MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 16, 2025 12:44 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sty 05, 2007 3:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 24, 2005 10:42 am
Posty: 146
Lokalizacja: Gdańsk
Hej, mam zamiar zmienić przewody zapłonowe bo są przebicia i silnik czasem przerywa, ale niedawno zmieniłem świece i się zastanawiam: czy jest możliwe żeby na nowych świecach, które pracują ze starymi przewodami coś się zrobiło niedobrego typu przebicia czy coś takiego?
I mam jeszcze laickie pytanie jakim rozmiarem klucza sie zabierać za te świece?

_________________
ex MB W126 420SEL 89'
FORD Fusion 1.4 TDCI 04'
PEUGEOT Bipper 1.4 HDI 08'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 05, 2007 7:21 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Diagnostyka kabli WN była szeroko omawiana. Do świec są IMO specjalne klucze, co by dojść i jeszcze żeby się wystająca część schowała. Nad różnicach w rozmiarze samego kołnierza nigdy się nie zastanawiałem, ale w razie wątpliwości zadzwoniłbym do sklepu i zapytał, podając model.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 06, 2007 2:26 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
Standardowy klucz do kół w MB, z drugiej strony jest kluczem do świec, nawet ma gumkę aby świeca wyszła.

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
Post: sob sty 06, 2007 8:03 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
CZUWOJ pisze:
czy jest możliwe żeby na nowych świecach, które pracują ze starymi przewodami coś się zrobiło niedobrego typu przebicia czy coś takiego?

Jeździsz na LPG? Jeżeli tak to trzeba zmniejszyć przerwę na świecach. Kable WN przetrzyj dokładnie szmatką nasączoną acetonem technicznym. Fajki (końcówki kabli) od środka też. Kable ułóż "fabrycznie". Powinno pomóc bez wymiany. Potem zobacz czy masz przebicia na kablach bo po co przepłacać. Obejrzyj pracujący silnik w nocy w ciemnym miejscu. W przypadku "ciemność widzę" znaczy że przyczyną przerw w zapłonie jest komplet kopułka - palec rozdzielczy (u mnie tak ostatnio było) lub kiepska jakość świec (podróby).

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl