MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 7:50 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dmucha
Post: pt paź 14, 2005 9:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
Ej no i znowu mam problem i to chyba poważny...
dzisiaj odkręciłem sobie korek wleku oleju do silnika i przyłożyłem ręke i ... pfff pfff pfff dmucha jak cholera, ale mówie wam na maxa aż słychać właśnie pff pff pff pff pff ... a po zgaszeniu silnika wydostaje się dymek :roll: hmmm jakby spaliny :-?

Nie wiem co jest, ale zdaje sobie sprawe że jest to poważny problem ... i chyba koniec z silnikiem ... ale co tam póki co daje rade jakoś jedzie jeszcze do przodu chociaz jakoś słabo :lol:

Więc co... KUPIĘ SILNIK??

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 14, 2005 9:54 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
misiak123 pisze:
Wiêc co... KUPIÊ SILNIK??

wyremontuj....kupisz...i z kad wiesz ile nim pojezdzisz?

Sam kupowalem 200D ..... i co ? pojezdzilem 80 tys km i do remontu :/
a jak kupowalem byl cacy.
Wyremontowalem, i do tej pory u kogos tam jezdzi..po 6 latach [zlosnik] i 250 tys km....
jak do tej pory..

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 14, 2005 10:00 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
"Pfffff pfffff" - rzecz względna.
Zrób wydruk kompry, powieś sobie nad łóżkiem obok karteczki z notatkami ile wpiernicza oleju na 1000km. To są parametry, które powinny interesować cię przy 27-letnim aucie używanym na codzień.

PS: Ja nie odkręcam korka podczas pracy silnika i nie narzekam.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 14, 2005 10:22 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
A mi tam pfff pfff pfff -a od dawna i się nic nie dzieje. Może takie jego prawo po ćwierć wieku (podejrzewam uszczelniacze zaworowe). Jeśli nie wywala Ci zbyt dużo oleju a silnik daje rade to się nie przejmuj.

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 14, 2005 11:00 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr wrz 28, 2005 1:33 pm
Posty: 619
Lokalizacja: Holandia, Den Haag, ZH
Jak pali rano i brdzie palił jak zobaczy 0 stopni to pff pfff nie bierz zbytnio do siebie.

_________________
Fiat Brawo 1.4 turbo 2011r
Skoda Fabia 1.6 TD 2011r.
Dacia Lodgy 1.6 2016r.
Alfa 156 1.8 2004r.
Jaguar S-type 3.0 2002r


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 20, 2005 9:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 17, 2004 3:27 pm
Posty: 228
Lokalizacja: Stęszew pod Poznaniem
a ja powiem tak: praca silnika nawet na wolnych z odkreconym korkiem nie jest chyba najzdrowsza dla niego... chyba ze sie mylę ale zaraz mnie wtedy zakrzyczą tu wszyscy... po to jest korek i uszczelka na nim zeby tam było ciśnienie... (oleju). Jak mi kiedys kolega taryfiarz powiedzial (znowu mnie zakrzycza bo taryfiarze to najgorszy przyklad podobno z tym tylko ze on jezdzil takim puchaczem okolo 10 lat i jak sprzedawal to chodzil jak złoto): wystarczy ze nie bedzie plul olejem na zewnatrz a ja...??? ja po prostu nie lubilem jak chodzil silnik bez korka...

_________________
MB W123 200D 79r. biały sprzedany... - :-(
MB W201 200 85r. czarny metalic automatic + gaz - sprzedany :-)
MB W124 230E czarny mafioso :-P


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 21, 2005 1:09 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
widze wszystkim spodobało się pfff pfff [zlosnik] fajnie ...

... a co do ...
robił pfff pfff aż zrobił duuże pfff i ....
(patrz "ogłoszenia" [KUPIĘ SILNIK 240D])

- a jak to jest że jak korek jest zakręcony to na około robi się plama oleju, jak dla mnie wywala go z pod korka (wina uszczelki czy innych ... bo pod pokrywą zaworó nie powinno być aż takiego cisnienia? o ile wogóle powinno być)

POZDRO

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 21, 2005 1:28 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
aaa zapomniał bym....
coś tam kiedys było mówione że częstą awarią układu chłodznia jest wydmuchana uszczelka pod głowicą... co dalej prowadzi do przedostawania się kompresji do układu chłodzienia i lubi sobie np: wyskoczyć jakas mała dziurka w chłodnicy :-?

w związku z tym pytanie... (ponieważ padła mi już druga chłodnica i chyba właśnie od tego)
czy wymiana samej uszczelki pod głowicą coś zmieni??

albo [KUPIE SILNIK 240D]

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 21, 2005 11:30 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
aaajjjjj ?? i coś wiadomo na ten temat??
nie nie nie ja nie moge żyć bez swojej beczuni???

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl