MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 8:33 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn kwie 14, 2008 5:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
witek-sec pisze:
Najlepiej obejrzeć klapę , jak coś nie tak ,to wymienić na nową (koszt w ASO ~ 60zł)
Stawiam też że po "strzale" masz coś nie tak z podciśnieniami - lewe powietrze.


Prócz tego, że jest przesunięta, nie stwierdziłem wygięcia jej, itp.
Ale wszystko wyjdzie w praniu. [zlosnik]

Co ciekawe obroty mniej falują niż przed strzałem. [zlosnik]

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 14, 2008 5:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Skoro falowaly przed strzalem - to oznacza, ze jezdziles z niesprawnym ukladem zasilania Pb, wiec nie ma sie chyba co dziwic, ze "strzelil" na LPG?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 14, 2008 5:25 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
A falowanie obrotów świadczy przeważnie o tym, że już kiedyś komuś strzelił. [zlosnik]

Nie mylmy kolejności:

Wystrzał LPG -> falowanie obrotów,
a nie
falowanie obrotów -> wystrzał LPG.

Falowanie obrotów jest typowe w wielu zagazowanych MB...

Zresztą szykuję ostateczną rozprawę z silnikiem benzynowym, który nie spełnia moich oczekiwań pod względem trwałości i niezawodności. [zlosnik]

-> http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=33112

Przynajmniej samochód będzie więcej jeździł i będę miał mój ulubiony dźwięk pod maską, czyli "kleklekleklekle". [zlosnik]

A układ zasilania chcę doprowadzić na razie do jako-takiego stanu, żebym stale nie musiał tankować.

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 17, 2008 4:09 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Ustawiłem poprawnie klapę i samochód... pali-warczy-trąbi-jeździ. :)

Pomogło. :)

Obroty nadal falują na ciepłym silniku, ale to już złożony temat, za jakiś czas z tym powalczę... 8)

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 17, 2008 4:59 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
A miała być taka straszna sromota po tym strzale ;-)
Jabyś zamontował sobie klapę z dziurami - nawiercaną to wystarczyło by (no jeśli ktoś nie ma jakiegoś pecha) wstawić na miejsce rurki i gumę na klapie :-)

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 17, 2008 5:28 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
a mam taką klape śmiechową .. i sądze ze i sie juz nie przyda ;) .. więc moge wymienić na jakiegoś W114 C :D

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 17, 2008 5:28 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Szumek pisze:
Ustawiłem poprawnie klapę i samochód... pali-warczy-trąbi-jeździ. :)

Pomogło. :)

AndyS pisze:
Masz najprawdopodobniej źle wycentrowaną klapę. Też już kiedyś opisywałem jak moje auto kiepsko zapalało na gorąco więc walczyłem z wycentrowaniem - luz potrzebny do dobrego działania to 0,05mm i to jednakowy na całym obwodzie a to wymaga precyzji przy regulacji.
A nie mówiłem? [zlosnik]
Witam ponownie w klubie LPG! [zlosnikz]
Szumek pisze:
Obroty nadal falują na ciepłym silniku, ale to już złożony temat, za jakiś czas z tym powalczę... 8)
Jeśli mogę Ci doradzić poszukaj przyczyny (i popraw) w dolocie powietrza (filtr, rura dolotu itp.) Poza tym jeżeli masz na rurze dolotowej LPG regulację silniczkiem krokowym to ona może być przyczyną falowania. Nabierz odwagi, odłącz dla LPG sondę i wymień regulacje na ręczną śrubę a wszystkie kłopoty miną jak ręką odjął. :)

POWODZENIA 8)

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 17, 2008 6:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Mikser jest wyjęty, reszta instalacji zostanie wyjęta niedługo...

W LPG jest regulacja, ale już nie korzystam z gazu, tylko z benzyny.
Wiem, że na LPG miał prawo falować.

Panowie, dziękuję za namowy, ale do LPG nie wrócę w tym przypadku...

Z tego co wiem, to akurat zlikwidowanie falujących obrotów na benzynie nie jest taki proste. :(

Do właścicieli M103:
Co powinno być wpięte w otwór przy wężu odmy (ten od okolic pokrywy zaworów do pokrywy filtra powietrza)? Bo u mnie jest odgałęzienie w wężu, ale nic nie jest wpięte. Za to obok rozdzielacza paliwa (patrząc z góry od przodu samochodu to poniżej rozdzielacza) jest takie coś w kształcie walca i od tego odchodzi wężyk podciśnieniowy (żółty), który ktoś obciął i zaślepił...

Punkciki za pomoc już przyznałem. :)

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 17, 2008 7:26 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Szumek pisze:
Panowie, dziękuję za namowy, ale do LPG nie wrócę w tym przypadku...
A już myślałem że jednak..... 8) <br>Dodano po 14 minutach.:<br>
Szumek pisze:
Co powinno być wpięte w otwór przy wężu odmy (ten od okolic pokrywy zaworów do pokrywy filtra powietrza)? Bo u mnie jest odgałęzienie w wężu, ale nic nie jest wpięte. Za to obok rozdzielacza paliwa (patrząc z góry od przodu samochodu to poniżej rozdzielacza) jest takie coś w kształcie walca i od tego odchodzi wężyk podciśnieniowy (żółty), który ktoś obciął i zaślepił...
Pewnie dlatego na LPG kiszka bo ktoś już zdrowo grzebał.
Byłem na podwórku ale za bardzo pada a trzeba zdjąć obudowę filtra.....

Obrazek

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 17, 2008 7:41 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Dzięki za fotkę, to pewnie ten wężyk, który u mnie jest ucięty...

Jak będziesz miał chwilę i będzie ładna pogoda, to prosiłbym o fotkę bez obudowy, dla pewności. :)

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 17, 2008 7:48 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
W to miejsce w odmie właczony jest właśnie ten wężyk idący od regulatora ciśnienia paliwa. Ty masz go obciętego z jakiegoś powodu i zaślepieonego. Ale ktoś sie musiał narzeźbić, tylko po co ?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 17, 2008 7:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Właśnie, co to zmienia, jak się zaślepi ten wężyk?

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 17, 2008 7:54 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Ciśnienie paliwa jest ustalana na pewnym poziomie w odniesieniu do ciśnienia panującego w obudowie filtru. Co zmienia? - zmienia ciśnienie paliwa - na jakie? nikt nie wie. Jeśli jest wolny to w odniesieniu do ciśnienia w komorze silnika. To nie są wielkie zmiany, ale jak jest zaślepiony to już pieron wie.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 17, 2008 7:58 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
To skąd teraz skołować taki wężyk, żeby sprawdzić, jak działa bez rzeźby? ;)
Da się gdzieś dokupić?

Jeszcze jedna sprawa...
Czym wyczyścić przepustnicę i układ dolotowy? Da się to zrobić bez rozbierania wszystkiego? Tzn. popsikać coś w dolot i tyle? ;)

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 2:58 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Po wyjęciu miksera i doprowadzeniu KE do uprzedniego stanu jest normalnie... Bryyyyylantowo. ;)

Średnie spalanie w trybie mieszanym 11-12l/100km. :)

Samochód też lepiej przyspiesza. :)

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl