Według mnie to nasz A170CDI (bo też mam 170CDI i też z klimką

) mają klimę a nie klimatronic. Klimatronic to wg mnie jest jak ma się wyświetlacz, na kórym ustawia się temperaturę i klawisz AUTO, który sam reguluje poziom dmuchawy, aby utrzymać zadaną temperaturę.
Klimatyzacja w W168 to taka "pół" klimatronic, lub nawet "ćwierć". Bowiem, gdy środkowym pokrętłem ustawisz 22 stopnie (idealnie połowa) a na zewnątrz jest np 35 stopni to ona zaczyna chłodzić. Jednak, ponieważ sami ustawiamy bieg dmuchawy nie możemy u mówić o klimatronicu. I tak dobrze, że możemy sobie ustawić precyzyjnie temperaturę.
Co do lampki EC i wyłączenia klimy to nie klima chodzi po wyłączeniu EC, ale wiatraczek/wentylator klimy, ten, który jest przed chłodnicą. Sprężarka klimy nie pompuje już zimnego powietrza, a fakt, że z nawiewów leci zimne wynika z tego, że przewody doprowadzające powietrze oddają chłód świeżemu, nie chłodzonemu już, powietrzu.
Podobnie sprawa wygląda z WEBASTO, które ma każdy A---CDI. Ten przełącznik pod podłokietnikiem włącza webasto, a zamiast "tradycyjnego" dla webasto panelu sterowania wystarczy po prostu nastawiać żądaną temperaturę pokrętłem na konsoli środkowej. Gdy wyłączysz webasto na chwilę przed zgaszeniem silnika w chłodny dzień to ono i tak jeszcze chwilę pracuje, tak jak wentylator od klimy, a z pod auta leci para
Mam nadzieję, że zrozumiale to wszystko opisałem. Jak coś to pytaj dalej!
Pozdrówqi
