Cytuj:
Niekoniecznie jeżeli 4 bieg jest zapinany a jeżeli nie to być może sprzęgło K2/4 uległo spaleniu
W 90% przypadków bylo tak jak napisalem, ale nie wykluczam, ze racje mozesz miec i ty.
Cytuj:
To trochę za malo po otwarciu skrzyni potrzebny będzie zestaw uszczelnień.
Uszczelka przodu i tylu, sa one papierowe i nigdy mi sie nie zniszczyly, ew uszczelniacze teflonowe w srodku, ale koszty tego sa prawie pomijalne.
Cytuj:
Jeżeli jest ok to dlaczego robisz to już kilka razy?
Nie robilem zadnej skrzyni kilka razy, tylko robilem kilka skrzyn, wszystkie dzialaja poprawnie. jedynie swoja roblem drugi raz poniewaz pozyczylem samochod koledze i skrzynia splonela w srodku ( nawet plastiki sie stopily) po intensywnej dlugiej jezdzie w piachu.
Cytuj:
Myśle że usuwasz skutki a nie przyczyny awarii skrzyni przyczyną jest zapewne przycinanie sie zaworów w plycie sterującej spowodowane zanieczyszczeniem pyłem potarczkowym i eksploatacyjnym zużyciem skrzyni.
Tu masz racje, jako ze mamy dwa samochody z silnikami M117 i obydwa jezdza w terenie to przycinanie zaworow wystepuje po utopieiu samochodu, a niestety automaty nie lubia wody, szczegolnie z mulem.
Cytuj:
skrzyniach typu W4A020 bardzo rzadko ulegają spaleniu sprzęgła dość częstą awarią jest natomiast zrywanie się czy też wycieranie się tylnej taśmy hamulcowej -skutkiem tego auto wogóle nie jedzie do przodu.
Znam tylko skrzynie od M117 i faktycznie tam tez tylny hamulec (ten od strony walu napedowego) tez wyciera sie najszybciej, ale jest on odpowiedzialny tylko za bieg pierwszy i trzeci, drugi i czwarty bieg nadal beda dzialac i to jest sprawdzone.
jakby nie patrzec skrzynie inz.Mamonia trzeba rozebrac, wymyc, zweryfikowac co sie uszkodzilo, zakupic nowe czesci, wymyc sterownik, ladnie poskladac i smigac.
Jednak puki nie rozbierzesz to sie nie dowiesz co padlo i czy warto remontowac. Polecam sprobowac remontu we wlasnym zakresie bo naprawde sie da.