mr_simon pisze:
Dlatego najlepiej by było, jakbyś pojechał do gaziarza.
Zrób jeszcze coś takiego:
Silnik rozgrzany na temperatury roboczej.
1. Włącz zapłon
2. Wciskaj delikatnie i równomiernie pedał gazu od położenia wolnych obrotów do "dechy"
3. Zwalniaj powoli nacisk na pedał gazu aż do jego całkowitego zwolnienia
4. Wyłącz zapłon
5. Odczekaj chwilę i odpal silnik.
zrobiłem i zero rezultatu,byłem dzis u gazownika i okazuje się że wszystko związane z LPG jest ok, problem tkwi w czyms od benzyny
i dzis znów sprawdziłem błędy na tym komputerze co wymieniłem i błędy ukazały się następujące:
-3
-13
-16
-22
-28
co to za błędy
dodam jeszcze że cos to jusi miec wpły z ASR bo mam przycisk opona z łańcuchami i jeśli włącze zapłon to czerwona kropka świeci lecz jak juz odpale gaśnie i nie moge włączyc ani wyłaczyc tego ASR, i jeszcze jak wjade na jakis piasek i dodam gazu do dechu to nic na liczniku się nie zapla żaden trójkąt lecz po chwili czuje ciężkie kręcenie kierownicą i brak mocy , wystarczy że zgasze i znów odpala auto lepiej przyspiesza i lżej chodzi ta kierownica
możliwe że to komputer od asr lub czegos innego zakłóca prace silnika tylko w którym gnieździe zrobic diagnoze? no chyba że moduł zapłonowy jest uszkodzony
i dlatego po osiągnięciu 80stopni C na wolnych mam 1500obr.