MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 21, 2025 4:52 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lis 29, 2004 11:13 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Pytanie jak w temacie, ile wrzucic do kul od nivo? Pytanie dotyczy zarowno 123 jak i 126...

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 29, 2004 11:30 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Do 123 juz wiem, 23+/-1 bara jak nowki, min 15 barow.
A do 126?

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 30, 2004 7:49 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Przepraszam a co Ty wyprawiasz z tymi kulami????? mozna je regenerowac czy da sie dobic tego azotu czy co??????????

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 30, 2004 10:02 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
No coz, ceny nowych, ze tak powiem, zachecaja do akcji ratunkowych:)
Regeneracja sie udaje jesli azot poprostu odparowal z kul dzieki swoim cudownym wlasnosciom hydroskopijnym. Jezeli go choc troche zostalo i membrana nie jest peknieta to spokojnie mozna do dodmuchac i miec nadzieje, ze bedzie ok. Jezeli jest uszkodzona to tylko mozna dodmuchac, z nadzieja juz gorzej :cry: Polecam robic samemu badz udac sie do serwisu citroena

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 30, 2004 12:27 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Nie wiem ile myslisz ze one kosztuja,ale z tego co ja wiem to w jednym miejscu sa po 350zł/szt a gdzie indziej słyszałem ze sa po 280 firmy Febi.tak ze to sie zmienia raz na iles lat -to nie jest taki kosmos.Ale jesli ze starej zlazł tylko azot to spoko mozna dobic i ona bedzie chodzic tak jak dawniej zadnej roznicy-.Moze sie udac do wulkanizacji-oni maja teraz taka usługe ze pompuja tez koła azotem tylko nie wiem czy nabija 25 atmosfer [zlosnik] :roll:

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 30, 2004 12:29 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
A tam sa jakies ''wentylki " do pompowania czy trzeba cos kombinowac,przerabiac?

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 30, 2004 12:48 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Trzeba wstawic wentylki. Sumaryczny koszt okolo 30 pln. To jakies 10 razy mniej niz kule:)

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 30, 2004 1:48 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
A skad gaz ???? te 30 zł od sztuki to juz z gazem? jesli tak to ok! bo jesli dobrze rozumiem zasade działania NIVO to ta grucha to jest przedzielona gumowa membrama i z gory Azot a z dołu olej z układu i wsio? dobrze mi sie wydaje?-jesli tak to nic tylko dopompowywac azotu i dalej smigac!

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 30, 2004 2:52 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Dokladnie tak, dopuki membrana sie nie oprze o scianke kuli, bo wtedy sie czesto dziurawi :oops: Znaczy o kule trzeba dbac...

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 01, 2004 7:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2004 10:32 pm
Posty: 480
Numer GG: 4404550
Lokalizacja: Pierwoszyno /k.Gdyni
Witam.
Gdzie sprawdza się ciśnienie gruszek w 123?
Nie dawno kupiłem merca i nie wiem jak sprawdić ciśnienie w guszkach.
Nivo działa bo podnosi auto po zapaleniu, nawet mocno załadowane.

_________________
W129 SL 600, W123 230CE, W126 300SD, W123 300TD
Jeep Wrangler JL Rubicon
tel 507 958 920
www.suchorz4x4.com


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 02, 2004 10:44 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Jest specjalny przyrzad MB, wygladajacy jak manometr z trojnikiem, ktory sie wpina w przewod miedzy amorkiem a kula. Pozniej sie odpowietrza caly uklad i pompuje od nowa patrzac na wskazania manometru... I tak osobno na kazda strone... troche zabawy jest.

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl