworzenia Miasta Ruciane-Nida.
31.12.1965, Pochód z okazji uzysk. praw miejskich
Uroczystości związane z uzyskaniem praw miejskich
Najnowsze dzieje Rucianego – Nidy rozpoczęły się w 1 stycznia 1966 roku, kiedy to po wielu staraniach nadano Rucianemu i Nidzie prawa miejskie. W skład obszaru miejskiego oprócz Rucianego i Nidy weszły Guzianka, Dybówek I, Dybówek II, oraz Pólko, Wola Ratajowa
i Zdróżno. Liczba ludności wynosiła 1 stycznia 1966 roku 3050 osób. W 1973 roku, w związku z nowym podziałem administracyjnym kraju, utworzono w ramach powiatu piskiego Gminę Ruciane – Nida.

Równolegle następował rozwój turystyki, zgodnie z wczasowo-rekreacyjną tradycją miejscowości. Atrakcyjne położenie wśród lasów Puszczy Piskiej, dogodne usytuowanie i liczne jeziora sprawiły, że na przełomie lat pięćdziesiątych i sześćdziesiątych turystyka zaczęła stanowić w Rucianem ważny czynnik miastotwórczy, prowadzący z czasem do otrzymania statusu osiedla i w końcu miasta. Już w 1948 roku powstał ośrodek wczasów wagonowych PKP oraz dom wczasowy „Perła Jezior”. Trzy lata później oddano do dyspozycji wczasowiczów Dom Wycieczkowy PTTK przy ul. Mazurskiej. W 1955 roku, nad jez. Nidzkim wybudowano większy i bardziej reprezentacyjny obiekt PTTK-owski – Ośrodek Turystyki Wodnej, który w 1966 roku był największą tego typu placówką w Polsce. W tym okresie ruch turystyczny ograniczał się w głównej mierze do ośrodków wypoczynkowych, dostosowanych do przyjmowania grup pracowniczych, zresztą wówczas goście indywidualni stanowili rzadkość. W kolejnych latach powstawały następne ośrodki wypoczynkowe, hotele, pensjonaty, pola namiotowe, wypożyczalnie sprzętu pływającego, przystanie i porty oraz wiele, wiele innych obiektów świadczących o turystycznym charakterze miejscowości, które stało się i jest do dnia dzisiejszego jednym z najatrakcyjniejszych miast leżących na Szlaku Wielkich Jezior Mazurskich.

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Baza zlotu

DOM WCZASOWY *"PERŁA JEZIOR"*
Al. Wczasów 15
12-220 Ruciane - Nida

Do dyspozycji mamy pokoje 2, 3 i 4 osobowe z umywalkami, sanitariaty i natryski na korytarzu. Ich ilość jest wystarczająca, a warunki sanitarne osobiście sprawdziliśmy i jest naprawdę schludnie i przyjemnie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Warunki, uczestnictwa regulamin:

CELE IMPREZY
- integracja środowiska miłośników i użytkowników samochodów marki Mercedes–Benz, a w szczególności modelu W114/115,
- poznanie regionu Wielkich Jezior Mazurskich,
- wymiana poglądów i doświadczeń w zakresie eksploatacji, napraw i odbudowy samochodów marki Mercedes-Benz,
- propagowanie kultury i bezpieczeństwa na drodze oraz wiedzy technicznej

OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW PODCZAS TRWANIA RAJDU
Uczestnicy powinni stosować się ściśle do przepisów obowiązujących na drogach publicznych w Polsce i odpowiadają za ich przekroczenie. W trakcie trwania prób sprawnościowych w samochodzie może znajdować się jedynie załoga zgłoszona do udziału w imprezie. Zmylenie lub zjechanie z trasy z jakichkolwiek przyczyn i wynikające z tego konsekwencje nie mogą być przedmiotem składania protestu lub zmian zapisu czasu. Zawodnicy mają obowiązek umieszczenia na pojeździe w wyznaczonych miejscach numerów startowych oraz otrzymanych materiałów reklamowych.

OBOWIĄZKI ORGANIZATORA
Organizator dostarczy uczestnikom numery startowe oraz materiały reklamowe, które należy umieścić we wskazanych miejscach na pojeździe. Nie umieszczenie materiałów reklamowych na pojeździe powoduje dyskwalifikację w Rajdzie. Przed rozegraniem prób sprawnościowych organizator dostarczy opis prób wraz z punktacją, a przed startem rajdu - opis trasy oraz kartę drogową. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe podczas trwania imprezy w stosunku do osób i sprzętu. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za spowodowane przez uczestników imprezy szkody i straty w stosunku do osób trzecich i ich mienia.
WARUNKI ROZGRYWANIA IMPREZY
Klasyfikowane są tylko i wyłącznie załogi startujące w samochodach marki Mercedes-Benz. Uczestnicy rajdu zobowiązani są do przejechania wyznaczonej przez organizatora trasy zgodnie z zapisami w karcie drogowej i opisem trasy. Podane w itinererze odległości zostały sprawdzone i są uśrednionym wynikiem pomiarów uzyskanych przez kilka różnych aut. W razie pomylenia drogi, każda załoga dysponuje "kopertą pierwszej pomocy", jednak jej otwarcie powoduje dalsze uczestnictwo w rajdzie w charakterze obserwatora i wykluczenie z końcowej klasyfikacji. Uczestnik obowiązany jest przybyć na metę dokładnie w regulaminowym czasie. Stawienie się na mecie zbyt wcześnie, jak i zbyt późno spowoduje przyznanie punktów karnych.
PODANY W ITINERERZE KILOMETRAŻ OZNACZA MIEJSCE WYKONANIA MANEWRU LUB ZADANIA, LECZ NIE MUSI OZNACZAĆ MIEJSCA USTAWIENIA ZNAKU DROGOWEGO.

PRÓBY SPRAWNOŚCIOWE I ZADANIA
Uczestnik zobowiązany jest do przejazdu próby sprawnościowej zgodnie z podanym na rysunku kierunkiem jazdy w jak najkrótszym czasie. Początek każdej próby sprzed linii startu z uruchomionym silnikiem. Koniec każdej próby z zatrzymaniem pojazdu tak, aby linia mety znajdowała się między osiami pojazdu. Niewłaściwe zatrzymanie pojazdu zawodnicy poprawiają kosztem czasu trwania próby. Zakończenie każdej z prób sprawnościowych lub zadania w trakcie sygnalizuje sędzia np. podniesieniem ręki do góry lub w inny wyraźny dla uczestnika sposób


Wpisowe i koszty udziału

Wpisowe wynosi 50 PLN od załogi (niezależnie od ilości osób w samochodzie). Wpisowe nie dotyczy Klubowiczów niezalegających ze składkami członkowskimi.

Koszt udziału od osoby wynosi 185 PLN. Opłata zawiera: zakwaterowanie, wyżywienie, bilety wstępu do wszystkich placówek muzealnych uwzględnionych w itinererze.

Opłaty należy wnosić przelewem na konto:

Stowarzyszenie MB/8 Club Poland
ul. Konopnickiej 15/1A
80-240 Gdańsk
numer rachunku:
25 1500 1285 1212 8003 6092 0000

UWAGA !!! LICZBA UCZESTNIKÓW JEST OGRANICZONA !!! O UDZIALE DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ POTWIERDZONYCH DOKONANIEM WPŁATY NA KONTO !!!

Dostępny jest już formularz zgłoszeniowy: http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/152/62/


Pozdrawiam i zapraszam do udziału w kolejnej niezapomnianej imprezie !!!




<b> Honorowy Patronat </b> nad XIII Zlotem MB/8 Club Poland objął
Burmistrz Miasta i Gminy Ruciane-Nida Pan Leszek Marek Gryciuk

Obrazek

Sposorzy:

Obrazek

www.csv.pl

Obrazek

www.zelazko.com.pl

Obrazek

www.mercedesbroler.pl

Patronat medialny:

Obrazek

www.moto.pl


Obrazek

www.classicauto.pl[/img]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Ostatnio zmieniony czw sie 14, 2008 3:18 pm przez Idzik, łącznie zmieniany 3 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 13, 2008 11:28 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Na stronie klubowej dostepny jest już formularz zgłoszeniowy.

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 14, 2008 9:17 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Uczestników którzy zgłosili się do Idzika a nie zapisali się na liście proszę o uzupełnienie danych w dostępnym już formularzu.

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 17, 2008 10:13 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Przypominam o ograniczonej liczbie miejsc na zlocie !!! Mamy ściśle ograniczoną liczbę miejsc hotelowych oraz wejściówek na Bal Komandorski !!!

Proszę o potraktowanie apelu o potwierdzenie rezerwacji przez dokonanie wpłaty bardzo poważnie. Tylko na tej podstawie dokonujemy rezerwacji miejsca !!!

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 17, 2008 10:34 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Idzik pisze:
Przypominam o ograniczonej liczbie miejsc na zlocie !!! Mamy ściśle ograniczoną liczbę miejsc hotelowych oraz wejściówek na Bal Komandorski !!!


... w związku z czym 76. osoba nie będzie miała najmniejszej szansy wziąć w nim udziału. Tym razem hasło "kto pierwszy, ten lepszy" będzie miało w 100% odzwierciedlenie w rzeczywistości. Miejsc mamy tylko i wyłącznie 75 (w tym organizatorzy), zatem decyduje kolejność zgłoszeń i dokonanych wpłat, a czasu coraz mniej. Dla szczęśliwców, którzy załapią się na XIII zlot atrakcji na trasie i nie tylko nie zabraknie.

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 27, 2008 11:30 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Liczba wolnych miejsc jest już niemal wyczerpana. Osoby niezdecydowane zachęcam do podjęcia decyzji na "TAK" i wpisanie się do formularza ;-))))

Obrazek <br>Dodano po 3 minutach.:<br> Piątek 5.09.2008
16:00 Rejestracja załóg
19:00 Ognisko z kiełbaską

Sobota 6.09.2008
8:00- 9:00 Śniadanie
9:30 Start pierwszej załogi do rajdu.
13:00-15:30 Obiad na trasie rajdu
16:30 Przyjazd na metę pierwszej załogi
19:30 Wyjazd autokaru na Bal Komandorski
20:00-24:00 Bal Komandorski

Niedziela 7.09.2008
9:00-10:00 Śniadanie
10:30 Przejazd w kolumnie na Przystań w asyście Policji
11:00 Konkurs elegancji
13:00 Ogłoszenie wyników
14:00 Oficjalne zakończenie Zlotu

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 2:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 26, 2005 2:26 pm
Posty: 270
Lokalizacja: Warszawa
fajnie macie - ja niestety niebędę mógł uczestniczyć w tym 13 bardzo zapewne ciekawym Zlocie MB/8 :beksa3x:
ale życzę wam wspaniałej imprezy , wielu gwiezdnych atrakcji , pucharów i dobrej zabawy :szybax: [uhaha] [gulgul] [pub] [puke4]
pozdrawiam

_________________
mb w115 '72


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 29, 2008 5:15 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 28, 2005 6:34 pm
Posty: 1631
Lokalizacja: Praga ma się rozumieć Północ
Chciałbym poinformować, że zostały 4 - słownie cztery miejsca na XIII Zlocie Klubu MB/Club Poland.

Za chwilę może być za późno :roll: [totalszok]

_________________
Pozdrawiam Irek
W123 300D, automat, biały, a jego imię "Helmut" ex.
VW T4 Multivan - ale na kołach MB :)
http://www.beczkolandia.pl
http://www.kali-tramp.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 30, 2008 2:41 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 27, 2001 2:00 am
Posty: 696
Lokalizacja: Łódź
kali pisze:
Chciałbym poinformować, że zostały 4 - słownie cztery miejsca na XIII Zlocie Klubu MB/Club Poland.

Za chwilę może być za późno :roll: [totalszok]


Zdążyłem??
Kasę za 2os. wysłałem dzisiaj.

_________________
W 115 230.4 '73 automatic
VW T3 Westfalia '83
DAS BESTE ODER NICHTS...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 31, 2008 12:11 pm 
Offline
Swoja BABA
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 05, 2003 9:12 pm
Posty: 726
Lokalizacja: Warszawa
arbies pisze:
kali pisze:
Chciałbym poinformować, że zostały 4 - słownie cztery miejsca na XIII Zlocie Klubu MB/Club Poland.

Za chwilę może być za późno :roll: [totalszok]


Zdążyłem??
Kasę za 2os. wysłałem dzisiaj.


zdazyles zdazyles...:))
poprosze Cie na priva o dane pilota /imie nazwisko i adres/
pozdr.
M

_________________
Małgosia
Skarbnik MB/8 Club Poland

W114 250 '71 Amelka:)
Yariska AMG:) 1.4 '10


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 03, 2008 9:54 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
W ostatniej chwili kilka osób zrezygnowało z udziału w zlocie, mamy więc jeszcze kilka miejsc !!! Jeżeli Ktoś się jeszcze nie zdecydował, a jednak chciałby wziąć udział z zlocie to proszę o informację:

idzik@hot.pl
lub
602 18 18 13


Informacja dla osób wybierających się na XIII Zlot MB/8 Club Poland

- na trasie Rajdu nie ma stacji benzynowej. Stacja jest w samym Rucianym i dlatego sugeruję dotankowanie przed startem. Trasa Rajdu wynosi 130 km

- na trasie są drogi szutrowe - taka specyfika regionu ;). Szutry te są jednak równe i nieźle utrzymane. W ostatni weekend po raz kolejny sprawdziliśmy trasę i jest ok.

- Bal Komandorski w dużej mierze odbędzie się na świeżym powietrzu. Wrześniowe wieczory potrafią już być chłodne, dlatego proponuję zabrać jakieś kurteczki ;)

Pozdrawiam i do zobaczenia w Rucianym !!! Oj będzie się działo...
[cool]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 04, 2008 7:05 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
No to w takim razie ja korzystając z okazji pierwszy raz będę na Zlocie [zlosnikz]

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl