MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 11:02 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob kwie 07, 2007 1:26 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lis 07, 2003 12:05 am
Posty: 13
Lokalizacja: Piła
Witam!!
Mam problem z mercedesem 124 200TE.
Zacznijmy od poczatku:
samochod z 1990 roku, silnik 2,0 benzyna (bez gazu) od 190 tki.
Jak jest zimny odpala ale po chwili gasnie tak jakby nie dzialalo ssanie, gdy zlapie lekko temperature chodzi normalnie, gdy sie nagrzeje trzyma 1500 obr/min. (Regulator wolnych obrotow wyczyszczony)
W czasie jazdy trzymajac rowno 2500 obr/min szarpie, jak sie delikatnie przyspiesza wszystko jest ok.
Zapach spalin jest bardzo duszacy tak jakby mieszanka byla za bogata.
Ogolnie delikatny burdel w kablach (prosba o fotki komory silnika a szczegolnie podlaczenia wszystkich czujnikow)
Po zdjeciu obudowy filtra powietrza jest jedno podcisnienie zatkane.
Pomozcie prosze bo strasznie denerwuje mnie taka jazda.
Mam nadzieje ze w miare jasno przedstawilem swoj problem. Jesli nie prosze pytac.
Z gory dzieki za odpowiedz
pozdrawiam
vivi


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 07, 2007 8:50 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
Zacznij od sprawdzenia bezpiecznika na przekaźniku ponadnapięciowym ,jest obok akumulatora .Ma on na samej górze bezpiecznik ,jezeli on jest przepalony to możesz miec takie efekty .

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 08, 2007 12:33 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lis 07, 2003 12:05 am
Posty: 13
Lokalizacja: Piła
bezpiecznik jest ok. Dzisiaj ladna pogoda i az przyjemnie sie jezdzilo nic nie szarpal nie przerywal ale po nagrzaniu trzyma 1500 obr/min. Zaznacze ze swiece , kopolke i palec wymienilem. Po swietach wymienie jeszcze przwody zaplonowe. Moze zajrze jeszcze do filtra paliwa.
Szykuje sie z zamiarem zalozenia gazu czy te problemy ktore sa na benzynie moga wplynac na jazde na lpg??
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 08, 2007 1:33 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sty 04, 2007 3:39 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Skarszewy
Nie wiem czy to w czymś pomoże, ale u mnie kiedyś też nagle podskoczyły obroty i spowodowane to było łapaniem "lewego powietrza" gdzieś pod obodową filtra 8)
A co do gazu to się jeszcze dobrze zastanów, bo jak założy Ci go jakiś niedoświadczony gazownik to problemy z gwiazdką dopiero się zaczną, chyba, że masz jakiegoś zaufanego gazownika :lol:

_________________
MB W210 3.0TD 1997r.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 10, 2007 3:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 18, 2006 4:41 pm
Posty: 204
Lokalizacja: Kołobrzeg
a ogólnie zasada jest jedna... żeby założyć gaz, silnik musi chodzić perfekcyjnie na benzynie, bo inaczej będą wielkie wielkie cyrki. Nie ma sensu dokładać instalki do czegoś co nie działa dobrze, więc pozbądź się tych kłopotów i dopiero wtedy działaj z gazem.

_________________
w124 200e... och:D


plus lpg:)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 10, 2007 11:52 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lis 07, 2003 12:05 am
Posty: 13
Lokalizacja: Piła
Wymienilem przewody ale dalej szarpie. Co do gazu to mam znajomego ktory gazowal mietki wiec powinno byc ok. Jutro pojade chyba do serwisu mercedesa i zobaczymy moze oni cos stwierdza bo wymiana wszystkiego po kolei nie ma sensu.Dzieki za odpowiedzi.
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 11, 2007 9:40 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
W Serwisie Mercedesa wymienia wszystko pokolei, umyja samochod i doleja plynu do spryskiwacza [zlosnik]

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 11, 2007 11:54 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
NIe wiem jaki masz woz ale wiec lepeij jakbys napisal xczy masz gazior (jak tak to jaki). Jesli chodzi o te wolne wysokie obroty to prawdopodobnie lewizne lapie. Wiecej powietrza=wiecej dawki paliwa=wyzsze obroty.
Przewaznie jesli lewizna lapie za gaznikiem to ma wytzsze , a jak przed tio sa si [cool] (wiadomo). Jesli to pierburg 2ee to podkladka pod gaznikiem do klejenia silikonem sie nada [zlosnik] .


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 12, 2007 12:14 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lis 07, 2003 12:05 am
Posty: 13
Lokalizacja: Piła
Witam!!
No i bylem w serwisie:)Powiedzieli ze najpierw wymienili by rozrzad i hydroregulatory zaworow:)podziekowalem im.
Patrzac po kodzie silnika jest to wlasnie pierburg 2ee. Jutro sprawdze czy bierze lewew czy nie. Gazu nie mam. Aaa jeszcze jedno: niedogrzewa mi sie, wskaznik pokazuje max. 80 st. Moze jakis czujnik temp. wysyla bledny sygnal.
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 12, 2007 2:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 18, 2006 4:41 pm
Posty: 204
Lokalizacja: Kołobrzeg
80 to dobra temperatura. W normalniej jeździe wskazówka powinna stać na 80 stopni, w korku max do 110 :)

_________________
w124 200e... och:D





plus lpg:)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 12, 2007 9:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
NO wskazowka powinna byc tak na 80 i nie przekraczac brzuszka 80 .CZyli ciut na kreska 80 ale nie przekraczac tego brzuszka od 0 od 80.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 16, 2007 11:26 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lis 07, 2003 12:05 am
Posty: 13
Lokalizacja: Piła
Witam!!
Z temperatura jest ok nawet sie wentylator zalacza:)Merol zostal sprawdzony na trasie: zrobil z laweta 1200 km bezawaryjnie. Troche balem sie nim jechac ale na szczescie dal rade. Co do mojego problemu to dalej jest. Czasami bardziej wyczuwalny czasami mniej. Ostatnio zdemontowalem puszke filtra i zobaczylem ze z jakiegosc czarnego ustrojstawa delikatnie saczy sie paliwo. Zalaczam fotki i prosze o wyjasnienie co to takiego i czy z tych malych otworkow powinno leciec i czy moze to jest przyczyna tego ze tak czasami szarpie i trzyma wysokie obroty.
http://www.pellas.pl/vivi/m1.jpg
http://www.pellas.pl/vivi/m2.jpg
http://www.pellas.pl/vivi/m3.jpg


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 17, 2007 9:54 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
To wyglada na elektryczny regulator cisnienia z wtysku KE. Nic sie z niego/obok niego nie powinno lac. Natomiast po odkreceniu - w srodku ma byc paliwo oczywiscie ;-)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl