MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 7:19 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw wrz 13, 2007 3:15 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
Posprawdzaj uklad podcisnieniowy. Tam jest bardzo duzo rurek rureczek , i wszystkie musza byc podlaczone. Moze tez niektore sparcialy. Zdejmij filtr powietrza z obudowa , wez latarke i dokladnie posprawdzaj wszystkie rurki ,czy sa na swoim miejscu.Obejrzyj tez gume pod rozdzielaczem/przeplywomierzem. Czesto jest tak ze jak jakas rurka spadnie, to auto ma nierowne obroty. Jak juz zdejmiesz filtr ,obejrzyj rowniez klape przeplywomierza (powina byc prosta i chodzic bez zaciec)
Sprawdz/wymien rowniez swiece i kable oraz kopulke.
Najlepsze kable WN z rdzeniem miedzianym .
Silikony maja dosc duza opornosc.
Jak auto odpalasz w nizszych temperaturach, to z rury moze wyleciec sadza ze skroplona woda ( wyglada jak olej)
P.S No i sprawdz koniecznie ten 7 cylinder [zlosnik]

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 13, 2007 4:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 10, 2005 12:34 pm
Posty: 254
Lokalizacja: Wrocław
Wszystkim dziękuję za podpowiedzi.
Koledzy wskazujący na konieczność regulacji mieli rację- regulacja + nowe świece = problem rozwiązany. [zlosnik]
I wszystko kosztowało zaledwie 350 zł [zlosnik] [zlosnik] .
Mechanik ocenił stan silnika na bardzo dobry (przy okazji zrobiłem badanie kompresji). Polecam gościa, młody, zakochany w V8 i zna się na rzeczy- współpracuje z Wroneckimi.

Jednak nie tak łatwo zajechać V ósemkę ;)

_________________
ex W123, '82, 240D
ex W123, '82, 230E
ex W126, 84, 500SE
ex W124, '89 300D
ex W126, '88 300SE
ex W126, '87 300SDL
ex W126, '91 420 SEC
W107, '80 450SLC (w spółce ze szwagrem)
W123, '81 230CE (w spółce z żoną)
W163, ML 350


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 13, 2007 9:51 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn maja 21, 2007 10:02 am
Posty: 6
razem z swiecami wymien dodatkowo kable.w 500 i 560 powinno sie wymieniac to razem. to nie jest jakis matiz co 4 tloki sa wielkosci jednego tutaj.a co do panow zielarzy i pana od siodmych garow radze byc kims kto nie jest tylko hobbysta czy pseudo mechanikiem co robi remonty kapitalne w garazu mniejszym od samochodu stac sie mechanikiem zeby takich debilizmow nie pisac jak wy.powodzenia w przepalajacych sie glowkach. przez takich jak wy zamiast dostawac porad dostajemy wieksze znaki zapytania co do problemu.a co 7 gara to jest obiaw mercedesow 126 500 i 560 ktory daje do zrozumienia ze pora wymienic swiece i kable.moze w waszych samochodach jest tak ze nie ma tego 7 cylidra tylko maks 5 czy 6 wiec udzielanie sie w takich sprawach jest bez sensu.tym bardzie ze wasze garnki sa dziorawe jak sitko po waszym PALENIU


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 13, 2007 11:34 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
remigiuszcholewa pisze:
a co 7 gara to jest obiaw mercedesow 126 500 i 560 ktory daje do zrozumienia ze pora wymienic swiece i kable

remigiuszcholewa pisze:
.wywala ci olej bo przepala ci sie pierscien na 7 garze ktory nie pracuje.


Znaczy sie przepalone (co by to nie mialo znaczyc) pierscianie sa sygnalem do wymiany kopulki?? Kto by pomyslal... No i oczywiscie te pierscienie przepalone to po wymianie kopulki i reszty dupereli sa juz ok... Czy moze sie myle? [zlosnik]

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl