TOMEK126SEC pisze:
Soory,ale nie bardzo wyobrażam sobie jak niekontakt na czujniku temperatury może być sprawcą przekłamania wskazań oraz niecałkowicie grzejącej chłodnicy.
Panowie coś poprawili co było ich sprawką , natomiast Tobie sprzedali temat czujnika , lutowania itd. Pewnie jeszcze powinieneś być wdzięczny.
Ogólnie jeśli wszystko działa to po temacie i tylko pogratulować , ale pisząc o tym czujniku możesz tylko wprowadzić zamęt w szeregach osób które używają opcji " szukaj" i od jutra wszyscy którym się grzeją silniki będą przelutowywać sobie przewody do czujnika temperatury co moim zdaniem jest nieporozumieniem.
Tomek.
Nikt mi nic nie sprzedał -nie jestem idiotą....Byłem przy całym procesie usuwania tej usterki i bardzo uważnie patrzałem panom mechaniorom na rączki,zaczęli merytorycznie od razu po moim przyjeździe rzekomo przegrzanym silnikiem,od pomiaru temperatury chłodnicy i płynu -na podstawie zmierzonej temperatury stwierdzono jednoznacznie ,że silnik sie nie przegrzewa,temp płynu w normie , w związku z powyższym usterki należało szukać własnie w czujniku lub wskaźniku temperatury.Zabrali się do roboty,wymienili uszkodzony fragment przewodów,usunęli niesprawność i zrobili to sumiennie moim zdaniem,a zamętu raczej mój post nie wprowadzi-wręcz przeciwnie może pomóc tym ,których mechanicy ,przy byle usterce układu chłodzenia będą chcieli naciągnąc na kosztowne wymiany visca ,chłodnicy czy innych równie drogich gadżetów
