MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 04, 2025 12:16 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 58 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw cze 08, 2006 9:08 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:11 am
Posty: 14
Lokalizacja: Mogilno
chciałbym rozszerzenia odpowiedzi na pytanie erio, ile kosztuje taki błotnik I seria w ASO i za ile uda się coś takiego dostać z drugiej ręki? w moim oldboy'u niestety lewy to tworzywo :-( a prawy po newielkich przejściach i jeszcze jedno, czy te błotniki przy progu są mocowane tylko listwą ozdobną, czy jest tam coś innego, co je trzyma?

_________________
W 115 '70 220D Lenkradautomatic :-)
Junak M10 '63


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 09, 2006 12:45 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Prace trwają
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pocynowany i spasowany z lampa błotnik.

Obrazek

Uzupełnione łączenie progu z blotnikiem

Michał Białkowski pisze:
chciałbym rozszerzenia odpowiedzi na pytanie erio, ile kosztuje taki błotnik I seria w ASO i za ile uda się coś takiego dostać z drugiej ręki? w moim oldboy'u niestety lewy to tworzywo :-( a prawy po newielkich przejściach i jeszcze jedno, czy te błotniki przy progu są mocowane tylko listwą ozdobną, czy jest tam coś innego, co je trzyma?


Błotnik w ASO kosztuje podobno ok 700E,ja używane lewy i prawy jak widać do naprawy kupiłem za chyba 200PLN.
Błotnik do progu mocowany jest na dwie śruby pod listwą ozdobną w takiej rynience błotnika.

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 18, 2006 5:25 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Pare fotek z naprawy :

Obrazek
Obrazek

Komora silnika została wypiaskowana,zagruntowana i polakierowana na nowo.
Równiez przednie zawieszenie po wypiaskowaniu zostało polakierowane.

Obrazek

W pelni odnowiony silnik juz na miejscu-za chwile pierwszy odpał.
Dokręcam jakieś śrubki....

Obrazek
Obrazek
Obrazek

M 110 D-jet

Naprawa silnika polegała głównie na totalnej naprawie głowicy
Wymiana prowadnic,uszczelniaczy,zaworów jak również kowadełek i pastylek na zaworach zaowocowała besszelestna prawie pracą rozrządu .
Silnik ma równiez wymieniony dół czyli blok z wałem i tłokami.
Wszystkie te prace + montarz orginalnego filtra powietrza spowodowal bardzo dobrą pracę silnika.
Myślę że po dotarciu będzie obiecane 185 PS hehe

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 18, 2006 6:01 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 22, 2005 4:21 pm
Posty: 1313
Lokalizacja: Płońsk / Warszawa-Bemowo [WPN]
Masz piękny samochód [totalszok]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 18, 2006 8:17 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
czemu komora jest biała a auto niebieskie? bedzie potem całe białe????

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 18, 2006 10:15 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
MERCEDES 4 EVER pisze:
czemu komora jest biała a auto niebieskie? bedzie potem całe białe????

To nie jest biały...
Zdecydowałem sie na pomalowanie komory silnika półmatowym lakierem akrylowym który jest podobny i maksymalnie zblizony do zewnętrznego ale nie dokładnie taki sam.
Zabieg często stosowany w nowych autach zresztą.
W sumie taniej i szybciej niż dwuwarstwowa perła.
Ten biały odcień wynika chyba z odbicia swiatła -na żywo jest znacznie lepiej -tzn prawie sie nie różni .

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 21, 2006 8:41 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 27, 2001 2:00 am
Posty: 696
Lokalizacja: Łódź
Lubię takie klimaty [cool] . Piekny ocynk, detale na swoim miejscu, brakuje tylko orygialnych naklejek [zlosnik] ;)

arbies
PS
Faktycznie na fotkach kolor komory różni się zdecydowanie.

_________________
W 115 230.4 '73 automatic
VW T3 Westfalia '83
DAS BESTE ODER NICHTS...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 21, 2006 12:02 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
pieny silniczek, i podaj namiar na twojego blacharza ... podoba mi sie to co zrobił z lampą

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 21, 2006 2:40 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
erio pisze:
i podaj namiar na twojego blacharza ... podoba mi sie to co zrobił z lampą

Ten blacharz to ja hehe...

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 21, 2006 3:21 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Podziwiam w szczegolnosci wykonczeniowke, zawsze jak dziadek spawal i pozniej wykanczal karoserie to nie moglem sie nadziwic jak pozniej to wszystko gladko i rowno wychodzi. Teraz widze ze nie tylko moj dziadek posiadl takie umiejetnosci, chociaz zdjecia na pewno nie oddaja w pelni kunsztu blacharza :) Jak w przyszlym roku cos ciekawego upoluje to juz wiem do kogo sie zglosic po rady i na praktyki :) Pozdrawiam

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 22, 2006 8:30 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 11, 2006 8:54 am
Posty: 482
Lokalizacja: Ruda Śląska/Katowice
Naprawdę rewelacja będzie jeszcze lepszy niż przed kraksą pozdrawiam i czekam na więcej fotek

_________________
www.mbfans.pl
W123 450TE "beżuch"
R129 500SL "Czarnuch"
W114 280C 73 "Miami Blue"
W126 300SE "koksik"
W123 230CE"kaleson"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 25, 2007 10:23 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Jako że zima dopisała czas na wymianę progów w moim 280E.
Próg prawy miał małe otwory perforacyjne ale wewnątrz była znacznie zaawansowana korozja:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
To jest widok słupków i podłogi po jdjęciu poszycia

Obrazek
Te blachy to próg od wewnątrz

Tak wygląda u mnie wnętrze profilu po 5 latach jazdy w tym dwie całe zimy.
Zarówno progi jak też i podłogi spawałem nowe Klokenhorm.
Wniosek nasuwa się jeden-nie warto stosować tanich konserwacji zwłaszcza tych wtryskiwanych wewnątrz profili zamkniętych.

Teraz muszę wypiaskować korozję wewnątrz progu i zagruntować -dopiero tak przygotowany profil przykryje nowym poszyciem.

No i dużo wosku wewnątrz profilu po polakierowaniu auta hehe

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 25, 2007 10:48 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Słabo mi się zrobiło po obejrzeniu tych zdjęć z progami.

marcin280e sobie poradzi, bo wymieni te progi jedną ręką gdzieś między śniadaniem a obiadokolacją, ale ten obrazek pokazuje co dzieje się naszych autach od wewnątrz i dlaczego koledzy tacy jak airbies albo Futrzak nie jeżdżą w deszczu.

Nikt nie jest w stanie powiedzieć co by było gdyby, ale woda w progu to przecież nie tylko deszcz. Fakt jest taki, że z autem w wieku 30 lat jest jak z jachtem. Co jakiś czas pruje się wszystko i robi od nowa, a teksty w stylu "zrobię raz, a porządnie" można spokojnie włożyć między bajki, bo nikt fabrycznych warunków nie powtórzy. Kwestia czy po roku, czy po pięciu. Ale to też ma swoje uroki.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 25, 2007 1:14 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
(me: how) pisze:
dlaczego koledzy tacy jak airbies albo Futrzak nie jeżdżą w deszczu.


Tak ale jednocześnie tracą wiele przyjemnosci no może w zimie jednak warto oszczędzić staruszka przed solą !! <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
(me: how) pisze:
Kwestia czy po roku, czy po pięciu. Ale to też ma swoje uroki.


Amen.

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 25, 2007 1:32 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
(me: how) pisze:

Nikt nie jest w stanie powiedzieć co by było gdyby, ale woda w progu to przecież nie tylko deszcz. Fakt jest taki, że z autem w wieku 30 lat jest jak z jachtem. Co jakiś czas pruje się wszystko i robi od nowa, a teksty w stylu "zrobię raz, a porządnie" można spokojnie włożyć między bajki, bo nikt fabrycznych warunków nie powtórzy. Kwestia czy po roku, czy po pięciu. Ale to też ma swoje uroki.


Zakładając że wiedza Rzepeckiego który prezentuje się co jakiś czas na łamach C.A. jest wynikiem długiej praktyki to niemusi tak być - a widać jest pewny swego skoro Astonem na śnieg wyjechał.
Pamiętam jego wypowiedzi że dobrze zabezpieczone auto (bez cynku blach wytrzymuje 12 lat całorocznej eksploatacji )
Powołuje sie na niego bo to co przeczytałem wydało mi sie jak najbardziej możliwe .
Sekret tkwi w dobrze dobranej Chemi - która nie jest tania , a przykładowe ceny są w którymś z nr GT -C C.A.
Ostanio natknołem się w necie na strone chłopaka który restaurował z 3 lata temu w115 - ocynkował blachy - miał bardzo ciekawe relacje z remontu - może Sebi bedzie cos wiedział bo w tych artykułach są podziekowania dla OSP. roumiem że w tym przypadku ma się to jak piernik do wiatraka ale warto by było rozwinąć może w innym wątku.
Pozdrawiam

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Ostatnio zmieniony czw sty 25, 2007 3:46 pm przez mojojojo13, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 58 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl