MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 05, 2025 5:30 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob sie 12, 2006 12:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:17 pm
Posty: 166
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Obrazek Witam.
MB W124 200E, czy ktoś ma takie auto w gazie? Chcę założyć w swoim gaz i jestem ciekaw opini użytkowników, którzy mają taki "silnik zagazowany". Jak się spisuje, ile pali, itp... .
Z góry dzięki i pozdrawiam. Obrazek

_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG sekwencja. Koniec roku 94, model 95. Bez wypasu, szału nie ma, ale cieszy!
VIN: WDB2020201A205202.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 13, 2006 8:03 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Co prawda tyczy sie to 230 ale to raczej nie jest wielka roznica

http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=14536

Poczytaj...mi juz przeszlo zeby jezdzic na gazie.

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
Post: ndz sie 13, 2006 8:40 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:17 pm
Posty: 166
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Obrazek Witam.
Mam MB W124 200E z 1991 roku i że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o budowę silnika lub mechanikę, pytam się posiadaczy podobnych aut o następujące cechy:

01. ilo punktowy jest tam wtrysk i ile jest zaworów i cylindrów
02. czy jest to wtrysk mechaniczny, czy elektroniczny
03. czy jest tam łańcuszek rozrządu czy pasek

Pytania pewnie są śmieszne dla innych, ale mi wiele pomogą.
Z góry dzięki i pozdrawiam. Obrazek

_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG sekwencja. Koniec roku 94, model 95. Bez wypasu, szału nie ma, ale cieszy!

VIN: WDB2020201A205202.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 13, 2006 9:51 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Lepiej podaj WDB....
Myślisz, że Mercedes to maluch robiony w jednej wersji (650ccm)?

Prawdopodobnie masz motor 102, ale bliższych danych z twojego zapytania wyciągnąć się nie da. [szalone]

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 13, 2006 9:53 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2205
Gerri pisze:
Myślisz, że Mercedes to maluch robiony w jednej wersji (650ccm)?

Zapomniałeś, że była jeszcze sześćseta [zlosnikhihi] [hehe] .


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 13, 2006 10:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:17 pm
Posty: 166
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
WDB1240211B562971

_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG sekwencja. Koniec roku 94, model 95. Bez wypasu, szału nie ma, ale cieszy!

VIN: WDB2020201A205202.


Na górę
Post: pn sie 14, 2006 8:04 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
mietek pisze:
01. ilo punktowy jest tam wtrysk i ile jest zaworów i cylindrów


Tak jak przypuszczałem, jest to motor 102.963
Wtrysk wielopunktowy, ciągły; cztery cylindry, osiem zaworów (dwa na cylinder)

mietek pisze:
02. czy jest to wtrysk mechaniczny, czy elektroniczny


Jest to wtrysk mechaniczny, ze "wspomaganiem" elektronicznym.

mietek pisze:
03. czy jest tam łańcuszek rozrządu czy pasek


Łańcuch

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 14, 2006 10:32 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:17 pm
Posty: 166
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Więc czy na taki wtrysk
Cytuj:
Jest to wtrysk mechaniczny, ze "wspomaganiem" elektronicznym.

można założyć instalację gazową? Bo słyszałem, że na mechaniczny nie bardzo, lepiej chodzi gaz na elektronicznym.

_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG sekwencja. Koniec roku 94, model 95. Bez wypasu, szału nie ma, ale cieszy!

VIN: WDB2020201A205202.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 14, 2006 11:24 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Zalozyles wczesniej watek czy W124 200E bedzie chodzil na gazie tam podalem ci link do moich rozwazan z gazem i pozniejszych z nim przygod...poczytaj.

A co tam bede milutki podam ci link raz jeszcze:
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=14536

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 14, 2006 4:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 08, 2006 7:28 pm
Posty: 351
Lokalizacja: Konin
ja mam 2litry pod maska zagazowane i nie mialem odpukac nawet jednego strzału chodzi mi to dobrze do tej pory zrobilem 10tys oby tak dalej, moim zdaniem jeśli dobrze założony gaz i silnik nie jest "wymeczony" to raczej powinno być ok

_________________
124 CE 92r 2.0 Nitro (LPG) VIN WDB1240411B800530 M 102.963


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 14, 2006 7:15 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:17 pm
Posty: 166
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Narazie przeszło mi gazowanie mojego MB.

_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG sekwencja. Koniec roku 94, model 95. Bez wypasu, szału nie ma, ale cieszy!

VIN: WDB2020201A205202.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 16, 2006 7:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 08, 2006 7:28 pm
Posty: 351
Lokalizacja: Konin
mietek pisze:
Narazie przeszło mi gazowanie mojego MB.

A czemu ?

_________________
124 CE 92r 2.0 Nitro (LPG) VIN WDB1240411B800530 M 102.963


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 16, 2006 7:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:17 pm
Posty: 166
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Z tego co czytam to można władowac się na minę. Po drugie nie jeżdżę tak dużo.

_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG sekwencja. Koniec roku 94, model 95. Bez wypasu, szału nie ma, ale cieszy!

VIN: WDB2020201A205202.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 16, 2006 9:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 27, 2006 12:23 am
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
mietek pisze:
Narazie przeszło mi gazowanie mojego MB.


I tak juz trzymaj.
Nie psuj auta.

_________________
126.037 126.024 140.050 124.079 210.265 205.242 639.813
However much the Fatherland’s finest might appear to be the best in the world, you can’t help but wonder if the engineers lost themselves in a haze of technological overkill.
WhatCar? o W140 IX.1992


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 27, 2006 1:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 17, 2004 3:27 pm
Posty: 228
Lokalizacja: Stęszew pod Poznaniem
tak jak napisał ktoś:
http://www.volvo-off.pl/index.cgi?Jak_To_Dziala/LPG_W_K-Jetronic
jest biletem w jedną stronę. Po dłuższym użytkowaniu czyt. jeżdżeniu na gazie szlag trafia rozdzielacz wtrysku...
Idealnym układem jest gaźnik lecz wersji 124 z gaźnikiem wyszło niewiele i sam widziałem u kolegi w 124 takie rozwiązanie... problem u niego jest tylko z dolewaniem oleju do gaźnika gdzieś tam... nie wiem... nie znam się... nie miałem z tym do czynienia... Ale z tego co domyslam się: wszędzie benzyna jest smarowidłem a w przypadku wtrysku mechaniczno elektrycznego zacierasz rozdzielacz... aczkolwiek ja u siebie w 230E odciąłem dopływ paliwa na pompie (odciąłem zasilanie od pompy paliwa). Wiem że niektórzy mnie zakrzyczą ale nie narzekam. Ładnie chodzi i odpala bez problemów. Gorzej zimą... bez paliwa i przy mrozie poniżej -10 stopni bedziesz miał problem z rozruchem ale i na to znalazłem sposób :)
wystarczy rozgrzać parownik np. gorącą wodą z czajnika około 1-1,5 litra wody gorącej żeby zagrzać parownik i nie ma problemu z odpaleniem :)
Wiem że to "rzeźba" ale jest to idealny sposób na odpalanie na gazie podczas dużych mrozów!
Tak że jak ktoś napisał to bilet w jedną stronę ja potwierdzam że to prawda ale i w te jedną stronę da się jechać :)
i koszty gazu jakie są każdy widzi ;) a te drobne uciążliwości????? powiem tak... podczas silnych mrozów nie jedna "benzynka" pod blokiem nie chce zagadac (o dieslach już nie wspomnę) a ja zagrzewam parownik i odpalam na gazie i śmieję się z tych co przed chwilą się ze mnie śmiali że kombinuję żeby odpalić ale odpalam a oni wychechłają akumulator i idą na autobus :D
Dlatego wybór zostawiam do przemyślenia bo jest nad czym... a bilet w jedną stronę??? no cóż... nie zawsze oznacza porażkę :) a strzały???? to kwestia źle zestrojonej instalacji... ja juz nie pamiętam kiedy miałem strzał... Ach! pamiętam!!! po regulacji w stacji... zdławili mi tak że jak chcialem szybciej pojechać to nie dostał tyle gazu ile potrzebował i strzelił... wystarczyło odtlumić o 90 bądź 180stopni reduktor i śmiga aż miło :)
pozdrawiam

_________________
MB W123 200D 79r. biały sprzedany... - :-(
MB W201 200 85r. czarny metalic automatic + gaz - sprzedany :-)
MB W124 230E czarny mafioso :-P


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl