MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 05, 2025 6:24 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob sie 26, 2006 6:35 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 26, 2006 6:06 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Chełmno
Witam wszystkich czytających !
Zwracam się do posiadaczy 190E w sprawie bardzo trudnego rozruchu, tak samo na ciepłym i zimnym silniku. Przy pierwszym odpalaniu to aż mieszanka paliwowo powietrzna ulatnia się wlotem powietrza oraz rurą wydechową a silnik ani rusz.
Wymieniłem kopułkę, palec i przewody, moduł zapłonowy, a silnik dalej nic. Czy problem jest w przekaźniku przepięciowym bo bezpiecznik w nim jest dobry. Ma ktoś inne sugestie ? Chętnie dowiem się co go "boli". :(


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 26, 2006 7:06 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Przekaźnik przepięciowy odpowiada za zasilanie elektroniki układu wtryskowego. Jeżeli źle pali na zimnym i na ciepłym, to raczej nie będzie jego wina. Silnik ciepły powinien w miarę dobrze zapalić po wywaleniu całej elektroniki układu wtryskowego.
Nie wymieniłeś jeszcze cewki i czujnika podającego impulsy na zapłon.
Czy sprawdzałeś fizycznie (naocznie) np. lampą stroboskopową, że iskry przy starcie nie ma?

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 26, 2006 7:46 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 26, 2006 6:06 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Chełmno
Cewkę też wymieniłem. Brak iskry stwierdziłem przez podłączenie świecy z 2 cylindra i położenie jej na silniku w trakcie kręcenia rozrusznikiem.
Pozatym jak już silnik zaskoczy to ma nierówne obroty w trakcie dodawania gazu, tzn szarpie a na wolnych to potrafi zjechać do tak niskich, że porzadnie szarpnie całym zawieszeniem silnika lub zgaśnie. W większości obroty trzymają się w granicach 1000. Na trasie ciągnie dobrze, ale chyba ciągnie bęzynę w nadmiarze.

_________________
Pozdrawiam: Andy
W201.024 190E, KE Jetronic 2,0 z VII 91r


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 27, 2006 4:25 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
sprawź kabel indukcyjny od aparatu do modułu zapłonowego ale jak mówisz że motor chodzi to może być brak masy na obudowie modułu zapłonowego (skorodowanie pod mocowaniem modułu)
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl