MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 8:08 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt sie 17, 2004 10:58 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 19, 2004 11:36 pm
Posty: 290
Lokalizacja: Wieluń
Sprawdzales czy uklad ssacy jest szczelny na 1000% ?

_________________
Mercedes W114 - 280CE , 250C (USA)
Mercedes 450SLC 5.0
Mercedes (R107)500SL, 3x560SL, (R129)SL320
Honda Odyssey
Audi A8 4.2
Smart ForTwo


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 17, 2004 11:19 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Układ ssący jest szczelny. Prawidłowe podciśnienie .Kumpel nawet sprawdził podciśnieniomierzem. Raczej stawiam na spadek ciśnienia.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 17, 2004 11:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 19, 2004 11:36 pm
Posty: 290
Lokalizacja: Wieluń
Moze tak , moze nie . Ja jak mialem spadek cisnienia to objawy byly takie iz silnik V8 jak postal dluzej niz 15 min to trzeba bylo pokrecic troche rozrusznikiem i dopiero wtedy zapalal po czym pracowal nierowno przez 2-3 sek. i pozniej bylo dobze . zimny silnik palil bardzo dobze. Powodem byl akumlator cisnienia ktory przelewem upuszczl paliwo. Z braku zamiennika zatkalem ten cienki wezyk i bylo dobrze.

_________________
Mercedes W114 - 280CE , 250C (USA)
Mercedes 450SLC 5.0
Mercedes (R107)500SL, 3x560SL, (R129)SL320
Honda Odyssey
Audi A8 4.2
Smart ForTwo


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 17, 2004 11:48 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Dzięki Arek. To może być prawdopodobne. Kiedyś w zimę miałem takie 3 przypadki, że odpalam rano, pracuje pięknie i nagle ni stąd ni z owąd gaśnie. Zobaczę to jutro.Wymienię fitr przy okazji.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 20, 2004 10:09 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Dzisiaj się zrobiło chłodniej i odpalał idealnie. I jak takiemu nie walnąc?

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 23, 2004 9:44 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Dzisiaj zaślepiłem przewód od akumulatora paliwa. I co? I stolec! Obroty jakby się wyrównały, ale ciężko odpala nadal.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 26, 2004 11:32 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Wczoraj zdjąłem wąż z parownika i wsadziłem w wodę po czym nacisnąłem na membranę. Zaden bąbelek nie poszedł. Wniosek-gaz się nie ulatnia.Jedyna przyczyna to resztka gazu w kolektorze. Podczas rozuchu dostaje 2 paliwa. Ktoś jakoś z tym walczył?????????????????

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 26, 2004 2:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
I) Nie wiem czy pomoże ale golf I nie chciał odpalać na zimnym, wystarczyło wyreg. zawory.
II) w w123 200D nie chciał mi odpalać po dłuższym postoju bo paliwko nie dość że ciekło to zaworki nie trzymały i też odpalał pochodził i zgasł. Wymieniłem pompkę i OK

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)

Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 26, 2004 4:28 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
U mnie się nie reguluje zaworów :cry:

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 26, 2004 9:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 19, 2004 11:36 pm
Posty: 290
Lokalizacja: Wieluń
Antoni Janikowski pisze:
Jedyna przyczyna to resztka gazu w kolektorze. Podczas rozuchu dostaje 2 paliwa. Ktoś jakoś z tym walczył?????????????????


Jaka resztka gazu ..... uklad ssacy nie jest idealnie szczelny tzn. po zgaszeniu w ciagu paru sekund ani sladu po gazie !!!!
Podczas rozruchu podaje jednoczesnie gaz i paliwo - to co innego!

_________________
Mercedes W114 - 280CE , 250C (USA)
Mercedes 450SLC 5.0
Mercedes (R107)500SL, 3x560SL, (R129)SL320
Honda Odyssey
Audi A8 4.2
Smart ForTwo


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 26, 2004 9:46 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Cytuj:
tzn. po zgaszeniu w ciagu paru sekund ani sladu po gazie !!!!

Ha!!! I tu się mylisz Arku. Dzisiaj znalazłem przyczynę! Prosta sprawa .A jednak resztka gazu. Zdjąłem wąż gazowy z parownika i na wolnych obrotach pracował jeszcze 11s. Zdjąłem wąż przed silnikiem krokowym i pracował 7s. Zdjąłem wąż z miksera izgasł od razu, a później odpalił jak po benzynce. Powtórzyłem próbę ponownie i uzyskałem podobne wyniki. Teoria znalazła potwierdzenie w praktyce!
Wiadomo jak wygląda W124 pod maską. Parownik mam na prawej podłużnicy i wąż idzie od niego po chłodnicy do miksera pod filtrem. Silnik krokowy od gazu jest umieszczony przy samym mikserze. Całość daje całkiem sporawą obiętość. Teraz już wiadomo dlaczego dobrze odpala w mrozy.
Ale jak z tym teraz się uporać :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :(

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 27, 2004 11:40 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
Może gaś go na benzynce, wtedy będzie Ci wypalał gaz do końca i wtedy sprawdź. w dodatku po dłuższym postoju musi gaz wyparować, chyba że jakiś zaworek gazu popuszcza małe ilości a przez dłuższy czas się nazbiera tego.

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)



Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 27, 2004 1:28 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Zaworek nie popuszcza(sprawdzony) i nie mam ochoty za każdym razem gasić go na benzynie(dodać gazu na 2000RPM, żeby przełączył, poczekać żeby gaz wyssał, eeeeeee bez sensu).

Ale jest nadzieja! Jest coś takiego jak zawór Start Petrol który zakłada się tuż przy mikserze i odcina on gaz. Wprawdzie po zgaszeniu zamyka się silnik krokowy, ale on jest nieszczelny z natury. Teraz pozostaje czekać ąz mój kolega łaskawie zamówi mi ten element :cry:

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl