MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 10:55 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 18, 2007 6:46 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr kwie 18, 2007 3:48 pm
Posty: 12
witam wszystkich zakupilem niedawno m124 z gazem 2.0 poj i zauwazylem problem taki jak wrzucam na luz obroty spadaja do 5 tys i po chwili spadaja do zera mno i oczywisice gasnie caly silnik kto wie jakztaki problem rozwiazac aha gasnie i na benzynie i na gazie choc na benzynie zadziej

pozdrawiam

czekam na szybkom odpoweidz


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 18, 2007 8:42 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Lidzbark warminski
mialem cos podobnego w golfie winne byly przewody do swiec i swiece

_________________
zycie jest piekne
124 300D 1991


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 18, 2007 9:17 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Ja miałem taki sam problem, u mnie przyczyną była zle umiejscowiona konćowka filtra powietrza, podczas jazdy powietrze wpływało w nadmiarze do silnika, przez co mieszanka była zbyt uboga w gaz, teraz ta końcówka jest tak umiejscowiona że zasysa powietrze z komory silnika i podczas jazdy nie wdmuchuje mi nadmiaru powietrza
Na zdjęciu jest pokazane jak ta końcowka filtra powinna być umiejscowiona:
Obrazek

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 18, 2007 9:22 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
mati124 coupe pisze:
Ja miałem taki sam problem, u mnie przyczyną była zle umiejscowiona konćowka filtra powietrza, podczas jazdy powietrze wpływało w nadmiarze do silnika, przez co mieszanka była zbyt uboga w gaz,


to raczej nie tlumaczy gasniecia na benzynie

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 18, 2007 9:30 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Chyba że ma pękniętą gume na przepływomierzu i gdzieś ciągnie lewe powietrze????

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 18, 2007 9:55 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
mati124 coupe pisze:
Chyba że ma pękniętą gume na przepływomierzu i gdzieś ciągnie lewe powietrze????

Wtedy raczej wogule by kiepsko chodzil a nie tylko gasl na wolnych przy duzej nieszczelnosci a przy niewielkiej na gazie nie bylo by roznicy

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 18, 2007 10:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 13, 2005 10:51 pm
Posty: 187
Lokalizacja: Łódź
W moim przyczyną była... nie dokręcona klapka przepływomierza. Nie wiem czy śrubka się sama poluzowała, czy jakiś... zapomniał dokręcić.
Brakowało jakieś pół obrotu, żeby ją ustalić. Była luźna, więc od czasu do czasu przycinała/ocierała się o gardziel przepływomierza i silnika gasł był. Długo się zastanawiałem co jest grane :lol:

_________________
W140 350TD (kruszynka); Porsche 944 (zwyrolek), W202 200D afftomat (celinka)
ex: S210 300TD(prawie mercedes), W124 250D, W126 380SE (wszystkomający), 3x924, W124 250TD, 601S de Luxe, 2xW123, 106, scorpio i... inne ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 19, 2007 4:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 16, 2007 10:30 am
Posty: 70
Lokalizacja: Gdańsk
W moim przypadku chodziło o tzw kanal wolnych, cokolwiek to jest. Poprostu gazownicy wyjęli wtyczkę. Ja ją wlozylem i było jakis czas calkiem git. Niestety ostatnio znowu na swiatlach musze pilowac :P - ktos moze mi wytlumaczyc co to wlasciwie jest i na czym polegalo by jego czyszczenie - w innym warsztacie facet stwierdzil ze trzeba by bylo to zrobic, ale że nie u niego...

_________________
190E 1.8 + LPG IIgen , '91 , 374k km


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 20, 2007 11:56 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr kwie 18, 2007 3:48 pm
Posty: 12
mati124 coupe pisze:
Ja miałem taki sam problem, u mnie przyczyną była zle umiejscowiona konćowka filtra powietrza, podczas jazdy powietrze wpływało w nadmiarze do silnika, przez co mieszanka była zbyt uboga w gaz, teraz ta końcówka jest tak umiejscowiona że zasysa powietrze z komory silnika i podczas jazdy nie wdmuchuje mi nadmiaru powietrza
Na zdjęciu jest pokazane jak ta końcowka filtra powinna być umiejscowiona:
Obrazek



hej bylem u mechanika i to samo zrobil tzn sciagnal gume i polozyl ja z bzboku bo zaduzo powietrza sie dostawalo i dlatego gasil sie o dziwo nic kasy niewzial za to :) pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl