MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn gru 01, 2025 4:02 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt gru 27, 2005 11:51 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr wrz 28, 2005 1:33 pm
Posty: 619
Lokalizacja: Holandia, Den Haag, ZH
Witam!
Mam w zamiarze zakupu dużego busa do 3,5t.
Myśle o mercedesie 407.
Czy ktoś miał styczność z takim autem, użytkował.
Proszę o opinie.
Nadmienie że auto będzie pracowło w niemczech wraz z moją 207 i bardzo interesuje mnie awaryjność tego modelu.
Silnik ma mały bo 2,4.

Może też jakieś dane techniczne by ktoś miał.

_________________
Fiat Brawo 1.4 turbo 2011r
Skoda Fabia 1.6 TD 2011r.
Dacia Lodgy 1.6 2016r.
Alfa 156 1.8 2004r.
Jaguar S-type 3.0 2002r


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 27, 2005 12:04 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Piotr735 pisze:
Czy ktoś miał styczność z takim autem, użytkował.


Ja miałem styczność z nie jednym egzemplarzem takiego MB .
Auta są bezawaryjne jeśli sie o nie dba i nalezycie uzytkuje.
Jest to dośc spore auto a DMC 4 T a silniczek 2.4 D o mocy 65KM to dość mało wiec jeśli kierowca chce z niego zrobić auto autostradowe to silnik wiele nie wytrzyma . Zdecydowanie bardziej polecał bym auto w tej samej "budzie" z silniczkiem 3.8 D o oznaczeniu 508D lub 608D jeszcze inną odmiana tego autka jest Mercedes 613D czyli to samo auto z silnikiem 5.7D i mocą 130KM, lecz auto z tym silnikiem wystepują dośc żadko.

Piotr735 pisze:
Mam w zamiarze zakupu dużego busa do 3,5t.

Nie jest to auto do 3.5 T czyli nie łapie sie na prawo jazdy kategorii B .

Autka te spotykane są na polskich drogach juz prawie, że sporadycznie ale to ze względu na to, że sa dośc przestażałe. Lecz były to świetne auta i myśle, że nadal mozna je uważac za bardzo dobre.
W firmie mojego Ojca na przelomie lat 80/90 jeździło wiele tych aut i wuwczas były uważane za wytrzymałem i bezusterkowe.
W tym modelu oprócz silnika duże znaczenie ma rodzaj mostu (dyfru) były ich aż 3 rodzaje wolny, srdni i szybki.
Majac wolny dyfer mamy dobre przyspieszenie ale bardzo słaba predkośc maxymalną (typowe auto dostwcze miejskie) i wtedy nawet przy mocniejszym silniku na trasie nie przektoczymy 70/80 km/h.

Jak masz jeszcze jakies pytania to pisz .

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 27, 2005 12:13 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 08, 2005 11:29 am
Posty: 1488
Lokalizacja: Zgorzelec
AMG pisze:
Zdecydowanie bardziej polecał bym auto w tej samej "budzie" z silniczkiem 3.8 D o oznaczeniu 508D lub 608D


moj ojciec mial 2 takie - bardzo sobie chwalil, nakrecil kilometrow od cholery a auta jezdzily w sumie bezawaryjnie.

_________________
'00 BMW 530d touring
Obrazek
'08/09 Citroen C3 1,4 16V sx pack - z salonu :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 27, 2005 12:34 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2003 10:09 pm
Posty: 761
Lokalizacja: Szczecin
Teść miał do zeszłego roku takie auto. auto było zarejestrowane do 3,5t.
technicznie Ok ale posypała mu się blacha kabiny no i za mały silnik do tego auta..

_________________
W168 A160 CDI -Biedronka alias Pryszcz
VW Golf mk4 - golf


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 27, 2005 12:58 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr wrz 28, 2005 1:33 pm
Posty: 619
Lokalizacja: Holandia, Den Haag, ZH
AMG pisze:
zrobić auto autostradowe to silnik wiele nie wytrzyma

Nikt tego gonić nie będzie. Chce z tego zrobić chłodnie i częściej będzie stało i chłodziło jak jezdziło.
Ale raz na tydzień polska i zpowrotem pokedzie.

_________________
Fiat Brawo 1.4 turbo 2011r
Skoda Fabia 1.6 TD 2011r.
Dacia Lodgy 1.6 2016r.
Alfa 156 1.8 2004r.
Jaguar S-type 3.0 2002r


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 27, 2005 4:40 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
AMG mylisz chyba autka-Nadwozie 407 nie rozni sie niczym od 207.$07 ma wzmocnione hamulce,zawieche tył,moze byc na blizniakach wolny most itp ale buda taka sama jak w 207.Ja mam 307 i niczym sie nie rozni od 207 poza wzmocnionymi hamulcami i reseromai....A linia 508 i 608 to zupełnie inne auta-poprzednik Vario tam zeczywiscie sa silniki 3,8 l.Do 407 najlepszy jest beczkowy silnik 300D -88KM... 2,9 za zawodne -siada głowica

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 27, 2005 5:59 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
MERCEDES 4 EVER pisze:
Nadwozie 407 nie rozni sie niczym od 207.$07

To prawda to auto wyspępowało w wersji 407 D ale sporadycznie.

Mysle, że koledze Piotrowi chodzi jednak o 407D w starszej werji nadwoziowej .
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=78586658
Tak wygląda standardowy i najczestszy Mercedes o oznaczeniu 407 D.
MERCEDES 4 EVER pisze:
Do 407 najlepszy jest beczkowy silnik 300D -88KM... 2,9 za zawodne -siada głowica

W 407 O którym mowa wystepuje tylko silnik 2.4 D taki jak w W115 oraz w straszej wersji 406D silnik 220D.

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 28, 2005 10:02 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr wrz 28, 2005 1:33 pm
Posty: 619
Lokalizacja: Holandia, Den Haag, ZH
AMG pisze:
Mysle, że koledze Piotrowi chodzi jednak o 407D w starszej werji nadwoziowej .

Trafiony.

Może jakieśdane techniczne?

_________________
Fiat Brawo 1.4 turbo 2011r
Skoda Fabia 1.6 TD 2011r.
Dacia Lodgy 1.6 2016r.
Alfa 156 1.8 2004r.
Jaguar S-type 3.0 2002r


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 28, 2005 12:49 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Piotr735 pisze:
Może jakieśdane techniczne?


406D silnik 2200 60KM
407D silnik 2400 70KM
508D silnik 3800 85KM 235 Nm
613D silnik 5700 130KM 363Nm

Przppieszenia nie znam predkosc maxymalnych tez nie, ale poruszałem sie długą 407D z poczty z wolnym mostem ato miało dobre przyspieszenie lecz 70 km/h było maxymalna predkoscia , pamietam tez dobrze jazde 508D przyporowadonym ze szwecji z webastem i wycieraczkami reflektorów z szybkim mostem i tym autem mozna było się przemieszczeac z predkosciami rzedu 100km/h bez meczenia silnika i uszu.

P.S. w tym modelu wystepowały tez silnikie benzynowe ale o tym sie nie rozpisuje bo molega pomimo że nie pisał że chodzi o diesla to pewnie takiego bedzie szukał .

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl