MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 3:54 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr sie 22, 2007 9:38 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 20, 2007 12:26 am
Posty: 40
Chlopaki zobaczcie jeszcze raz ten link bo nowe zdjecia doszly!!!!!
Skora na fotelach jest troche zniszczona czy da sie to doczyscic ewentualnie cos z tym zrobic??????
Jest troche rdzy... Bardzo pordzewialy jak na 126 z 85 tego?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 22, 2007 10:05 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 30, 2007 8:34 pm
Posty: 75
Lokalizacja: Rzeszów
jezeli Ci sie podoba i jest w fajnym stanie to bierz, nie sluchaj tekstow typu ma ciulowe alusy albo sprawdz vin, bo vin'em sie nie jezdzi, przepraszam wszystkich ale jak kolega nie jezdzi na zadne zloty, uzywa auta jedynie jako srodek transportu to raczej wazniejszy jest stan techniczny niz vin, kierunki na blotniku i alusy, pozdrawiam i nie zrazac sie do mnie :)

_________________
MB W123 200
MB W124 220
MB W202 280
ex. MB W126 280
ex. MB W123 240D
ex. MB W123 250
ex. reszta ex nie MB, szkoda gadac :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 22, 2007 10:15 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
lisu pisze:
to raczej wazniejszy jest stan techniczny niz vin,


Co do VINU to nie sądzę, żeby w Norwegi ktoś szczepił auta, ale generalnie Twoja wypowiedź jest chyba napisana bez zastanowienia, jeżeli VIN się nie zgadza to auto generalnie pochodzi z przestępstwa. [szalone]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 22, 2007 11:41 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 20, 2007 12:26 am
Posty: 40
Dostalem właśnie wykaz uszkodzeń z stacji kontroli pojazdow:
-bark ręcznego
-wężyk hamulcowy uszkodzony tyl
-rurki hamulcowe osłabione z powodu rdzy
-duży luz na kierownicy (to mogą być chyba końcówki drążków) jaka cena w PL?
-poduszka pod amortyzatorem
-luz na łożysku tył
-rdza na podłużnicy prawej
-wycieki ze skrzyni i silnika

Martwi mnie rdza na podłużnicy, czy można to jakoś czasowo załatać aby przeszło przegląd(bitex?).
Nie wiem jeszcze co z tym luzem na kierownicy.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 23, 2007 12:32 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
-bark ręcznego - w 90% to tylko regulacja
-wężyk hamulcowy uszkodzony tyl - do wymiany, u nas śmiesznie tanie
-rurki hamulcowe osłabione z powodu rdzy - j.w.
-duży luz na kierownicy (to mogą być chyba końcówki drążków) jaka cena w PL? - to raczej przekładnia, jest szansa na regulację, w najgorszym wypadku wymiana w PL ok. 400zł
-poduszka pod amortyzatorem - u nas tanio
-luz na łożysku tył - do zrobienia bez problemu
-rdza na podłużnicy prawej - co znaczy rdza, dziury czy powierzchowna?
-wycieki ze skrzyni i silnika - tu gorzej określić, może lecieć z wielu rzeczy, tańszych i droższych.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 23, 2007 8:31 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 20, 2007 12:26 am
Posty: 40
Pytania ciag dalszy...?

1- Mialem kiedys 924 na wtrysku k-jetronic. W normalnym aucie jak jedziesz na biegu i zdejmiesz noge z gazu to spalanie spada do 0. Ktos mi kiedys powiedzial ze w 924 w takiej sytulacji i tak jest podawana benzyna do silnika.
Czy k-jettronic w silniku 500 odcina bezyne w momecie zdjecia nogi z gazu na biegu?



Cytuj:
Jest to egzemplarz z koncowki pierwszej serii (zdecydowanie gorsze zabezpieczenie antykorozyjne, wtrsyk K-Jetronic, aczkolwiek IMO ciekawszy, 'delikatniejszy' wyglad anizeli seria druga - od wrzesnia 85).

2- Co to jest IMO? Jakie sa roznice miedzy seria 1 i 2?
....
dzwonilem i pytalem o rdze na tych podłożnicach- powiedział ze jest tylko mała dziurka ok 2 cm...



<br>Dodano po 1 minutach.:<br> coś mi nie poszło z cytatem w poprzednim poście :D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 25, 2007 4:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 27, 2006 12:23 am
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Obejrzalem dodatkowe zdjecia. :cry:

IMO auto jest w stanie raczej slabym - mocno zmeczone. Jezeli tyle korozji jest na wierzchu, nie chce nawet myslec, co moze sie dziac pod spodem. Naprawy blacharskie i lakiernicze sa konieczne i beda zapewne bardzo rozlegle i, co za tym sila rzeczy idzie, kosztowne.

Wnetrze jest rowniez mocno spracowane i dorpowadzenie go do dawnej swietnosci moze nie byc juz mozliwe.

Jezeli kupujesze to auto, zeby je doprowadzic do stanu dobrego, bedzie to wymagalo duzych nakladow czasu, pracy i srodkow finansowych. Moim zdaniem to nie ma sensu - lepiej poszukac samochodu w lepszym stanie.

Jezeli zas chcesz samochod do codziennego transportu i planujesz jedynie drobne prowizoryczne poprawki, tez nie pakowalbym sie w to auto. Lepiej poszukaj jakiegos ladnego 124.

Ten samochod jest juz po prostu bardzo zuzyty. :roll:

_________________
126.037 126.024 140.050 124.079 210.265 205.242 639.813
However much the Fatherland’s finest might appear to be the best in the world, you can’t help but wonder if the engineers lost themselves in a haze of technological overkill.
WhatCar? o W140 IX.1992


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 25, 2007 7:53 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 03, 2004 2:17 pm
Posty: 1083
Lokalizacja: Olkusz/Kraków/Katowice
Mercedes, który manifestuje korozję na zewnątrz zazwyczaj pod spodem jest jusz mocno pożarty. Te auta długo umieraja i z godnością.
Wnętrze zamęczone i w kolorze najgorzej znoszącym upływ czasu i zużycie eksploatacyjne. Nie doprowadzisz go ( bez nowej skóry) do nawet przyzwoitego wyglądu. Ten egzemplarz jak dla mnie jest na nie. Ale że każde 126 jest ładne to może przesłaniać obiektywny obraz stanu.


PRZEMEK1234 pisze:
Ktos mi kiedys powiedzial ze w 924 w takiej sytulacji i tak jest podawana benzyna do silnika.


Nie wiem jak w porsze ale w mercedesie KE -jetronic odcina paliwo po zdjęciu nogi z gazu. Podaje na powrót w momencie zejścia poniżej jakiś tam obrotów żeby reaktora nie wygasiło. Pisałem jusz kiedyś o tym.
Układ nie realizuje tego zadania w niktórych konfiguracjach ale czy chodziło tu o sprzegnięcie z ASB czy klimatyzacją to nie pamiętam.
Jak cie bardzo interesuje temat to przeszukaj moje posty.

_________________
W126 300SE 1987 - Maluch
210 000 km
----------------------------------------------------
Żonę mam w domu, kochankę w garażu.
----------------------------------------------------


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 26, 2007 2:08 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Croolick pisze:
Mercedes, który manifestuje korozję na zewnątrz zazwyczaj pod spodem jest jusz mocno pożarty. Te auta długo umieraja i z godnością.


A ja się z tym nie zgadzam, moja S123 miała dużą korozję dołów drzwi i przednich błotników, a progi i podłoga w doskonałem stanie.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 27, 2007 11:45 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
PRZEMEK1234 pisze:
Bardzo pordzewialy jak na 126 z 85 tego?
Spytaj sprzedajacego czy da sie podniesc auto na fabrycznym lewarku (wszystkie 4 miejsca) ? . Mysle ze w Polsce lub w Niemczech za te 15000 zl dostalbys auto w lepszym stanie. W tym MB korozja juz sie zagoscila na dobre :( Tylny zderzak do wymiany, itp. Generalnie z tych dodatkowych zdjec wynika, ze jest juz mocno "zmeczony" ,chociaz pewnie by "polatal" jeszcze kilka lat bez ingerencji bacharza/lakiernika.

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl