art pisze:
Nie no spoko rozumiem Cię. I jak JarQowi wszystko chodzi i nic się nie psuje to bardzo dobrze, ale nie musi tego podkreślać za często bo np dla kolegi Michau'a (Też osobiście nie znam więc nie posądzać o kolesiostwo
Ale ja nie podkreslam. Ja tylko napisalem, jak byc powinno. I jak jest nie tylko u mnie - u Ciebie tez tak jest (mam nadzieje)
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Cytuj:
A co do logicznego rozumowania JarQu to nie chce mi się wypowiadać bo chyba coś nieuważnie Przeczytałeś.
Sorry, art - nie gniewaj sie, ale jesli ktos pisze to samo co inny ktos napisal wczesniej, a potem pisze ze ten (drugi) ktos nie ma racji* etc., to taki tekst jest logicznie niespojny. Taka prawda - niestety logiki nie ma w programie nauczania w PL, poza nielicznymi kierunkami juz na studiach wyzszych
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
I dlatego rozumiem, ze moga pojawic sie problemy z takim konstruowaniem tekstu, zeby powiedziec swoje, a jednoczesnie nie przyznac racji oponentowi, ktoremu ma sie za zle, ze kiedys podwazal (=napisal jakie jest u niego) Twoja wiedze o spalaniu M117
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
Cytuj:
Zresztą jak zwykle temat musiał zejść na boczny tor .
A ja nadal uwazam, ze niezbyt daleko zszedl. Bo zwiazek z plama i gazowaniem jest mozliwy, tak samo jak mowienie o tym ze nie powinno byc gazowania jest prawda, i jest zwiazane z tematem.
BTW: Podsumujmy
1. Plama moze byc spowodowana nadmiarem oleju w rurach, a ten znalzal sie tam albo przez pierscienie, albo przez uszczelniacze
2. Plama moze byc nieistotna, po prostu nadmiar sadzy przy przygazowaniu sie wyteleportowal na zewnatrz, plus woda i mamy plame
3. Plama plama, ale przygazowywanie podczas odpalania nie powinno miec miejsca. Bo raz ze swiadczy o jakims niedomaganiu w sprzecie, dwa ze nieladnie wyglada (sasiedzi patrza
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
), trzy - bo fabryka nie przewidziala takiego odpalania silnika
4. IMO problemy ze slabym odpalaniem bez przygazowywania nalezy usunac, i moga one byc nie mniej wazne od plamy.. o ktorej nic konkretnego nie wiemy
Ekstra dostaliscie nieco wiedzy na temat sposobow takiego formulowania mysli, zeby ladnie wygladaly na papierze. No i dowiedzielismy sie nieco o LPG, o M117 i o paru innych sprawach/rzeczach
Art: mam prosbe do Ciebie. Jakbys byl taki mily, i staral sie nie przywolywac mnie do tablicy.. bylbym wdzieczny. Jak sam napisales, w spalanie mozna wierzyc, albo i nie - wiec niech tak zostanie. Kazdy silnik jest inny, kazde auto jest inne, a ja na dodatek mam 5.6 z mostem i z ASB od 500, i byc moze to jest przyczyna mojego spalania. Poza tym, Torun to miasto w ktorym nie ma korkow, a to ma dosc duzy wplyw na srednie spalanie
* bo tak nalezy rozumiec sens koncowki Twojego (chyba) pierwszego w tym watku posta
_________________
Pozdrawiam,
Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/