Mam go już kilka lat, raz sprzedałem, czego żałowałem, na szczęście udało się odkupić. Może i sercem jestem bliżej /8 i W116, ale jednak 124 z M104 to całkiem przyjemne autko do jazdy na codzień, dodatkowo pakowne i całkiem przyzwoicie wyposzażone.
Wyciąg z EPC WDB 124092 1F 314807 E320T STATION WAGON
078A FABRIC ALPACA GRAY 199 BLUEBLACK METALLIC 221 LEFT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE 222 RIGHT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE 228 AUXILIARY HEATER 240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR 244 SPORTS SEATS, FRONT 270 INVALID/ANTENNA F.D-NET TELEPHONE ON FENDER REAR.L 274 MERCEDES-BENZ D-NETWORK TELEPHONE 281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL 291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 300 STORAGE BOX IN FRONT TRAY 412 _______ - 19951002 - ELECTRIC SLIDING ROOF 412 _______ - 19980716 - ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE 420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR 443 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL), AND STEERING COLUMN, EL 471 ACCELERATION SKID CONTROL (ASR) 512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS., RDS 541 DOUBLE ROLLER BLIND USD.AS LUGG.AND PASSENG. GUARD 551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM 586 AIRCONDITIONER + ELECTRIC WINDOWS 4X 591 WD GREEN GLASS ALL-RND., HTD. REAR WIND.-ESG 600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS 620 AIR POLLUTION CONTROL 645 WINTER TIRES M + S 653 SPORTS CHASSIS WITH 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS 673 HIGH-CAPACITY BATTERY 682 FIRE EXTINGUISHER 873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS 885 HIGHTEN THEFT PROTECTION 953 SPORTLINE


Jak to 3 seria, ma problemy z korozją, ale część już została ogarnięta (mocowania wózka, miejsca na podnośnik, maska + błotnik wymienione - błotnik niestety zamiennik i ciężko dopasować).
Wymiemiłem lampy na tajwańskie, czego żałuję, bo te nowe może i świecą lepiej niż stare a i w ruchu miejskim mniej szkoda w razie "W", ale zobaczyłem jak świecą ogyginalne Helle. Reanimuję powoli stare.
Z mechaniki miałem do zrobienia chłodnicę klimatyzacji, która się rozszczelniła, zaworek wstecznego w skrzyni (popuszczał na mocno rozgrzanej oliwie i wsteczny łapał dopiero po wciśnięciu gazu) oraz NIVO, trochę mi zajęło zanim okazało się, że mam nieszczelność w siłowniku (przynajmniej mam zapasowe "gruchy" ). Wymieniłem też tylne klosze na ciemne ULO, bo uważam, że są ładniejsze oraz założyłem 16" koła z prozaicznego powodu - opony 205/55/16 są tańsze niż 205/60/15, bo te drugie są mniej typowe. Chociaż i tego troszkę żałuję, ale akurat to mało istotna kwestia.
|