MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 8:26 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw gru 10, 2009 11:49 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr mar 07, 2007 10:49 am
Posty: 95
Lokalizacja: Iława
witam

potrzebuje waszej pomocy :) (jak zwykle)
zakupilem silnik m102.961 i z kolega gregorrem nie moglismy odnalezc (rozszyfrowac) symboli elementow sterowania (jego w123 jest przerabiane na v8 i elektryk juz zaczal szalec) potrzeba mi numeru i ew zdjecia 3 elementow:
modulu sterujacego silnikiem - wersja bez lambdy 25 pin
przekaznik pompy paliwa
przekaznik z bezpiecznikiem

pozdrawiam i dziekuje za pomoc :)

_________________
W123 240D - 78


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 11, 2009 11:13 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
Wrzuć ten temat do współczesnych, będzie większa szansa, że ktoś ma to pod maską.


Pzdr!

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 12, 2009 3:48 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr mar 07, 2007 10:49 am
Posty: 95
Lokalizacja: Iława
tak moze i masz racje, ale ten silnik ma taka sama elektryke jak 230E w beczce i wlasnie mi chodzi gdzie znajduje sie przekaznik pompy paliwa i modul sterujacy wtryskiem

pozdrawiam

_________________
W123 240D - 78


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 12, 2009 12:07 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
W beczkach silniki M102 miały oznaczenia 102.980 ( 230E) i 102.920, 102.939 ( 200 gaźnik ). Zdaje się, że silnik o którym piszesz miał wtrysk KE-Jet i nie ma takiej samej wiązki jak "beczkowe" 102 z K-Jet'em.

Jak dotre do domu o jakiejś rozsądnej porze,to wrzuce ci schematy tego silnika.

Pzdr!

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 12, 2009 12:18 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
102 961 i 962 , sa to 90kW silniki montowane w modelu 201.
Wtrysk KE, takze troche więcej kabelków pod maską, jak w 102 montowanych w 123 z k jet.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 12, 2009 12:34 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr mar 07, 2007 10:49 am
Posty: 95
Lokalizacja: Iława
poprzedni wlasciciel twierdzil ze bylo to podlaczone do wiazki z 230E i dzialalo, zreszta to nei moze byc KE bo nie ma selenoidu w rozdzielaczu paliwa

pozdro

_________________
W123 240D - 78


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 12, 2009 12:48 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
To może do silnika 961, ktoś dołożył osprzęt z 980, wtedy zadziała.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 12, 2009 2:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr mar 07, 2007 10:49 am
Posty: 95
Lokalizacja: Iława
teraz zdurnialem.....
takie cus bylo przy tym silniku
Obrazek

a co do np podcisnienia to jest zupelnie inne niz w 102.962 no i ma pojedynczy lancuch rozrzadu recznie regulowane zawory i wklad filtra oleju zamiast calego filtra z obudowa

pozdrawiam

_________________
W123 240D - 78


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 12, 2009 4:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
olgierdo pisze:
pojedynczy lancuch rozrzadu recznie regulowane zawory i wklad filtra oleju zamiast calego filtra z obudowa


Objawy wskazują 102.980... :)

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 12, 2009 4:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr mar 07, 2007 10:49 am
Posty: 95
Lokalizacja: Iława
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=45076

w tym watku kombiak ma identyczny motor (chodzi mi o obudowe filtra i dodatkowy przewod powietrzny u gory dekla) no kurde pojade dzis do garazu i sprawdze co jest nabite na silniku ale przysiagl bym ze 102.961

pozdro

_________________
W123 240D - 78


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 12, 2009 4:15 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
U góry dekla? Chodzi o puszke fitra? Czy o przewód od LPG z wkręconym registrem, który widać nad deklem zaworowym? U mnie pod maską siedzi 102.980 i widok jest zblizony do tego z kombiaka ( mnie jest nieco schludniej ;) )

Idź i sprawdź co ty tam masz za agregat. Może ktoś zrobił "remąt" i blok masz od 102.961, a całą resztę z 102.980 - da się :)

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 12, 2009 4:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr mar 07, 2007 10:49 am
Posty: 95
Lokalizacja: Iława
...

chodzi o przewod podcisnieniowy u gory dochodzacy do dekla filtra

_________________
W123 240D - 78


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl