karaya pisze:
Ostatnio zauważyłem ciekawy objaw w moim 123. Wskaźnik poniżej połowy zaczyna się bujać od minimum do faktycznej ilości paliwa i ciągle świeci się rezerwa.
Prawdopodobnie pływak traci kontakt galwaniczny z drucikiem/drucikami oporowymi poniżej połowy ich długości. Sprawdź czy nie ma tam np. śladów korozji.
Cytuj:
Ale z tą rezerwą jet jeszcze taki myk, że do momentu rzeczywistego poxiomu rezerwy pali się słabiej a później intensywnej. Rozbierałem już to cudo i niby wszystko OK. wszystko wyczyściłem, sprawdziłem opory i NIC. Ktoś coś wie na ten temat?
To też wygląda na niepełny styk elektryczny...
Tak czy owak spróbuj znaleźć inny czujnik i zamontuj go w swoim autku. Koszt raczej niewielki.
Polecam również próby "na sucho", tzn. przy wyjętym i rozebranym czujniku (przesuwaj pływak ręcznie i sprawdź zachowanie wskażnika).
BTW - Zakładam, że instalację masz w porządku.
Pozdr.
Robert