MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 29, 2025 10:21 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr mar 01, 2006 1:31 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lut 11, 2006 12:26 pm
Posty: 21
Witam.. kupilem swego czasu 124 kombi z zatartym silnikiem.. po rozebraniu wyszlo na to ze przez wrzery na glowicy olej poszedl do wody i jedna panewka sie obrocila... Jedynym wyjsciem dla mnie aby w najblizszym czasie go odpalic to remont (po kosztach) - korbowod zaczal pekac od dolu juz - tlok pewnie walil w glowice - nie bylo duzych sladow ale widac bylo) szlif walu tylko na tej panewce (panewka nadmiarowa) nowy korbowod, wypelnienie wrzerow (taki smieszny klej) planowanie glowicy , uszczelka nowe wtryski i odpal.. silnik zapala ok... ale na zimnym rzuca nim.. a jak sie rozgrzeje to da sie zauwazyc nierowna prace ale juz malo...

Pytanie teraz jakie moga byc tego przyczyny? pompa? (wystarczy regulacja na lancuchu czy cos wiecej?) jak maja sie te przewody podcisneniowe do rownej pracy silnika? bo podlaczylem je tak z pamieci - raczej dobrze - inaczej nawet zbytnio nie chca pasowac ;)

No i chyba troche za duzo kopci.... ogolnie silnik wyglada dosyc zdrowo, malutki prog, pierscienie maja szczeline (wedlug ksiazki) w polowe zycia ;) na tulejach bylo widac jeszcze "choinke"

Na co zwrocic uwage... Dodam ze przed zatarciem samochod na 99% chodzil ok... Jeszcze nim nie jezdzilem...
Pozdrawiam i dzieki za sygestie...


Na górę
Post: śr mar 01, 2006 9:42 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
A jak ustawiales poczatek wtrysku?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 02, 2006 11:32 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lut 11, 2006 12:26 pm
Posty: 21
witam... no wiec generalnie ustawione jest tak w "kit" znaczy bylo mniej wiecej pilnowane zeby przy rozbiorce nie przestawil sie ale chyba to sie nie udalo ;) wiec byl przestawany po 1 zebie (2 czy 3 razy) az zapalil i zaczal chodzic... wiem ze w pompie jest takie miejsce gdzie sie wkreca "jakies niby specjalne urzadzenie" i wtedy mozna utawic konkretnie...
Jak mozesz to podaj jakis patent na ustawienie bo znakow to ja tam nie widzialem;)

PS cos malo ludzi podjelo temat ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 02, 2006 10:14 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Sa dwie metody w sumie, obie wymagaja przygotowania sobie troche narzedzi. Pompe ustawia sie raz, wiec taniej i szybciej wyjdzie odwiedzic pompiarza lub mechaniora.

ps. Znaki sa na wale i ustawia sie pkt tloczenia do nich.

_________________
w123


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl