Tak jak w temacie tylko że bez mechanika (narazie). Stuk dochodzi z okolic pompy wtryskowej prawdopodobnie od spodu. Zrobiłem dwa krótkie filmiki na youtube- link poniże. Na zimnym silniku jest on słyszalny od ok. 1900obr/min a na rozgrzanym od ok 2200obr/min a ustaje przy 3000-3100obr/min. Intenswność zależy też od tego jak mocno wcisnę pedał gazu- z włączonym trybem emeryta stuk owy jest prawie niesłyszalny.
http://www.youtube.com/watch?v=YD6kCe5wX9o&feature=youtu.behttp://www.youtube.com/watch?v=InHlwyuKkUY&feature=youtu.beELR został sprawdzony i niby jest w porządku (na wszelki wypadek zamówłem inny używany), wymieniony został napinacz paska (bo hałasował), oringi przy pompie wtryskowej, świece i alternator po tym jak padł regulator napięcia. Niestety regulator zdążył zabrać ze sobą radio, komputer od tempomatu i prawdopodobnie ecu od ABS co jeszcze nie wiem. Silnik rozgrzewa się dosyć szybko ( jak na mój gust) po 3 kilometrach strzałka wskazuje 85 stopni- na filmie po niecałych 2 minutach pokazywała trochę ponad 40. Kompresja sprawdzona na pięciu clindrach (ok. 29 bar) - szósty ma ukręconą świecę. Ciśnienie oleju na zimnym 3 na rozgrzanym 2.1-2 czasami spadnie do 1.8 na sekundę lub dwie. Aha mam wrażenie jakby automatyczne ssanie nie dzałało i podobno odrobinę kopci na ciemno szar kolor na zimnym silniku chociaż nie wiem czy na pewno.