Stomek pisze:
Ale jest to moja subiektywna ocena po kilkukrotnym tankowaniu 230E

a ile Ci to M102 pali.... I tak szybciej czy wolniej LPG zagości, bo te silniki pięknei gadaja na gazie i żadnych problemów nie ma, i wtedy 300D jest ekonomicznie nei uzasadnione, a nawet 200D.
280E też sa zmienne opinie, jedni twierdzą że po mieście pali 14l , inni że 20l LPG, przy cenie 1,69zł/l - wychodzi max 34zł (przy smoczym paleniu, czyli agresywna jazda ), czyli 300D powinno palić 9,4l
przy spokojnej 14l LPG - 6,57ON
więc argument ekonomiki jest nieaktualny,
Więc oddaj Puzonowi prawdziwy silnik
![[aniol]](./images/smilies/aniol.gif)
, nie będzie trząsło, będzie cicho, będzie przyspieszał... same zalety
jak byś chciał zamienić 300D na 230E* to pisz na priva, warunki to indywidualnej negocjacji
*mowa nie o mim silniku, ten jest wyjęty z rozbitka, przebieg 170tys, pełna dokumentacja, w polsce od roku - i nei mam w tym jakiego kolwiek udziału, "propozycja grzecznościowa"