MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 11:11 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw lip 29, 2004 8:01 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Jeszcze jakiś Łukasz zechce się ustosunkować do tematu? [oczko]

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 29, 2004 6:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 945
Numer GG: 550868
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Witam!

Muszę wziąść w obronę serce mojej "Lady". M110 to świetny silnik. Jesli chodzi o sprawy eksploatacyjne to w zasadzie po 3,5 roku użytkowania nie miałem z nim większych problemów. Nic mi nie wiadomo o ciągłych wyciekach. Mój silnik jest w zasadzie całkowicie suchy. Niewielkie zapocenia pojawiają się wokół "serduszek" przy świecach zapłonowych i czasem przy korku wlewu oleju. Oprócz tego trochę jest zapocona okolica przy przednim zimmeringu. Jesli chodzi o spalanie to średnio miesci się ono w granicach 13-14 LTR/100 km. Najniższe zanotowane 10 LTR/ 100 km (trasa V= 90 - 100 km/h), najwyższe 17 LTR/100 km (miasto) . Jeżdżę raczej dynamicznie i na trasie i w mieście, zatem muszę zaprzeczyc o niepochamowanym apetycie M110 na paliwko. Warunek sprawny silnik i właściwie ustawiony. Acha, no i polecam gaźnik. Nieprawdą jest, że gaźnikowe M110 więcej pali. Wręcz jest chyba oszczędniejsze, a do tego ma jedną zaletę - dźwięk. M110 na K-Jetronic'u nie pracuje tak ładnie - przynajmniej moim zdaniem. Co do osiągów to również nie ustępuje on mocno motorom V8. Sprawdziłem organoleptycznie [zlosnik] . Stanęliśmy na światłach z Voitass'em. Zawody skończylismy przy ok. 100 km/h. Przegrałem o długość jego "Iron Maiden". Więc nie ma tragedii. Do tego M110 to silnik dość prosty w obsłudze i ewentualnych naprawach. Nieprawdą jest również to, że skomplikowana jest regulacja. Gaźnik owszem wygląda na rozbudowany, ale daje się go rozłożyć, złożyć i robi dalej [zlosnik] . Reasumując [zlosnik] silnik M110 jest wart grzechu. Biorąc pod uwagę, że jest to jeden z najdłużej produkowanych silników i montowany w wielu modelach MB można powiedzieć, iż ma on same zalety.
To napisałem ja, Sebaa [zlosnik] [palacz] .
Pozdrawiam

_________________
SEBAA
PREZES MB/8 CLUB POLAND w stanie spoczynku
W110 190 Dc '64 "Niuniek"
W114 280 Automatic '73 "White Lady"
TDM 900 '07
"Lepiej w knajpie zabalować
niż w chałupie wykorkować"
"Mystic Festival" Wrocław 28.11.03


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl