MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 10:37 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lut 02, 2007 11:30 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sty 27, 2007 8:12 am
Posty: 19
Lokalizacja: Łaziska Górne
Czy spotkał się ktoś ztakim przypadkiem, że w środku takiego przewodu ciśnieniowego jrst drut (przewód aluminiowy), gdyż ja coś takiego mam i zastanawiam się czy jak włożę nowy przewód bez takiego drutu, czy wszystko będzie super chodziło jak dawniej (oczywiście po wymianie gruszek. Proszę o pomoc. Oczywiście stare przewody są stalowe a nowe z miedzi.


Na górę
Post: pt lut 02, 2007 11:34 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
janusz1976 pisze:
Czy spotkał się ktoś ztakim przypadkiem, że w środku takiego przewodu ciśnieniowego jrst drut (przewód aluminiowy), gdyż ja coś takiego mam i zastanawiam się czy jak włożę nowy przewód bez takiego drutu, czy wszystko będzie super chodziło jak dawniej (oczywiście po wymianie gruszek. Proszę o pomoc. Oczywiście stare przewody są stalowe a nowe z miedzi.


A dlaczego kombinujesz i nie kupisz oryginalnych? Cena tych przewodów w ASO to koszt ok. 50zł za sztukę. Oczywiście że jest przewód z drutem w środku po jednej stronie i auto będzie stało krzywo, to znaczy pochyli sie na jedną stronę.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 02, 2007 11:41 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sty 27, 2007 8:12 am
Posty: 19
Lokalizacja: Łaziska Górne
A czy jest konieczność zakładania takich przewodów z drutem, czy nie <br>Dodano po 1 minutach.:<br> Ja miałem w obu przewodach łączących regulator nivo z gruchami


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 02, 2007 11:45 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Mi się wydaje że ma to znaczenie, pewnie chodzi o wyrówanie ciśnienia w układzie. Ja kupiłem do S123 oryginalne w ASO, dorobienie takiego jest droższe niż kupno oryginalnego, no i nie wiem co z miedzią będzie się działo tak naprawdę. [oczko] <br>Dodano po 4 minutach.:<br>
janusz1976 pisze:
Ja miałem w obu przewodach łączących regulator nivo z gruchami


A to dziwne, w beczce był drut w jednym.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 02, 2007 11:48 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sty 27, 2007 8:12 am
Posty: 19
Lokalizacja: Łaziska Górne
Czy ktoś ma zwasjeszczetakie doświadczenie


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 03, 2007 1:19 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 30, 2005 5:33 pm
Posty: 36
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam.
Miałem podobny problem i niewiele przejmując się drutami w przewodach wymieniłem wszystkie na miedziane. Kupiłem przewodów na metry, zrobiłem końcówki, zamontowałem, zmieniłem olej i odpowietrzyłem układ.
Od tego czasu zrobiłem ponad 20 tys., niejednokrotnie z bagażnikiem naładowanym po dach i nie ma żadnych problemów, auto stoi prosto, nie buja, nie podskakuje, krótko mówiąc nivo działa prawidłowowo.
Pozdrawiam.

_________________
Jest gwiazda, jest jazda !
S123 300TD TURBODIESEL
Junak M10+WB2 Mebel


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 03, 2007 8:35 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sty 27, 2007 8:12 am
Posty: 19
Lokalizacja: Łaziska Górne
Dziękuję Ci serdecznie i pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 03, 2007 2:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Czy przypadkiem nie pytasz o elastyczne przewody ciśnieniowe zasilające tylne siłowniki Nivo? Jeśli tak to są to specjalne przewody elastyczne zbrojone drutem i nie zastąpisz ich rurkami.
Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 03, 2007 3:53 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Mirmur pisze:
Jeśli tak to są to specjalne przewody elastyczne zbrojone drutem i nie zastąpisz ich rurkami. Pozdrawiam.


Zastąpi [zlosnik] Polak wszystko zastąpi! [zlosnik]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 04, 2007 8:26 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sty 27, 2007 8:12 am
Posty: 19
Lokalizacja: Łaziska Górne
Panowie. Zainstalowałem przewody miesziane z metra i wszystko chodzi super, tak więc nie ma obawy.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl