MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 28, 2025 11:17 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn maja 16, 2005 11:06 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Właśnie wynegocjowałem sobie możliwośc wsadzenia do mojej QP silnika z QP którą przywiozłem, gdyż silnik ten jest w dobrej kondycji...
Mam kilka pytan:
-Co musze odpiać wyciagając moto M110 a co może zostać?
-Czy jeśli będe zmieniał całość czyli motor/skrzynia/most to muszę zmienić coś jeszcze czy mogę podpiać do do tej instalacji w ktorej pracował M102??
-Czy liczniki moga zostać od M102 i nie będą kłamały?? (prędkość/olej/temperatura/)???
-a jak z chłodnicą?
- i pompką paliwa? gdyż w M102 miałem nową, a w tym M110 jest tez nowa, ale brzeczy ja rój pszczół... Musze zamieniać na ta od M110??


Wiem że łatwiej zmienic most razem z bebnami i kolami, ale jak zrobić by zostawic stare a zmienic most z półośkami, bo w aucie biorcy mam zrobione wszystko(tarcze łożyska itd.)??

Jeśli o czymś nie pomyślałem to doradzcie??
A może odradzacie tą operację?? i tak to zrobię ale posłuchać warto dlaczego nie powinienem... ;)

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 12:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
JaKon pisze:
Właśnie wynegocjowałem sobie możliwośc wsadzenia do mojej QP silnika z QP którą przywiozłem, gdyż silnik ten jest w dobrej kondycji...


Dobry pomysł [ok]


JaKon pisze:
-Co musze odpiać wyciagając moto M110 a co może zostać?


Jak całość od dawcy jest w dobrej kondycji to przeszczepiaj wszystko.


JaKon pisze:
-Czy liczniki moga zostać od M102 i nie będą kłamały?? (prędkość/olej/temperatura/)???


To jest chyba najbardziej proste z całej przekładki. Przekładaj. Acha, ale z 280 jest wyskalowany inaczej (mile) ???? [usmiech] .

Posiada obrotomierz ??

JaKon pisze:
-a jak z chłodnicą?


Może zostać Twoja.

JaKon pisze:
- i pompką paliwa? gdyż w M102 miałem nową, a w tym M110 jest tez nowa, ale brzeczy ja rój pszczół... Musze zamieniać na ta od M110??


Teoretycznie może zostać (nie wiem jak z ciśnieniami - sprawdź na stronie Maćka), musisz jednak zmienić przekaźnik pompy paliwa. W M110 odcięcie następuje przy 6650 rpm.

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 12:56 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Grzegi pisze:
JaKon napisał:
-Czy liczniki moga zostać od M102 i nie będą kłamały?? (prędkość/olej/temperatura/)???


To jest chyba najbardziej proste z całej przekładki. Przekładaj. Acha, ale z 280 jest wyskalowany inaczej (mile) ???? .

Posiada obrotomierz ??

Nie, po drugie nie działa, a po trzecie jest w milach... musze zmieniac... ??? moze na razie nie musze??

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 12:59 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Odnoszę wrażenie, że ten silnik jest słabszy niż moje m102... jakby nie miał mocy... ale pali dobrze chodzi równo...Czy może być to spowodowane rzeźbą jaką zaobserwowałem w okolicy filtra powietrza?? tam chyba wlot powietrza jest zasłoniety jakimś deklem(napewno domowy patent...) może być to??? czy mozliwe ze on chodzi ładnie a po prostu juz ze starosci troche koni zdechło i juz ???
jak go zapalic wszystko ladnie pieknie, ale w jezdzie chodzi malo dynamicznie jakby go cos dławiło...

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 1:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 26, 2005 1:39 pm
Posty: 136
Lokalizacja: Zielona Góra
a ktory to rok tej M110?? chodzi mi ilu konna??.... jak bys bardzo chcial jakies szczegolowe miejsca M10 to moglbym Ci zrobic zdjecia (chodzi o ta domowa robote ;) )

_________________
MB 107 280SLC - 1977 "czarna Merry" SPRZEDANA


Pozdrawiam

Jahoo


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 1:53 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
o 16 koncze prace i smigam na warsztat sprawdzic co i jak... rocznik 77 177ps..
a ta domowa robota juz zweryfikowana.. wyrzucam ten patenti zobacze co to da... moze go ktos zdławił hehe.. jest zatkany wlot powietrza na filtrze czyms w rodzaju dejkla od farby w spray'u i zawiniety tasma izolacyjna a w tym deklu 2 dziurki mniejsze od 1grosza... moze to własnie go dławi ze za malo powiettrza dostaje...

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 1:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 26, 2005 1:39 pm
Posty: 136
Lokalizacja: Zielona Góra
to chyba "bracia" sa ;)... moj tez 77

_________________
MB 107 280SLC - 1977 "czarna Merry" SPRZEDANA





Pozdrawiam



Jahoo


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 2:25 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Czyli identyko, sa czy mogę cię poprosić o to żebyć pstryknął kilka fotek pod maską z uwzględnieniem wlotu powietrza do filtra itd.. pliss do 16,00 musza byc [zlosnik] hehe

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 2:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 13, 2005 10:57 am
Posty: 447
Lokalizacja: Rzeszów
tez mam 77:D


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 2:32 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Poczekaj bo czegoś nie rozumiem, chcesz włożyc silnik z MB sprowadzonego z Anglii ?

Wyprowadź mnie z błędu jeśli sie mylę, czy ten silnik nie jest przypadkiem lustrzanym odbiciem wersji lewostronnej ?

Czy przypadkiem cięgła gazu i części mechaniczne nie będą po prawej stronie maski ??

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 2:39 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
WeebShut pisze:
Wyprowadź mnie z błędu jeśli sie mylę, czy ten silnik nie jest przypadkiem lustrzanym odbiciem wersji lewostronnej ?


To ze niby kolektory i osprzet bedzie po drugiej stronie ;) ?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 2:39 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
WeebShut pisze:
Poczekaj bo czegoś nie rozumiem, chcesz włożyc silnik z MB sprowadzonego z Anglii ?

Wyprowadź mnie z błędu jeśli sie mylę, czy ten silnik nie jest przypadkiem lustrzanym odbiciem wersji lewostronnej ?

Czy przypadkiem cięgła gazu i części mechaniczne nie będą po prawej stronie maski ??

ALE WTEDY WKŁADASZ TYŁEM DO PRZODU I JEST OK...

[zlosniki]


Silnik jest identyczny... To jakaś paranoja [zlosnik]
Zkumajcie że jedynie ukł. kier. jest inny(tak w uproszczeniu...)[/b]

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 9:48 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
JaKon pisze:
ALE WTEDY WKŁADASZ TYŁEM DO PRZODU I JEST OK...

[zlosniki]


Ale wtedy będziesz miał 4 biegi do tyłu i tylko jeden do przodu :-)

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 11:10 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
masz wyremontowane m102. Ja bym zostawil sobie wyremontowany (z zalozenia lepszy) motor.

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 17, 2005 8:13 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
PK2 pisze:
JaKon pisze:
ALE WTEDY WKŁADASZ TYŁEM DO PRZODU I JEST OK...

[zlosniki]


Ale wtedy będziesz miał 4 biegi do tyłu i tylko jeden do przodu :-)

NO I WTEDY ŻEBY GRAŁO MUSISZ JESZCZE SKRZYNIE DO GORY NOGAMI PODŁĄCZYĆ!! [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [/b]


michau pisze:
masz wyremontowane m102. Ja bym zostawil sobie wyremontowany (z zalozenia lepszy) motor.

I tak zrobię...

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl