MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 12:15 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt gru 15, 2009 11:27 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 7:00 am
Posty: 187
Lokalizacja: Kęty
Ostro wziąłem się do pracy w moim w124 zacząłem od KE ponieważ jak dam mocno gazu to mam wyszczał benzyny wiec pierwsze wyciągnąłem cały rozdzielacz paliwa i zobaczyłem ze cieknie mi się z EHA i mam zerwane gwinty na potencjometrze, gwinty zrobione EHA już szukam ale do testu założyłem stary ale przed włożeniem otworzyłem przepustnice i patrze a tam paliwo w ilości tak myślę kolo 100ml ale jednak postanowiłem założyć do końca KE i nadal mam wyszczały potencjometr pierwsze wyregulowałem na 0.7 i zacząłem sie bawić nasza magiczna śrubka na imbusa i nie pomogło z tego co sie dowiedziałem to muszę odłączyć sterownik KE ustawić na analizatorze wolne obroty potem cala resztę potencjometr itd ale czemu mam paliwo w ssącym?

_________________
MB 124 300CE +LPG 89r.
Opel Corsa +LPG 93r.

http://www.youtube.com/watch?v=DrsJusis ... re=related


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 15, 2009 11:43 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Rozdzielacz nie jest szczelny, z niego paliwo zawsze kapie - pytanie ILE. Po traktowaniu LPG zwykle przeciek sie zwiększa - bo tłoczek pracuje bez smarowania paliwem i się niszczy.
W kolektorze M103 najczęściej stoi olej osadzającej się mgły z odmy.
Coś kombinujesz z tymi analizatorami, to jest KE, analizator nie potrzebny - szczegóły w znanym wątku.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 16, 2009 8:06 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 7:00 am
Posty: 187
Lokalizacja: Kęty
czyli jak mam ustawic mu wolne obroty zebys nie szczelal i mial ladne niske bez zucania silnika?

_________________
MB 124 300CE +LPG 89r.
Opel Corsa +LPG 93r.

http://www.youtube.com/watch?v=DrsJusis ... re=related


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 16, 2009 8:59 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Tutaj jest wszystko:

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=34349

Reguluje się na wypełnienie.
To nie gaźnik, w KE albo wszystko działa albo nic nie działa.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 16, 2009 12:34 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
ukaniu pisze:
Po traktowaniu LPG zwykle przeciek sie zwiększa - bo tłoczek pracuje bez smarowania paliwem i się niszczy.


Chyba, ze ktos jezdzi tylko na LPG. Jezeli odpalamy na Pb, to uzupelniamy ubytki palwa a trzeba by naprawde bardzo dlugo jezdzic na LPG, zeby calkowicie osuszyc rozdzielacz z benzyny.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 16, 2009 1:46 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
TReneR pisze:
Chyba, ze ktos jezdzi tylko na LPG. Jezeli odpalamy na Pb, to uzupelniamy ubytki palwa a trzeba by naprawde bardzo dlugo jezdzic na LPG, zeby calkowicie osuszyc rozdzielacz z benzyny.


Ale to nie tylko o to chodzi.
Tłoczek w układzie zasilanym paliwem pełni funkcę tłumika drgań i daje siłę przeciwstawiającą się strudze powietrza.
Jeśli w układzie nie ma ciśnienia tłoczek i klapa latają jak szalone i wszystko się 100x szybciej żużywa. Z tego powdodu mamy kłopoty z przeciekami i bardzo szybkie niszczenie potencjometru klapy na LPG.
Do tego wszystkiego benzyna szczątkowo w rozdzielaczu przy jeździe na LPG stoi gromadząc opiłki i przyspieszając zużycie.
Kłopoty nie dotyczą instalacji z układem STOP-KE.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 17, 2009 4:45 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 7:00 am
Posty: 187
Lokalizacja: Kęty
ukaniu punkt dla ciebie tak jak pisałeś KE po prostu był już tak wyjechany ze podrostu lał do ssącego. dzięki panowie za pomoc.

i mam jeszcze jedno pytanie bo będę miał blosa i jak myślicie założyć do niego STOP KE ponieważ mam już KE za 500 zł ..... i szkoda mi go a auto naprawdę teraz jeździ [zlosnik]

_________________
MB 124 300CE +LPG 89r.
Opel Corsa +LPG 93r.

http://www.youtube.com/watch?v=DrsJusis ... re=related


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl