MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 5:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt kwie 02, 2010 8:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 09, 2009 4:21 am
Posty: 117
Lokalizacja: Braniewo
Witam, od jakiegoś czasu miałem problem z wyciekającym paliwem z pod wtrysku. Tak mi się wydawało, że z pod wtrysku. Wcześniej wymieniłem wężyki przelewowe aby mieć pewnośc, że to nie ich wina. Cały czas był wilgotny wtrysk. Dzisiaj wymieniłem podkładkę pomiędzy wtryskiem a głowicą i po odpaleniu szok , bardzo leci z wężyków przelewowych przy owym wtrysku. Dla pewności wymieniłem wężyki i po ponownym odpaleniu mocno leci z wężyków tam gdzie nakłada się na wtrysk. Co może być ptrzyczyną? Czy siada wtryskiwacz, czy może trzeba go dać do regeneracji. Przed wymianą podkładki leciało z niego ale teraż ubywa bardzo wiele paliwa , co robić? :o

_________________
W115 200D - ex.
W123 200D 1978 - ex .
W168 A140 1999 classic - bzyk.
W210 E290 TD elegance 1996 - Bluuu...
JUNAK M-10 1962 - na całe żcie...


Ostatnio zmieniony sob kwie 03, 2010 10:13 am przez EMEK, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 02, 2010 8:56 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 571
Lokalizacja: Warlubie
A weżyki dobrze trzymaja czy moze sie rozciagneły? Jak rozciagniete to utnij koncowki i zakladaj je na nowo.
A czy aby silnik Ci rowno pracuje?
Na moje to jakby sie wtrysk zatarl i cale cisnienie wali bokiem ale to by musial dosc kuleć ten silnik.

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 02, 2010 10:25 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
kolego w temacie masz błąd. brakuje literki.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 02, 2010 10:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 09, 2009 4:21 am
Posty: 117
Lokalizacja: Braniewo
Końcówki są ok, przekładałem weżyki na inne wtryski i tam nie leci , po włożeniu na ten feralny zaczyna się jazda...Silnik rabora równo. Też odniosłem wrażenie , że wężyki nie wytrzymują ciśnienia na tym wtrysku i przepuszczają.

_________________
W115 200D - ex.
W123 200D 1978 - ex .
W168 A140 1999 classic - bzyk.
W210 E290 TD elegance 1996 - Bluuu...
JUNAK M-10 1962 - na całe żcie...


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 03, 2010 6:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 09, 2009 4:21 am
Posty: 117
Lokalizacja: Braniewo
Panowie zwracam się do Was z problemem. Czekam na pomoc z Waszej strony gdyż sam nie potrafię, bądź teź bez Waszych wskazówek nie uda mi się naprwić usterki w moim aucie. Tak więc wypowiedzi TYPU PROFESOR MIODEK o braku literek w moim poście nie doprowadzą mnie do celu. Jeśli ktoś z kolegów ma WIEDZĘ W TEMACIE i ochotę udzielić pomocy czekam. Dzięki wielkie HEJ...

_________________
W115 200D - ex.
W123 200D 1978 - ex .
W168 A140 1999 classic - bzyk.
W210 E290 TD elegance 1996 - Bluuu...
JUNAK M-10 1962 - na całe żcie...


Ostatnio zmieniony ndz kwie 04, 2010 5:49 am przez EMEK, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 03, 2010 7:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 12, 2008 9:27 pm
Posty: 207
Numer GG: 4377992
Lokalizacja: [ DDZ ] DOLNOŚLĄSKIE - LONDYN
WITAM MIAŁEM KIEDYŚ TAK SAMO W SWOIM BUSIE MESIO 207 z silnikiem 240D.wtrysk mi moczył że całe gniazdo pływało .Wymieniłem podkładkę na nowa ,,pamiętaj'' można ją użyć tylko raz po ponownym odkręceniu wtrysku musisz założyć nową,ale to chyba wiesz???.Co się okazało w moim przypadku,ten właśnie felerny wtrysk miał pękniętą obudowę :o serio było mini pęknięcie w obudowie i całe blaszki wewnątrz sz... trafił. Co ciekawe silnik pracował całkiem równo,przy okazji gość sprawdził pozostałe 3 i 2 z nich były zatarte(zapieczone końcówki).A o dziwo ten 3-ci jeszcze jakoś resztką sił rozpylał ,ale szału nie było.
Także jeżeli nie masz jakiegoś wtrysku na podmiankę,to udaj się na warsztat gdzie takie rzeczy jak pompy czy wtryski regenerują,cała impreza kosztowała mnie 350 zł (nowe końcówki Boscha + kompletny wtrysk w cenie +po regeneracji na Boschu) z montażem.

_________________
W115 PULLMAN 240D 75r aut. RHD
W123 PULLMAN 300D 84r aut. LHD
W123 250 78r aut,123 240 78r,123 240
Bus 207 79,208/312 sprint,W202 C200
E38 BMW 754IL,E38 730IA,E32 730IA/E28 [b]M[/b]535IA
SUBARU LEGACY 2,5/3xVW CADDY
NIE TRZEBA BYĆ ASTRONOMEM BY KOCHAĆ GWIAZDY


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 04, 2010 6:02 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 09, 2009 4:21 am
Posty: 117
Lokalizacja: Braniewo
Wydaje mi się , że i mój wtryskiwacz ma zapoeczoną końcówke. Pamiętam , że po wykręceniu oglądałem go i zauawżyłem , że końcówka, a w zasadzie jej środek jest zabity nagarem i wygląda jak by od dawna nie pracował. Widzę ,że czeka mnie warsztat. Swoją drogą ciekawe bo auto rabota równo , odpala bez problemu i w miarę jest szybkie. Wielkie dzięki za wskazówki pozdrawiam :)

_________________
W115 200D - ex.
W123 200D 1978 - ex .
W168 A140 1999 classic - bzyk.
W210 E290 TD elegance 1996 - Bluuu...
JUNAK M-10 1962 - na całe żcie...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 04, 2010 12:50 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
EMEK pisze:
w miarę jest szybkie.



8) 8) 8)

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 04, 2010 11:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 09, 2009 4:21 am
Posty: 117
Lokalizacja: Braniewo
OOOOOOOOO THC CYTOWAŁ : "W MIARĘ JEST SZYBKIE" poprawiam,miał być SZYBKI - KOLEJNY MIODEK tyle tylko, że nie pomaga ,a wrecz przeciwnie... WESOŁYCH ŚWIĄT DLA WSZYSTKICH KOLEGÓW I MIODKÓW :P <br>Dodano po 1 minutach.:<br> Pewnie mnie sie wymsklo bo po paru pifah bylem pozdrafiam chej...

_________________
W115 200D - ex.
W123 200D 1978 - ex .
W168 A140 1999 classic - bzyk.
W210 E290 TD elegance 1996 - Bluuu...
JUNAK M-10 1962 - na całe żcie...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 04, 2010 11:45 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Nie wkręcaj sobie ponad miarę.
Ja miałem na myśli , że jakim sposobem 200D może byc szybkie.
On nawet w miare nie jest szybkie.
Zasady pisowni nie bardzo mnie pociągają na forum o MB.

Poczucie humoru przytłumiło to świąteczne piwo?
Ale jak chcesz to mam takie 4 wtryski :)

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 05, 2010 7:05 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 09, 2009 4:21 am
Posty: 117
Lokalizacja: Braniewo
Masz rację THC zbyt mocno się wkręciłem [zlosnik] JEST OK ;) W mojej 123 serce jest od 124 200D i jeśli takie wtryski posiadasz , a w zasadzie jeden wtrysk to chętnie go nabędę OCZYWIŚCIE ZA ROZSĄDNĄ KWOTĘ [zlosnikz] POZDRAWIAM!!!

_________________
W115 200D - ex.
W123 200D 1978 - ex .
W168 A140 1999 classic - bzyk.
W210 E290 TD elegance 1996 - Bluuu...
JUNAK M-10 1962 - na całe żcie...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 05, 2010 11:46 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Mam z 123 :)

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 05, 2010 5:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 09, 2009 4:21 am
Posty: 117
Lokalizacja: Braniewo
Gdzieś znajdę od 124 , a ten dam do regeneracji. Może coś z niego będzie , jeśli tak to zostanie na zapas 8)

_________________
W115 200D - ex.
W123 200D 1978 - ex .
W168 A140 1999 classic - bzyk.
W210 E290 TD elegance 1996 - Bluuu...
JUNAK M-10 1962 - na całe żcie...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl