Dobry wybór
Jeśli chodzi o silnik - bierz to co będzie w możliwie najlepszym stanie i oczywiście kompletne. Wiadomo, V8 będzie szybsze, ale czy przy takim samochodzie o szybkość chodzi? Jeżeli bym kupował 108 z Europy, to bym brał możliwie najstarszy egzemplarz R6 ze skrzynią automatyczną w kierownicy. Może być nawet najsłabszy 250S. Jeżeli z USA to 280SEL 4,5.
Newralgiczne punkty? Jak każdy MB w tym wieku. Dodatkowo centralny amortyzator - nie do kupienia za pieniądze mieszczące się w normie. Oczywiście takie rzeczy jak biżuteria czy elementy tapicerki nie są tak dostępne jak do /8, zatem te rzeczy muszą być kompletne. Drewno najpewniej będzie do renowacji - ważne aby było kompletne i nie zbutwiałe. Najczęściej próchniało i gniło drewniane podszybie - od nieszczelnej uszczelki. Nie dość, że trudno to wymienić, to jeszcze prawie niedostępne.