JUŻ ODPOWIADAM. Co do prędkości to faktycznie rozważamy przejazd dwoma kolumnami, lub inne warianty np. aby wolniejsze auta startowały pierwsze. Jeszcze przemyślimy. Co do CB to oczywiście tak. Nawet jest to napisane na stronce ekspedycji
www.ekspedycja-mb2008.pl . Parkowanie i tankowanie: Jako organizatorzy jedziemy najdalej za 2 tygodnie na "przejazd próbny" gdzie będzie "wynajęta" jakaś duża tanksztela mniej więcej po 500km od Wrocka. Tam będzie przerwa około 1-2h na zebranie grupy, wydanie posiłku w formie cateringu, czas na toaletę, tankowanie itp. To już jest pewne zatem ten problem jakoby znika. Koszty: szacunkowo podane są na stronie ale powiem, że do dziś nie znamy precyzyjnej kwoty. Oczekujemy na odpowiedź z MB odnośnie ceny hotelu wyżywienia, poczęstunku w czasie biesiad itp. Dodatkowo Ilość i "jakość" sponsorów może spowodować obniżenie kosztów. Na chwilę obecną szacujemy koszt na poziomie 1000pln za załogę 2-osobową. W cenia 3 noclegi, wsztstkie posiłki, wstępy, wszelkie materiały niezbędne do uczestnictwa oraz gadżety pamątkowe. Paliwo we własnym zakresie. W związku z tym, że nie znamy jeszcze oststecznej ceny, procedura ustalania listy startowej jest podzielona na 3 etapy. Obecny 1 etap nie wymaga od uczestnika żadnego ryzyka finansowego itp. Jak tylko będziemy znali wszystkie warunki, natychmiast pojawią się one na stronie. Zapraszam. SHADI <br>
Dodano po 11 minutach.:<br> Chciałbym dodać jeszcze jedno. Ekspedycja ma mieć formę podobną do "rajdu turystycznego" Zatem nie ma obowiązku jazdy w kolumnie. Każdyuczestnik na starcie otrzyma szagłowe materiały które pozwolą mu sprawnie dotrzeć do "mety" w Stuttgarcie. Dodatkowo jako "koło ratunkowe" jako ostatni samochód pojedzie holownik jako zabezpieczenie techniczne. Jeżeli ktoś będzie czuł się niepewnie to może jechać za nim. Prędkość około 100-110 km/h powinna odpowiadać już wszystkim... Przerwa około 1-2 h w nieco więcej niż połowie odległości powinna pozwolić na "sklejenie grupy". A na koniec dodam: nie znam odpowiedzi i recepty na WSZYSTKIE pytania i problemy... Nie będę udawał że mam opracowane wszystko w najmniejszym szczególe. Skłamałby ten kto stwierdziłby że można wszystko przewidzieć. Liczę jednak na to, iż uczestnicy będą "pomagać" a nie "przeszkadzać"... Czy to źle że tak myślę?? <br>
Dodano po 41 sekundach.:<br> Chciałbym dodać jeszcze jedno. Ekspedycja ma mieć formę podobną do "rajdu turystycznego" Zatem nie ma obowiązku jazdy w kolumnie. Każdyuczestnik na starcie otrzyma szagłowe materiały które pozwolą mu sprawnie dotrzeć do "mety" w Stuttgarcie. Dodatkowo jako "koło ratunkowe" jako ostatni samochód pojedzie holownik jako zabezpieczenie techniczne. Jeżeli ktoś będzie czuł się niepewnie to może jechać za nim. Prędkość około 100-110 km/h powinna odpowiadać już wszystkim... Przerwa około 1-2 h w nieco więcej niż połowie odległości powinna pozwolić na "sklejenie grupy". A na koniec dodam: nie znam odpowiedzi i recepty na WSZYSTKIE pytania i problemy... Nie będę udawał że mam opracowane wszystko w najmniejszym szczególe. Skłamałby ten kto stwierdziłby że można wszystko przewidzieć. Liczę jednak na to, iż uczestnicy będą "pomagać" a nie "przeszkadzać"... Czy to źle że tak myślę??