MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 8:34 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 6:04 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hmm no dość wysoko .. np w mojej M104 łapie pewnie przy ok 1300 - 1400 ..
Szumek pisze:
W ex 190D przy opuszczaniu reflektorów syczało, ale tylko chwilę, do momentu, aż reflektory nie ustawiły się w żądanej pozycji.

hmm no u mnie to przy przestawianiu pokrętła to chwilke jest bzzzyk (ale to w 1-2 sekundy) .. ale świst (piszczenie) jest ciagle na pozycjach innych niż 2. jak jest dokładnie CIebie Szumek ?

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 6:09 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
U mnie nie ma żadnej reakcji reflektorów, ale syczy cały czas... Sprawdzałem tylko w położeniu 0 i 3, na zasadzie "działa, czy nie działa". ;)

W 190D w każdym położeniu było syknięcie do momentu ustawienia reflektorów, a potem cisza...

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 6:18 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Szumek pisze:
Jeszcze trochę niepokoi mnie to, że 3 bary łapie dopiero w okolicach 2000 obr/min. Normalne w M103?


Najważniejsze żeby nie spadało w okoicę 0, jeżeli po dodaniu gazu wskazówka reaguje to znaczy że masz smarowanie, jeżeli chcesz mieć pewność to sprawdź ciśnienie i czujnik.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 6:24 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Czujnik został wymontowany przed kupnem samochodu i ciśnienie sprawdzono manometrem, to co twierdzi czujnik jest prawdziwe. :)

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 7:02 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Szumek pisze:
Tzn. zastanawiałem się nad przedostawaniem się płynu chłodzącego i rozrzedzaniem oleju (...)
Juz ci napisalem, ze oleju woda (ani glikolem) rozcienczyc sie nie da. Wrecz przeciwnie - powstaje gesta emulsja. Ponadto, gdyby uszkodzona byla uszczelka pod glowica to olej dostawalby sie do ukladu chlodzenia (latwo to stwierdzic w zbiorniku wyrownawczym).
Szumek pisze:
Jeszcze trochę niepokoi mnie to, że 3 bary łapie dopiero w okolicach 2000 obr/min. Normalne w M103?
Normalne.

Co do regulacji wysokosci reflektorow: masz uszkodzony przelacznik (ten co tak syczy). Tam jest uklad kalibrowanych kanalow i bardzo delikatna uszczelka gumowa, ktora przy intensywnej eksploatacji lubi sie zuzywac (normalnie to raczej rzadko sie tego przelacznika uzywa). Malo tego: uszkodzony przelacznik jest zrodlem nieszczelnosci w ukladzie dolotowym silnika, choc akurat ta nieszczelnosc ma niewielki wplyw na jego dzialanie.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 7:42 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
kielbik pisze:
Co do regulacji wysokosci reflektorow: masz uszkodzony przelacznik (ten co tak syczy). Tam jest uklad kalibrowanych kanalow i bardzo delikatna uszczelka gumowa, ktora przy intensywnej eksploatacji lubi sie zuzywac (normalnie to raczej rzadko sie tego przelacznika uzywa). Malo tego: uszkodzony przelacznik jest zrodlem nieszczelnosci w ukladzie dolotowym silnika, choc akurat ta nieszczelnosc ma niewielki wplyw na jego dzialanie.


Dzięki za podpowiedź, zajrzę w ten przełącznik w wolnej chwili. :)

kielbik pisze:
Szumek pisze:
Jeszcze trochę niepokoi mnie to, że 3 bary łapie dopiero w okolicach 2000 obr/min. Normalne w M103?
Normalne.


:)

No tak, będzie się trzeba przyzwyczaić, diesel i benzyna mają inne maniery. ;)

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 10:33 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Szumek pisze:
No tak, będzie się trzeba przyzwyczaić, diesel i benzyna mają inne maniery.
Diesel i benzyna maja przede wszystkim inne wolne obroty (benzynowa szostka 500-600, czterocylindrowy klekot 700-800 :))

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 10:49 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
kielbik pisze:
(benzynowa szostka 500-600

czyli mowisz ze te moim zdaniem zaniskie obroty w moim m104 rzedu 500-600 sa prawidłowymi przy manualu??

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 11:29 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
ALPAq pisze:
czyli mowisz ze te moim zdaniem zaniskie obroty w moim m104 rzedu 500-600 sa prawidłowymi przy manualu??


O ile ja moge odpowiedziec na to pytanie, to jak najbardziej wszystko w porzadku ;)

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 18, 2008 9:19 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
nie beet ty nie możesz :P nie wtracaj sie ;) .. zartuje ;) dziekuje bardzo za info :) czyli co do obrotów to musze sie jeszcze troszke z tym wtryskiem uporać .. bo czasami ma 900 [zlosnik] .. a czasami ma tak małe, ze zgaśnie ;)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 25, 2008 10:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Panowie, a może ktoś mi wytłumaczyć, do czego służy takie ustrojstwo z napisem EZL KAT?

W W126 300SE jest za skrzynką bezpieczników.

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 26, 2008 11:33 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Elektroniczny modol zaplonowy z opcja katalizatora (sonda lambda). Zapewne nie chodzi Ci o sam modol zaplonu, tylko nastawnik do niego?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 26, 2008 2:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
TReneR pisze:
Elektroniczny modol zaplonowy z opcja katalizatora (sonda lambda). Zapewne nie chodzi Ci o sam modol zaplonu, tylko nastawnik do niego?


Zgadza się, takie jakby pokrętło. ;)

Jak powinien być ustawiony do pracy w polskich warunkach na bezołowiowej 95 oktanów i LPG?

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 26, 2008 4:56 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Ja mam ustawione na S, ale przy jezdzie na LPG mozna chyba pujsc nawet wyzej.

ps. to pokretlo nazywa sie "korektor oktanowy"

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 26, 2008 7:38 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Dzięki za wyjaśnienie. :)

Ja mam ustawione bodajże na 2. Czy jeśli jest źle ustawiony korektor oktanowy, to może powodować nierówną pracę silnika na wolnych obrotach? Czy złe ustawienie może szkodzić silnikowi?

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl