MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 21, 2025 1:43 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lis 25, 2004 5:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 25, 2004 3:19 am
Posty: 316
Lokalizacja: Kujawy
W silniczku 200D mierzyłem dzisiaj ciśnienie na cylindrach.Pierwszy 12 ata,drugi 10,trzeci 0,czwarty 18.Co wy na to? Jest możliwe,żeby była taka różnica.Mierzyłem dwa razy ale na zimnym silniku.Co trzeba naprawić i jaki przybliżony koszt?

_________________
124 D 2.0 1992 r.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 25, 2004 5:44 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
To jest Diesel ??????? jak tak to nie ma prawa chdzic! :cry:,Na trzecim cylidrze cisnienie 0?????.Musisz podac wiecej szczegolów.Wydaje mi sie poza tym ze cisnienie to sie sprawdza na ciepłym silniku! [oczko]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 25, 2004 6:02 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 25, 2004 3:19 am
Posty: 316
Lokalizacja: Kujawy
Wiem,że na ciepłym ale nie mialem możliwości na ciepłym.A na trzecim to jest tak,że przytrzymam palcem i nie ma siły powietrze wypchnąć.Ale checa co.

_________________
124 D 2.0 1992 r.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 25, 2004 6:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Nic juz wiecej chłopie nie mow! -rozbieraj lepiej ten motor :cry: remoncik trzeba robic.........

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 25, 2004 9:07 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
MERCEDES 4 EVER pisze:
Wydaje mi sie poza tym ze cisnienie to sie sprawdza na ciepłym silniku! [oczko]

Ciśnienie najlepiej sprawdzać na zimnym. Trzeba było zrobić próbę olejową, wiedziałbyś czy pierścienie czy zawory. Ale nawet 18 atm to trochę mało, żeby dobrze jeżdzić.

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 25, 2004 11:43 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
o fuck..... chlopie tos to Ci sie z diesla padnięta benzyna zrobila:))) padnieta bo na 3 masz "0" ja pierdziu.... chyab szykuje sie wydatekkk :-?

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 26, 2004 12:12 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
E tam nie jest żle-mój znajomy kupił kiedyś 200D o spręzaniu 0-0-0-1 [zlosniki]
Będzie żył...

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 26, 2004 8:30 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
marcin280e pisze:
E tam nie jest żle-mój znajomy kupił kiedyś 200D o spręzaniu 0-0-0-1 [zlosniki]
Będzie żył...

No to faktycznie nie jest źle.
Twój znajomy nie myślał o podłączeniu go jako pomy ssącej? [zlosnik]

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 26, 2004 8:38 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Stomek pisze:
Ciśnienie najlepiej sprawdzać na zimnym. Trzeba było zrobić próbę olejową, wiedziałbyś czy pierścienie czy zawory. Ale nawet 18 atm to trochę mało, żeby dobrze jeżdzić.


Mozna na zimnym i na cieplym w zaleznosci od danych, do ktorych porownujemy. Wyniki kolegi pokazuja raczej, ze proby olejowej nie ma co robic, bo to i glowica i dol do roboty. Samymi piersionkami nie uszczelni sie tlokow jak sa w nich dziury ;)

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 26, 2004 9:58 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 25, 2004 3:19 am
Posty: 316
Lokalizacja: Kujawy
Ale o kosztach nikt nie chce mi powiedzieć jakie mnie czekają [szalone]

_________________
124 D 2.0 1992 r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 26, 2004 10:07 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Jak chcesz zachować oryginalny silnik, to spore. Dokładna cena zależy od:
a) zakresu remontu - najlepiej ponoc robić wszystko, żeby się nie powtarzać ;)
b) ilosci zasotsowanych oryginałów
c) robocizny

Nie chciałbym rzucać konkretnymi liczbami, bo są tu bardziej zorientowani, ale IMO trzeba się liczyć z kwotą paru tys.

Taniej jest poszukac uzywanego silnika, ale wtedy mamy już kundelka :-?

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 26, 2004 10:08 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz cze 29, 2003 10:48 am
Posty: 520
Zależy co trzeba naprawić ale około 1500 zł.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 26, 2004 10:48 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
laudan pisze:
Mozna na zimnym i na cieplym w zaleznosci od danych, do ktorych porownujemy.

Podoba mi się to zdanie choć trochę się nie zgadza z Literaturą Fachową .
Marcin wg książki Pana H.R.Etzold cyt."Nagrzać silnik do normalnej temperatury pracy.Temperatura cieczy chłodzącej powinna wynosić 80st.C"
Na zimnym silniku można sprawdzać inne parametry ale nie ciśn.sprężania.

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.
W123 200D


Na górę
Post: pt lis 26, 2004 10:52 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Merolek 115 pisze:
W silniczku 200D mierzyłem dzisiaj ciśnienie na cylindrach.Pierwszy 12 ata,drugi 10,trzeci 0,czwarty 18.Co wy na to? Jest możliwe,żeby była taka różnica.Mierzyłem dwa razy ale na zimnym silniku.Co trzeba naprawić i jaki przybliżony koszt?

Jesteś pewny że zmierzyłeś poprawnie ?

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 26, 2004 10:55 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Irek pisze:
wg książki Pana H.R.Etzold cyt."Nagrzać silnik do normalnej temperatury pracy.Temperatura cieczy chłodzącej powinna wynosić 80st.C"


W tej samej ksiazce polecaja przy wymianie przednich klockow okrecic tylne kolo [zlosnik] Inna sprawa, ze sa to wpadki tlumacza. Co do sprawdzania cisnienia sprezania to mozna tak i tak, a najlepiej porownywac z danymi empirycznymi. Dlaczego otoz manometr tez nalezaloby co jakis czas kalibrowac, a to pewnie nikt u nas nie robi. Efekt 2 warszaty, 500 metrow od siebie i roznica we wskazaniach 8 atm. Wg jednego masz silnik jak z fabryki, wg 2 kipsciutko. Zapewne zaden nie pokazuje prawdy [szalone]

_________________
w123


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl