miś89 pisze:
W sumie podkładałem do tego auta juz chyba wszystko za wyjątkiem przewodów zapłonowych i kopułki....
Dopiero teraz obejrzałem Twój film na którym widać że jest iskra, czyli to raczej nie zapłon...
Może warto sprawdzić co się dzieje gdy odetniesz paliwo tak by auto nie zagadało. Czy wtedy także zniknie iskra?
Nie wiem jak to wygląda w KE, ale w starym dobrym K-Jetronicu sporo "logiki" zawarte było w przekaźniku pompy paliwa. Przekaźnik ten podawał napięcie na pompę paliwa przy pracującym rozruszniku i potem podtrzymywał je tak długo jak dostawał sygnał obrotów. W przypadku zaniku tego sygnału automatycznie odcinane było paliwo.
Może w KE jest podobnie tylko oprócz paliwa odcinany jest także zapłon?
Test przy odpiętym zasilaniu pompy paliwa powinien rozwiać tę wątpliwość. Jeśli iskra nie zniknie podczas długiego kręcenia rozrusznikiem i jednocześnie zawsze znika chwilę po tym jak rozrusznik przestaje kręcić to masz odpowiedź na pytanie czemu odpala i gaśnie...
Analizowałeś już schemat elektryczny? Skąd idzie zasilanie modułu i cewki? Możesz się wpiąć żarówką w ten obwód i sprawdzić czy w momencie zaniku iskry nie znika napięcie zasilające...
Podsumowując: szukałbym problemu w sterowaniu zapłonem i dopiero potem kombinował z wtryskiem. W międzyczasie PLAK będzie Twoim najlepszym przyjacielem
