Temat rozwiazany.
Koncowy - TESH
Pierwszy - Oryginalny MB

(tani byl, okolo 260zl. Jaks wyprzedaz i znizka dla MB/8 Club Poland)
Rura - Wallker
Rura jaka ma byc nie wiem. ASO najpierw okrzyczalo mnie, ze 240 Turbo Disel w EPC nie wystepuje, maja tylko240D i 300D lub 300 D z turbina
Koles od czesci u Wróbla niekompetentny i zarozumiały. Bezradny i w dodatku brunet
Rura z ASO, podobno jedyny dostepny typ, miala na calej dlugosci 4 przegiecia. Rura od Tumnikarzy ma jedno przegiecie i pasuje idealnie.
Rocznik Niedzwiedzicy to '84 i silnik 240D. Teraz gra. Wedle EPC jedyna ruznica to "jablko" na koncu. Do VIII '79 byl inny kształt mocowania kolektor-rura.
Zmiany:
auto brzmi ladniej, bardziej dzwiecznie. Jednolity uklad, bez latek i wstawek z rury wodociagowej spowodowal lepsze przyspieszenie, wiecej mocy na kolach przy ruszaniu (innych zmian w aucie niebylo), znaczne zmniejszenie bączka przy mocnym gazowaniu (moze jeszcze czarny do konca ukladu nie dolecial

, wiele ciszej w srodku i silnik bardziej mruczy niz warczy.
W nieodpowiednim mommencie finansowym cala akcja, ale jakos damy rade.