MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 6:21 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sty 10, 2012 10:33 pm 
Offline

Rejestracja: śr lip 21, 2010 2:25 pm
Posty: 0
witam Mercmaniaków!
panowie:
jak zimny na wolnych obrotach to 3!
a jak rozgrzany na zimnych obrotach to 0!
ale jak dam gazu to sie podnosi...
to jak to z tym jest?
zawsze mialem ze jak nagrzany to spadalo do okolo 2
a teraz to...
wskaznik padl???

_________________
w123 300d 1980r. :)
w210 2.2d 1996r.
ford galaxy 2.8vr6 + lpg 1996r.
vw polo 1.0 1984r. - remont
w115 240d 3.0 1975r. - remont


Na górę
Post: śr sty 11, 2012 5:40 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 10:34 pm
Posty: 44
Lokalizacja: okolice Warszawy
To raczej nie wina wskażnika, wygląda to na zawór przelewowy w pompie.

_________________
EX 123 300D 81';123 200D 76';123 300D 79';123 300D 83/79 ; 124 200D 86';210 220D 96';123 240D 82' obecnie;;S123 300D 83' ;202 2.5 TD 95'


Na górę
Post: czw sty 12, 2012 5:40 pm 
Offline

Rejestracja: śr lip 21, 2010 2:25 pm
Posty: 0
wlasnie zawor wykluczylem bo z doswiadczenia wiem ze jak zawor jest zapieczony (nie rusza sie) to wogole nie ma cisnienia oleju na wskazniku...
ale moze sie myle
podpowie ktos?

_________________
w123 300d 1980r. :)
w210 2.2d 1996r.
ford galaxy 2.8vr6 + lpg 1996r.
vw polo 1.0 1984r. - remont
w115 240d 3.0 1975r. - remont


Na górę
Post: czw sty 12, 2012 11:53 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
Zawór nie musi być zablokowany. Mogła w nim np pęknąć sprężyna, albo mógł się obluzować na gwincie. Może być jeszcze nieszczelny przewód manometru, albo uległ uszkodzeniu filtr (rozerwany wkład), napinacz łańcucha albo przewód oleju na wale rozrządu.


Na górę
Post: pt sty 13, 2012 8:16 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
A sprawdzałeś zwykłym manometrem, najprościej i najszybciej zobaczysz w jakiej kondycji jest ciśnienie oleju.

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl