MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 8:55 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: WOLNE OBROTY
Post: ndz lis 09, 2008 7:25 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Jakie powinny być wolne obroty w silniku pięciolitrowym w W140, bo u mnie jest ciągle około 1000-1100, wydaje mi się że są troche za wysokie

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 09, 2008 7:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
No to troszkie za wysokie te twoje obroty :)
Takie to na tzw. ssanku
Takie w normie to 700-800 obr/min
Ja np. mam za niskie i nie wiem jak je podnieść (500 na N albo P) Jak wbije D to nawet 400 tak wiec podtrzymuje go na gazie :(

_________________
_________________________
W123 200D 84 ex
W124 250D 92 ex
W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)
W126 500sec - w trakcie odbudowy
W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy

nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 09, 2008 9:01 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Nie wiem, być może cos ma powiązane jedno podciśnienie które nigdzie nie jest podłączone:

Obrazek

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 10, 2008 1:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
Może być !!??
Chociaż jakby podciśnienie było odłączone to silnik łapałby lewe powietrze a to wiązałoby sie z falującymi obrotami i innymi niepożądanymi objawami.
Moja rada to znajdź chociaż fotkę takiego silnika i porównaj ze swoim może zauważysz gdzie idzie ten przewód

Powodzenia

_________________
_________________________

W123 200D 84 ex

W124 250D 92 ex

W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)

W126 500sec - w trakcie odbudowy

W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy



nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 10, 2008 8:10 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Fajnie jakby któryś z życzliwych użytkowników z forum, będący w posiadaniu takiego silnika zajrzał pod maske jak to podciśnienie powinno iść.

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 12, 2008 8:59 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
tak to wygląda


Obrazek

Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 24, 2008 1:07 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:09 am
Posty: 162
Lokalizacja: Kuj-Pom
butek22, doszedles do ladu z tymi podwyzszonymi obrotami? Co bylo nie tak?

_________________
MB C126 560 SEC '87


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 24, 2008 9:23 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Niestety jeszcze tego nie zrobiłem,jedynie zdemontowałem ten weżyk podciśnieniowy, który był dołożony wraz z całą instalacją od kontroli emisji spalin.
Bede musiał podjechać do jakiegoś dobrego warsztatu, by obniżyli mi obroty silnika.

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 24, 2008 9:35 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:09 am
Posty: 162
Lokalizacja: Kuj-Pom
Chyba mamy podobny problem. Jak coś wymyślisz odezwij się, ja też dam znać jeśli znajdę i rozwiążę problem.

_________________
MB C126 560 SEC '87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 04, 2009 12:22 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
A wiec problem z za wysokimi obrotami na biegu jałowym rozwiązany, winien był niesprawny układ ASR, przez co silnik przechodził w jakiś tam tryb awaryjny, po naprawie ASR obroty silnika wróciła do odpowiedniej wartosci

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 04, 2009 12:40 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:09 am
Posty: 162
Lokalizacja: Kuj-Pom
A co dokładnie zostało naprawione w układzie ASR? wymieniony jakiś sterownik, czujnik...?

_________________
MB C126 560 SEC '87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 04, 2009 12:46 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
wymieniłem tylny czujnik w moście

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 04, 2009 1:28 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
W jednym z brytyjskich pism motoryzacyjnych z epoki (1991) jest napisane, ze konstruktorzy planowali w 140 600 miec obroty jalowe na poziomie max 500/min, jednak to sie nie udalo.

A ja mam 650-700.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 04, 2009 1:35 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
z uwagi na płynność biegu i wyważenie układu to pewnie było by możliwe, ale oddawania ciepła do cylindra czy ucieczka gazów bokiem w tak długim czasie suwu pewnie im to uniemożliwiła.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 04, 2009 7:47 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
U mnie obroty też powróciły do normalnej wartości 700obr\min.

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl