MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 11:52 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob gru 25, 2004 10:46 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Słuchajcie w W124 jest już spora odczówalna różnica między 2,6 , a 3,0 ,
więc niech mi nikt nie pitoli że takie W126 2,6 da radę nawet W124 2,6 , a co dopiero 560SEC czy cóś. Ja to mam pomysł żeby kupić sobie W201 2,6 z padniętym motorem i władować M103 3,0 - prosta wymiana silnika, nawet ECU chodzą zamiennie chociaż mają inne numery :evil: [zlosnikz] .

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 
 Tytuł:
Post: sob gru 25, 2004 11:14 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt gru 24, 2004 8:15 pm
Posty: 25
Lokalizacja: śląsk
To nie są bajki bo ja nigdy nie mówię jak czegoś nie widziałem 2,6 stan perfekcyjny silnik pięknię pracował apropo 5,6 też nie był najgorszy gdyby to był złom to nawet byśmy nie robili tego testu 5,6 242ps 1750kg powyżej 300 ps się nie spotkałem a wielę tego widziałem 300 i to bez katalizatora.2600 orginał parę drobiazgów przerobionę waga 1440kg.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 14, 2005 11:51 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
JareG pisze:
JareG pisze:
No to wymienic na taki, na ktorym w126 bedzie jezdzic, a nie sie kulac [hehe] (czyli na V8 )


Wczoraj mialem okazje pojezdzic troche 260se z 88 roku i w dodatku zagazowanym.Wcale nie mialem wrazenia ze sie 'kulam" a wrecz przeciwnie :) . W zatloczonym Raszynie ladnie slalomowal i to co bylo na celowniku zaraz ogladalo moj ....tylny celownik i delektowalo sie zapachem frytek.Byla to jazda probna bo mam zamiar kupic ten woozek i jakos mnie ta pojemnosc nie odrzucila.Wiem ze taki motorek to w porownaniu z 5600 nic ale jak bede potrzebowal sie poscigac to se kupie subaru impreze z tym mocniejszym motorkiem.Podejrzewam ze nawet 5600jej nie da rady.Mowa o samochodach nietjuninkowwanych,naturlich.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 14, 2005 12:18 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
agaj666 pisze:
Wczoraj mialem okazje pojezdzic troche 260se z 88 roku i w dodatku zagazowanym.Wcale nie mialem wrazenia ze sie 'kulam" a wrecz przeciwnie :) . W zatloczonym Raszynie ladnie slalomowal i to co bylo na celowniku zaraz ogladalo moj ....tylny celownik i delektowalo sie zapachem frytek.

O! 260 na olej roślinny*! :o Me:how (i Wiedżmin?) będzie zainteresowany ;) [zlosnik]

Na poważnie. Proponuję Ci wykonać jeszcze jazdę próbną, ale z czymś bardziej dostosowanym do wagi auta pod maską - choćby dla porównania.

* Fajnie by było gdyby LPG dawało plackami albo frytkami.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 14, 2005 1:56 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
Pewnie ze wrazenia z jazdy 560 sec beda troche.... inne ale jakos w spadku nie dostalem szybu naftowego a woozek ma jezdzic.Zreszta juz jezdzi w filmach :)i jest strasznie zadbany w srodku.Jak zobaczylem to az mi dech zaparlo.Moze korzystaja z okazji poprosze o sprawdzenie vin?
Oto on WDB1260201A385944.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 14, 2005 3:44 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
agaj666 pisze:
a co to takiego: 430 - headrests in the rear (с 01.01.1977)
570 - folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
682 fire extinguisher (с 01.04.1970)
reszte znam i wiem co tam sie kryje


430 zagłówki z tyłu
770 podłokietnik z przodu
682 gaśnica

Wypas ma ładny. na spalanie poniżej 14l/100 bym nie liczył za mocno ;)

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 14, 2005 4:26 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
i nie licze. ciekaw jestem ile gazika toto chleje?


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 14, 2005 8:40 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Nie chce mi się wszystkiego komentować, bo to za dużo roboty :roll: , ale bez przesady(zmu).
JareG pisze:
w126 z M103 2.6 - rzeznia, taczanka etc. [no] Calkowite minimum to M103 3.0, w trasie daje rade - jak sie rozbuja to leci.. po miescie niestety trza go na obrotach, pali wtedy niewiele mniej od V8, a jezdzi DUZO gorzej

Tak to wyglada, wg mnie oczywiscie [hehe]


Moim zdaniem to gruba przesada. Uważam, że miałbyś problem uciec W 116 450 SE temu W 126 260 SE... a za 300 SE(L) to byś najprawdopodobniej "powąchał dymek" :roll: ...

Ocet pisze:
Ja rozumiem, ze mozna by bylo wydziwiac na 260SEC, jakby bylo, ale na limuzyne? Przeca to jest wlasnie pojazd do crusingu, a nie Porschejaeger!


Dokładnie! To tak samo można byłoby narzekać na W 108 250 S w porównaniu z W 109 300 SEL 6.3 albo W 116 280 S w porównaniu z W 116 450 SEL 6.9, bo to podobne różnice w osiągach co W 126 260 SE i 560 SE(L/C). Ludzie litości!!! Nawet w dzisiejszych czasach 250 S czy 280 S czy też 260 SE to nie są taczki.

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 
 Tytuł:
Post: sob sty 15, 2005 9:48 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
no i wlasnie o to chodzi.5600 sec przy ferrari f 50 (porownuje topowe modele) to rzeznia,taczanka,woozek z lodami.....a przeca to super autko.do wyscigow polecam mclaren f1, skoligacony z mercedesem, ten co ma lub mial jas fasola,a do normalnej jazdy 260 tez sie nada a i wyprzedzic potrafi.
jak ja lubie te rozmowy o wyzszosci swiat jednych nad drugimi....szczesliwego nowego 2006 roku!!!
a co ,bede pierwszy :P


Na górę
 
 Tytuł:
Post: sob sty 15, 2005 1:55 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Mitu pisze:
Ocet pisze:
Ja rozumiem, ze mozna by bylo wydziwiac na 260SEC, jakby bylo, ale na limuzyne? Przeca to jest wlasnie pojazd do crusingu, a nie Porschejaeger!


Dokładnie! To tak samo można byłoby narzekać na W 108 250 S w porównaniu z W 109 300 SEL 6.3 albo W 116 280 S w porównaniu z W 116 450 SEL 6.9, bo to podobne różnice w osiągach co W 126 260 SE i 560 SE(L/C). Ludzie litości!!! Nawet w dzisiejszych czasach 250 S czy 280 S czy też 260 SE to nie są taczki.

Problem w tym, ze np. ja nie porownuje 260se do 560se, tylko mowie, ze R6 jest za slaby dla S-klasy. Dodatkowo nadmieniam, ze S-klasa = wsio co najlepsze, bez wzgledu na koszty.. jakos ciezko pogodzic to z pojemnoscia 2600, czy 3000 [zlosnikz]
Tak ciezko to zrozumiec? [zlosnik][hehe]

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 
 Tytuł:
Post: sob sty 15, 2005 2:36 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
JareG pisze:
Problem w tym, ze np. ja nie porownuje 260se do 560se, tylko mowie, ze R6 jest za slaby dla S-klasy. Dodatkowo nadmieniam, ze S-klasa = wsio co najlepsze, bez wzgledu na koszty.. jakos ciezko pogodzic to z pojemnoscia 2600, czy 3000 [zlosnikz]
Tak ciezko to zrozumiec? [zlosnik][hehe]


Ciężko [zlosnik] , bo jazdę 260 SE określasz jako "rzeźnię" i "taczankę", a tak nie jest. Poza tym były takie czasy, że w S - klasie (wówczas jeszcze nieoficjalnej) nie było motorów V8. W ogóle to V8 jest amerykańskie i te ichne V8 to są prawdziwe V8. Na gaźnikach plują mocą i dzwiękiem wolności wydając z siebie istnie powalający charkot. Amerykańskie rodziny silników V8 tak jak Hemi to są prawdziwe legendy i wszędzie na świecie V8 kojarzy się z USA... :roll:
Kwintesencją MB jest R6 i tak było przez lata i dekady, dopóki się wszystko niepopaprało i nie zaczęło być gorzej. To samo tyczy się BMW. MB i BMW miało wojnę na R6. Tylko, że w pewnym momencie MB odpuścił, a BMW "podrapało się w głowę" i też stwierdziło, że to chyba nie ma już sensu, a przynajmniej nie na taką skalę. Nie wiem jak inni, ale ja bardzo żałuję, że tak to wszystko się potoczyło. Nagle pojawiły się takie motory jak V6 co to miały być tym co najlepsze w R6 i V8. Wcześniej stosowali je mniej renomowani producenci...
Zauważ, że dopóki MB był prawdziwym MB to faktycznie V8 był zarezerwowany dla S - klasy. Kiedyś w klasie średniej wyższej flagową jednostką była R6.
Pozdrawiam.

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 
 Tytuł:
Post: sob sty 15, 2005 2:51 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Mitu pisze:
JareG pisze:
Problem w tym, ze np. ja nie porownuje 260se do 560se, tylko mowie, ze R6 jest za slaby dla S-klasy. Dodatkowo nadmieniam, ze S-klasa = wsio co najlepsze, bez wzgledu na koszty.. jakos ciezko pogodzic to z pojemnoscia 2600, czy 3000 [zlosnikz]
Tak ciezko to zrozumiec? [zlosnik][hehe]


Ciężko [zlosnik] , bo jazdę 260 SE określasz jako "rzeźnię" i "taczankę", a tak nie jest. Poza tym były takie czasy, że w S - klasie (wówczas jeszcze

Rozmawiamy nie o jakiejs S-klasie, tylko o w126.. a tu V8 bylo od poczatku

Mitu pisze:
Zauważ, że dopóki MB był prawdzuwym MB to faktycznie V8 był zarezerwowany dla S - klasy. Kiedyś w klasie średniej wyższej flagową jednostką była R6.
Pozdrawiam.

Dzieki za historie [hehe]

Lecz wrocmy do meritum:
1. Mowimy o silnikach w w126
2. S-klasa to model topowy..
3. V8 to tez topowe rozwiazanie (bylo nie bylo..)

Biorac pod uwage w/w, da sie to pogodzic z R6 w w126, czy jednak lepszym (=zapewniajacym lepsze parametry) rozwazaniem w tej budzie jest V8..?

OT: Wczoraj przejechalem SEC 509km, w tym jakos 50km po W-wie. Spalanie wyszlo mi 13,9l/100.. ale prawie cala trase Torun > W-wa jechalem 130-140 (i wiecej; zajelo mi to 1,5h, w tym stalem w Lomiankach w korku, i potem w centrum tez nieco mnie zwolnily swiatla..)

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 
 Tytuł:
Post: sob sty 15, 2005 4:14 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 18, 2004 11:56 pm
Posty: 309
Lokalizacja: częstochowa
A przecież mówiłeś że pali Ci poniżej dziesięciu. :lol: Tak jak pisałem poniżej dziesięciu to może być chwilowe spalanie w danym momencie ale takiego nie osiągniesz na długim dystansie szczególnie w Polsce zresztą sam to potwierdziłeś jednocześnie zaprzeczając swojemu wcześniejszemu zdaniu [zlosnik] ,

_________________
W124 300D TURBO

C126 E56


Na górę
 
 Tytuł:
Post: sob sty 15, 2005 4:22 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
art pisze:
A przecież mówiłeś że pali Ci poniżej dziesięciu. :lol: Tak jak pisałem poniżej dziesięciu to może być chwilowe spalanie w danym momencie ale takiego nie osiągniesz na długim dystansie szczególnie w Polsce zresztą sam to potwierdziłeś jednocześnie zaprzeczając swojemu wcześniejszemu zdaniu [zlosnik] ,

O ile pamiętam, to podane były inne warunki brzegowe, sprawdź jeszcze raz [zlosnik]

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 
 Tytuł:
Post: sob sty 15, 2005 5:18 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
art pisze:
A przecież mówiłeś że pali Ci poniżej dziesięciu. :lol: Tak jak

Tak jak napisal Wookee: masz kolego albo slaba pamiec, albo nie umiesz zrozumiec tego co sie pisze, no i w efekcie czepiasz sie KAZDEGO MOZLIWEGO punktu zaczepienia [zlosnik]
Konczac: pisalem tez, ze pali 1l/10km predkosci.. czyli wsio jest OK.

Zalecam medytacje [zlosnikz]

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl