MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 1:33 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 3:49 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
No i teraz mozna myslec o uruchomieniu LPG (jak Pb jest w 100% sprawne) :-D

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 4:44 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Hahaha. [zlosnik]

Nie będę sobie czterech liter zawracał o parę złotych i robił sobie problemy, bez LPG chodzi o wiele lepiej, a spalanie jest do zaakceptowania. :)

OM617 w drugim W126 przyzwyczaił mnie do 9-11l ON, tak więc 11-12l Pb mnie już tak nie przeraża. :)

Z założonym LPG samochód palił więcej Pb, nie wiem dlaczego, może pęd powietrza w zwężce, którą tworzył mikser, "oszukiwał" przepływomierz...

Poza tym mam samochód w stanie, w jakim opuścił fabrykę. :)

Nie widzę nic złego w LPG, ale nie chcę tego znowu łączyć z KE-Jet...
W innych systemach zasilania (np. gaźnik) LPG jak najbardziej...

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 5:04 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Zaloz sobie III gen.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 5:11 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
No i teraz widać wyraźnie że nie ma sensu robić szczepana na ropę bo koszt niewspółmnierny do efektów. Oryginalny M103 pali niewiele więcej, osiągi zdecydowanie lepsze, świadomość oryginalności auta - bezcenna :)

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 5:15 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Po głębokiej psychoanalizie stwierdzam, że:

Nie odczuwam potrzeby posiadania LPG. [zlosnik]
Żadnej wersji. [zlosnik]

Do jazdy po mieście wolę mojego kundelka 300SD zdjełanego z 280SE. ;)

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 5:31 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Szumek pisze:
Poza tym mam samochód w stanie, w jakim opuścił fabrykę.

i tu sie mylisz ;) LPG zawsze zostawia po sobie ślad... ;) ...
niby nie jest straszna różnica.. też tak mylsałem puki na dobre nie zacząłem śmigać :D teraz sprawa wygląda tak, że mam problemy z kasą ;) aj tam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 5:40 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
ALPAq pisze:
i tu sie mylisz ;) LPG zawsze zostawia po sobie ślad... ;) ...


No niestety, gazownicy powycinali trochę dziur w nadwoziu. :(

ALPAq pisze:
niby nie jest straszna różnica.. też tak mylsałem puki na dobre nie zacząłem śmigać :D teraz sprawa wygląda tak, że mam problemy z kasą ;) aj tam


Dlatego trzymam dieselka, miałem go sprzedać, ale jest oszczędniejszy, lubię to "kleklekle" i na mieście nie boję się, że ktoś mi go wgniecie/zarysuje, bo i tak jest już trochę umęczony. ;)

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 24, 2008 8:35 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn kwie 21, 2008 9:03 pm
Posty: 3
witam po raz pierwszy.zakupiłem mb w 126,sec 89r.jest z nim problem,ponieważ wystrzał gazu go unieruchomił,nie pracuje ani na gazie ani na benzynie(czasem odpali i chwilę popracuje-chyba na wstępnym wtrysku).silnik jest trochę kombinowany,bo dół to 5,0L.,a góra 4,2 L.mechanik,który go oglądał,powiada że na 95% wystarczy wymienić rozdzielacz wtrysku i klapę spiętrzającą,kable napięciowe i świece są nowe,jest to piękne auto i mimo że nie lata to już się zakochałem,a ciężko kocha się kogoś kto się nie rusza,kupiłem go okazyjnie(chyba?)za 10tyś,może ktoś z szanownych użytkowników sec'ów mi pomoże.
nr.gadu gadu:4979445
tel.663-909-993
e-mail:sebaka25@wp.pl <br>Dodano po 2 minutach.:<br> czy jest sens zakupu nowego silnika ze skrzynią(4.2 L - koszt ok.2.000zł),czy pokusić sie na naprawę?proszę o rade bo sezon si ezbliża i chętnie bym nim wyjechał


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 24, 2008 9:00 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
sebastian pisze:
witam po raz pierwszy.zakupiłem mb w 126,sec 89r.


Witam. :)

sebastian pisze:
jest z nim problem,ponieważ wystrzał gazu go unieruchomił,nie pracuje ani na gazie ani na benzynie(czasem odpali i chwilę popracuje-chyba na wstępnym wtrysku).


Skąd ja znam takie przypadki. ;)

Kupiłeś na chodzie czy już po wystrzale? Miał jakieś bolączki, które zauważyłeś już po kupnie?

sebastian pisze:
silnik jest trochę kombinowany,bo dół to 5,0L.,a góra 4,2 L.mechanik,który go oglądał,powiada że na 95% wystarczy wymienić rozdzielacz wtrysku i klapę spiętrzającą


Żeby go odpalić póki co na LPG rozdzielacz nie jest potrzebny.

Czemu rozdzielacz, to nie wiem, chyba że ktoś go zatarł jeżdżąc tylko na LPG...

Ja bym sprawdził wężyk gumowy pod wtryskiem i czy klapa może się poruszać w gardzieli.

Jeżeli te elementy są ok, to na LPG odpali. Żeby odpalił na benzynie, trzeba sprawdzić, czy klapa jest wycentrowana i czy jest równa, jeśli nie, to kupić nową w ASO...

Poszukaj dobrego fachowca od KE-Jetronic.

sebastian pisze:
jest to piękne auto i mimo że nie lata to już się zakochałem,a ciężko kocha się kogoś kto się nie rusza,kupiłem go okazyjnie(chyba?)za 10tyś


Nie chcę Cię straszyć, ale za takie pieniądze w przypadku SEC możesz spodziewać się wielu wydatków...

Ale jak już w grę wchodzą uczucia, to cóż... ;)

sebastian pisze:
może ktoś z szanownych użytkowników sec'ów mi pomoże.


Wprawdzie użytkownik SE, ale jednak odpisuję. ;)

sebastian pisze:
czy jest sens zakupu nowego silnika ze skrzynią(4.2 L - koszt ok.2.000zł),czy pokusić sie na naprawę?proszę o rade bo sezon si ezbliża i chętnie bym nim wyjechał


Jeśli Cię stać i w/w silnik jest dobry, to czemu nie... ;)
Chociaż nie wiem, czy za 2 tysie to będzie dobry silnik i skrzynia...
Daje ktoś gwarancję rozruchową na te podzespoły?

Skoro i tak już jest kombinowany, to może niech ktoś Ci zgra jakiś gaźnik/gaźniki do tego, wtedy na gazie będzie chodził bez zarzutu. ;) Zaraz ktoś mnie zjedzie za takie pomysły, ale taka prawda, jak już wóz jest kombinowany, to jedna kombinacja w tą czy w tą nie robi różnicy... [zlosnik]

Użyj szukajki, nie jesteś pierwszym, który ma taki problem, zresztą ja mam silnik R6 i na V8 się zbytnio nie znam, piszę tyle, ile wiem w przypadku R6...

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 25, 2008 8:53 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn kwie 21, 2008 9:03 pm
Posty: 3
kupiłem go z wymienioną klapa spiętrzajacą,ale na moje oko to ktoś ja tylko przykręcił i tyle,czy mozna jakoś sprawdzić ten rozdzielacz?instalację gazową poprzednik poprostu poobcinał nożem po wystrzale,znam te auto i wiem że przed tym wystrzałem robił z każdą nawierzchnią co chciał i podobnie było na trasie,przed strzałem jeżdził tylko na gazie, <br>Dodano po 1 minutach.:<br> tylko i wyłacznie na gazie <br>Dodano po 24 sekundach.:<br> tylko i wyłacznie na gazie <br>Dodano po 2 minutach.:<br> jego jedyną bolączką jest kosmetycznie przerysowany bok za dzrwiami,kosmetyka skóry,i polerka na zewnątzr


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 26, 2008 3:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
sebastian pisze:
kupiłem go z wymienioną klapa spiętrzajacą,ale na moje oko to ktoś ja tylko przykręcił i tyle,czy mozna jakoś sprawdzić ten rozdzielacz?instalację gazową poprzednik poprostu poobcinał nożem po wystrzale,znam te auto i wiem że przed tym wystrzałem robił z każdą nawierzchnią co chciał i podobnie było na trasie,przed strzałem jeżdził tylko na gazie


Czyli mógł zatrzeć rozdzielacz...

Jak sprawdzić klapę i ją ustawić było w tym temacie...
Co do rozdzielacza to niestety nie wiem...

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 12:37 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Panowie, mam takie pytanie.

Prawdopodobnie w wyniku wystrzału LPG mam problem z przepływomierzem. :(

Po powrocie do wyjściowego położenia (czyli np. wyłączony silnik) klapka ma wyczuwalny luz i odskakuje do góry na 2-3 mm (nie jest poziomo). W zakresie pracy stawia normalny opór, tylko w wyżej opisanej sytuacji jest luz. Słyszałem od kolesia, od którego kupowałem moduł, że przy wystrzale mogło wyłamać jakiś ogranicznik i dlatego odskakuje do góry. :(

Da się to jakoś naprawić?

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 10:51 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
w mechaniżmie klapy jest regulowany odbojnik. On się faktycznie może przestawić. Jeśli po podaniu ciśnienia klapa ustala się właściwie to nie ma się czym martwić. Ona faktycznie bez zasilania może podnosić się o 1-2 mm

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 4:08 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Da się to poprawić?

Bo za jakiś czas i tak profilaktycznie wymienię gumę po wtryskiem, to przy okazji bym poprawił...

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl