Ja bym zaczal od dokladnego przegladu calego ukladu kierowniczego, drazki, sworznie, plyn w ukladzie etc. moga miec wplyw na krecenie kolem sterowym. Tak samo jak szerokie gumy. Dawno juz W123 nie ujezdzalem, ale jakos drastycznej roznicy w mocy wspomagania nie uswiadczylem. Na pewno jednak nie zdecydowalbym sie na zmiane pompy, jesli juz to zalozylbym sobie maglownice od W210, ale na pewno nie po to, zeby na parkingu krecic sobie kolkiem jednym palcem, co i tak powinno byc mozliwe przy sprawnym ukladzie wspomagania w W124.
_________________ ..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..
*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex
|