MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 8:54 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lis 12, 2004 7:58 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 6:03 pm
Posty: 27
Witam !Ostatnio z racji moich obowiązków zawodowych jestem częstym gosćiem w komisach .W jednym z nich natrafiłem na 123 200 E 84 r 230 tys brązowy metalic ABS szyber Cz etc,w stanie naparwdę na mocną 4 wnętrze idealne nie zniszczone szyber,linia ,szczeliny w ogóle rewelka ma tylko jeden minus silnik podobno potrzebuję wymiany pierścieni nie odpalałem go osobiście ale tak twierdzi własciciel komisu i tu pytanie czy warto się grzebać przy tym silniku wyprowadzać go i potem gazować czy od razu poszukac dobrej 300 D i ją tam wrzucać?Podkreslam buda jest naprawdę ładna wnętrze tęż auto na białych tablicach w cenie jak dla mnie przystępnej co o tym myślicie>? pozdrawiam

_________________
BMW E-30


Ostatnio zmieniony pt lis 12, 2004 9:05 pm przez xs4u, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 12, 2004 8:08 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
E od szprycy, czy E-tyliny? :lol:

200 gaźnik był zazwyczaj cieniutko wypasiony, a często wersją null, ale jak buda extra i cena przyzwoita, to łykaj, a później będziesz myślał.

Silnik, to się raczej kupić opłaca drugi niż otwierać, a i rzeźba z E na D to wyzwanie. Most jest ten sam co 240tka, ale chyba warto zostać przy benzynie.

_________________
123. W, S i C.


Ostatnio zmieniony pt lis 12, 2004 8:14 pm przez _me: how_, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pt lis 12, 2004 8:10 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
nie było 200E w 123.

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 12, 2004 8:18 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 6:03 pm
Posty: 27
oczywiście E od etyliny posłużyłem się skrótem nie zropzumiałym dla kazdego silnik gażnik oczywiście

_________________
BMW E-30


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 12, 2004 11:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
(me: how) pisze:
E od szprycy, czy E-tyliny? :lol:

200 gaźnik był zazwyczaj cieniutko wypasiony, a często wersją null, ale jak buda extra i cena przyzwoita, to łykaj, a później będziesz myślał.

Silnik, to się raczej kupić opłaca drugi niż otwierać, a i rzeźba z E na D to wyzwanie. Most jest ten sam co 240tka, ale chyba warto zostać przy benzynie.


Mich rzeźba z E na D to wyzwanie.. a co dopiero w drugą strone :P

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 12, 2004 11:28 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Ale mógłbys sobie wsadzić jakiegoś M102 2,3 od W124 np.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 12, 2004 11:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 12, 2004 7:51 am
Posty: 502
Lokalizacja: Gdynia
(me: how) pisze:


200 gaźnik był zazwyczaj cieniutko wypasiony, a często wersją null,


No to ja kolege zaskocze i powiem że moja 200 jest lepiej wyposażona niż nie jedna inna beczka

Ale co do tematu. Mam 200 z gaźnikiem, i bylem zmuszony naprawiać silnik. okazalo się w trakcie prac że nie jest to takie łatwe, ponieważ tych silników było w polsce bardzo mało. Ale jedynym poważnym problemem są tylko tłoki, są zupełnie inne niż w innych 200, więc jeżeli one są całe, i jest to kwestia tylko pierścieni i panewek to wchodz w to. Pamiętaj że żeby wymienić w beczce pierścienie, trzeba wyciągnąć silnik, to zwiększa koszty.
instalacja gazowa jest u mnie 3000km i narazie wszystko ok kosztowała 1300zł, pali około 15l. Co do mocy, no cóż... nie licz na cuda, ale na wysokich obrotach potrafi coś wyprzedzić.
Jeśli chodzi o diesla to musisz pamiętać że te skrzynie w m102 mają rozrusznik po lewej stronie.

_________________
W123 2.0lpg automatic 85r


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 13, 2004 10:06 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Witek pisze:
(me: how) pisze:


200 gaźnik był zazwyczaj cieniutko wypasiony, a często wersją null,


No to ja kolege zaskocze i powiem że moja 200 jest lepiej wyposażona niż nie jedna inna beczka

Ale co do tematu. Mam 200 z gaźnikiem, i bylem zmuszony naprawiać silnik. okazalo się w trakcie prac że nie jest to takie łatwe, ponieważ tych silników było w polsce bardzo mało. Ale jedynym poważnym problemem są tylko tłoki, są zupełnie inne niż w innych 200, więc jeżeli one są całe, i jest to kwestia tylko pierścieni i panewek to wchodz w to. Pamiętaj że żeby wymienić w beczce pierścienie, trzeba wyciągnąć silnik, to zwiększa koszty.
instalacja gazowa jest u mnie 3000km i narazie wszystko ok kosztowała 1300zł, pali około 15l. Co do mocy, no cóż... nie licz na cuda, ale na wysokich obrotach potrafi coś wyprzedzić.
Jeśli chodzi o diesla to musisz pamiętać że te skrzynie w m102 mają rozrusznik po lewej stronie.



Twój skandynawski wyjątek potwierdza tylko regułę [oczko] .
200 był tańszy w salonie od 200D, więc była to oferta dla naprawdę oszczędnych i mniej jeżdżących, stąd mniej wyposażenia dodatkowego.

Silnik 200 ładnie wygląda pod maską, fajnie też chodzi, ale z całym szacunkiem, jeśli już miałbym lać >10 l benzyny po 4 zł, to oczekiwałbym większej radości z silnika - 230E*.

Oczywiście gdybym miał zmieniać, bo jeśli byłby naprawdę dobry, to nie było by go sensu ruszać. Sprzedałem taki silnik w zeszłym roku za ok. 1000 zł.
Masz rację, że zaletą jest tańsza instalka LPG.

* Powiedział ten, co ma 72 PS [zlosnik]

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 13, 2004 3:41 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
(me: how) pisze:
Silnik 200 ładnie wygląda pod maską, fajnie też chodzi, ale z całym szacunkiem, jeśli już miałbym lać >10 l benzyny po 4 zł, to oczekiwałbym większej radości z silnika - 230E*.

Wiesz co, ja szasem leję dla kaprysu 98, ale żeby tak na stałe? [zlosnik]

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl