MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 8:10 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn sie 09, 2004 1:52 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
MercBeginner pisze:
Sama tarcza nie jest wymieniona jako element odpowiedzialny za takie zachowanie sprzęgł :) co jednak nie wyklucza samej tarczy.


Autorzy ksiazki wychodzili z zalozenia, ze stosuje sie orginalne czesci zamienne, a to szarpanie jest wynikiem zalozenia jakiegos kiepskiego zamiennika.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 09, 2004 6:29 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
To fakt. Ale pocieszam się, że to jednak poduchy :)

Pozdrawiam
Bartek

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 09, 2004 7:02 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
A sa juz zapadniete?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 09, 2004 7:20 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Wszystko na to wskazuje, ale ja tego nie mogę niestety stwierdzić (autorytatywnie) :( Określam ich stan tylko po tym, że silnik strasznie bujał przed regulacją obrotów. Także przy odpalaniu bardzo się "rzucał", tak, że czasem rura wydechowa uderzała w podłogę.
Dokładną diagnozę usłyszę jutro w warsztacie. Podejrzewam, że dawno nie były wymieniane, gdyż poprzedni właściciel w sumie dbał o samochodzik, ale nie za bardzo wdawał się w takie szczeguły jak poduszka silnika [zlosnik] .

Dam znać co i jak, gdy wróce z warsztatu.
Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 09, 2004 9:55 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Stan poduch widac "na oko". Jak sie zapadly to lapy dotykaja karoserii. Przyczyn bujania moze byc wiele, a czesto to duze roznice cisnienia sprezania na poszczegolnych cylindrach.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 09, 2004 11:29 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Tak, tak to wiem :)
Ale chodziło mi o to, dlaczego rusza mi się drążek zmiany biegów przy dodawaniu gazu. I wspólnie odpowiedzieliśmy sobie, że spowodowane jest to luźnym zawieszeniem skrzyni i zużytymi poduszkami.
Wskazuje na to:

- duże kołysanie silnika (podejrzenie zużycia poduszek)
- slizganie się sprzęgła (podejrzenie zużycia poduszek i zawieszenia skrzyni)

Wykluczam luz łożysk w skrzyni (cicha praca skrzyni biegów)
Przynajmniej tak to sobie tłumaczę [zlosnik]

Pozdrawiam
Bartek

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 09, 2004 11:50 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Zawieszenie silnika jest luzne, bo inaczej wyrwal by mocowania:), ale nie moze latac:) Biegi wchodza Ci lekko i bez oporow?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 10, 2004 12:17 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Oj tam [zlosnik] czepiasz się :) Biegi wchodzą bardzo ładnie. Dwójka czasem lubi warknąć, ale tylko wtedy gdy zbyt wyżyłuję jedyneczkę :) (przyzwyczajenia po Polonezie).

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 10, 2004 4:18 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sie 09, 2003 1:13 pm
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
luzy lozysk w skrzyni wcale nie musza byc zwiazane z ich zuzyciem i wyciem. Najlepiej niech Ci ktos doswiadczony oslucha ta skrzynie .

_________________
Albert
Honda CRX ED9
Mitsubishi L300 4x4


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl