Chodzi o to że "siłą sprawczą" układu jest podciśnienie, więc zdanie
yvette pisze:
poprzedzone zaworami które pozwalają na przepływ powietrza w stronę silnika (ssanie), ale blokują się w drugim kierunku.
nic nie wnosi do tematu. Od strony silnika nie ma ciśnienia więc nic nie ucieknie. Central możesz mieć zepsuty, ale najprawdopodobniej działa on tylko wtedy gdy jest zamykany lub otwierany.
Zdejmij sobie przewód z tego zaworku i zobaczysz że cały czas on ssie powietrze, zdejmij sobie zaworek i też będzie ssał. Poczekaj aż zbiornik podciśnienia wypełni się powietrzem i wtedy spróbuj zgasić silnik.
Ze swojej strony kończę ten temat ponieważ niewiele wnosi, chciałem tylko wytłumaczyć ogólną zasadę działania tego układu. Pozdrawiam
_________________
www.asgpultusk.pl/
Peugeot 106 1.1i
W123 200D '81
W124 E250TD '94
808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82
Sprinter 312 MAX '95
Suzuki Samuraj