MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 9:27 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt cze 01, 2010 9:57 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 16, 2009 9:38 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Zielona Góra
Witam wszystkich forumowiczów.
W mojej piękności :) pojawiły się bardzo dziwne wibracje na postoju :cry: na załączonym trybie skrzyni "D" czyli do jazdy, ale dopiero po ujechaniu i rozgrzaniu się silnika. Jak przełączę na N bądź P - wibracje znikają - czy ktoś może mi coś powiedzieć - co to może być - czy to możliwe, że koło dwu masowe - ale przecież jak by koło - to na wolnych obrotach też by było - zgadza się. Dodam, że silnik nie stracił na mocy, nie ma żadnego dymienia z rury, jego praca jest nadal równa, tylko tyle, że to drganie przenosi się na całe auto i strasznie to denerwuje. Czy może ktoś podpowie - gdzie szukać - chodzi o to, żeby nie powymieniać połowy auta, albo i więcej. Czy mogę liczyć na Waszą pomoc?
Pozdrawiam wszystkich maniaków srebrnej gwiazdy.

_________________
Prawdziwe Mercedesy skończyły się z zakończeniem produkcji W140. Reszta to plastiki do minowania swoich właścicieli :)

Mercedes-Benz W140 S300 Turbodiesel 1998'
Renault Laguna RT 2,0 1994'


Na górę
Post: wt cze 01, 2010 11:27 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
trzeba by zacząć od sprawdzenia wtryskiwaczy, sprężania a na koniec pompy wtryskowej. Najlepiej ale pewnie nietanio w Świebodzinie w Boschu

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: wt cze 01, 2010 11:41 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 3:10 pm
Posty: 11
Kolego w automatach nie ma koła dwu masowego, jest tylko konwerter.
przyczyna może leżeć po stronie jakiegoś mocowania np. wszelkiego rodzaju gumy, poduszki może (pół sprzęgło metalowo gumowe) na wale--- łączenie wału z mostem. Może poduchy pod skrzynią.
Tak to wygląda jak auto chwile pochodzi rozrusza brykę i zarzucisz D dostaje opór, ty je trzymasz na hamulcu wtedy zaczyna drgać. Albo poduchy pod silnikiem!!!


Na górę
Post: śr cze 02, 2010 3:35 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 16, 2009 9:38 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Zielona Góra
Witam,
dodam, że dziś jest niższa temperatura - zrobiłem około 50 km bez drgań - silnik oczywiście na 80 st. Po przejechaniu 50 km w spokoju - ponownie ale już nie tak mocno. Jak by to były poduchy, to czy nie powinno drgać ciągle? Jeżeli wtryski - to będę musiał sprawdzić, acz kolwiek - nie kopci - pali tak jak palił - czyli - w trasie około 9 - 9,5 l/100 km - miasto ok. 12,8 - 13,2 - na włączonej klimie. Zastanawiam się czy nie udać się do ASO - tam zrobią STAR Diagnozę i powinno być jasne - jeżeli wtryski - będzie rozbieżnośc - czy mam rację?

Pozdrawiam

_________________
Prawdziwe Mercedesy skończyły się z zakończeniem produkcji W140. Reszta to plastiki do minowania swoich właścicieli :)



Mercedes-Benz W140 S300 Turbodiesel 1998'

Renault Laguna RT 2,0 1994'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl