MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 3:58 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob mar 05, 2005 7:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 22, 2003 8:20 pm
Posty: 216
Lokalizacja: Nowa Dęba Podkarpacie
Co wy na to wydaje się być w ładnym stanie.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13865

_________________
Andrzej
Chrysler Grand Voyager LX 3.8 AWD 99/00'
MB W210 E230 96'
ex MB W123 300TD 82`TAXI
ex Fiat CC 700


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 05, 2005 7:17 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
Jeżeli przebieg prawdziwy to faktycznie ale ciężko oceniać po jednej fotce ... ciekawe czy wyposażenie karetki się uchowało [oczko]

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
Post: sob mar 05, 2005 7:23 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Obserwowałem to auto na allegro.
Jest od dawna w ogłoszeniach cały czas cena oscyluje w okolicy 9 000zł .

Zaciekawił mnie przebieg oraz skórzana tapicerka :o po co ??
Nie wiem dlaczego w karetkach najczesciej wystepuje silnik M123 ??

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 05, 2005 7:26 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
To samo jest w wersjach przedłużonych a co do skóry to stawiam na taxi leder albo coś w tym stylu [zlosnik] [/list]

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 05, 2005 7:31 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
krzstian pisze:
To samo jest w wersjach przedłużonych a co do skóry to stawiam na taxi leder albo coś w tym stylu [zlosnik] [/list]


No ja też stawiam na MB-tex [zlosnik] [zlosnik] [happy]

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 05, 2005 8:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 28, 2004 3:18 pm
Posty: 810
Lokalizacja: bytom
koputyer pokładowy :o w beczułce :o

_________________
W 123 300D 82r R.I.P
w 123 280 E błękit metalic 80r
volvo 460 96 fajnie śmiga
koń jaki jest ...każdy widzi ,,,, silnik musi coś spalać:albo benzynke, albo olej , albo zawory...""

http://www.kolderki.org/kolderki/pages/ ... php?nr=275


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 05, 2005 9:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 12, 2004 5:30 pm
Posty: 714
Lokalizacja: ze stolicy Śląska
hmm jak na moje oko to gościu troche przesadzil z tym wyposażeniem autka, albo np przed napisem "skóra" zapomniał dodać "sztuczna" ;) . A co do karetek to raczej bym sie nie łapał za nią bo przecież widomo, że z takim autem to jak z TAXI, cały czas w pracy, nawet czasu nie miał ten samochod żeby się psuć [zlosnik]

_________________
-410D 2,9D '86
-308D 2,3D '94
-Sprinter 312D 2,9TD '97
-307D 2,4D '87
-Vito 2,2 CDI '03
-210 2,2 CDI '00
-190 200D '88
-190 200D '86
-126 300 SDL '84 USA
-124 E300TD '94
-124 250TD '86
-190 2,0E '86
-123 300D '81


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 05, 2005 9:22 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Ostatnio przejeżdżając przez Błonie widziałem w komisie przy trasie stały dwa karawany 123 i 124, ale nie miałem czasu się zatrzymać. Jakby ktoś przejeżdżał to myslę, że warto by było rzucić na nie okiem, choćby z ciekawości.
Pozdrawiam

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 05, 2005 9:47 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
krzstian pisze:
To samo jest w wersjach przedłużonych a co do skóry to stawiam na taxi leder albo coś w tym stylu [zlosnik] [/list]


W wersjach dlugich byl tylko jeden motor benzynowy - wlasnie M 123 (250) i dwa Diesle 240 D i 300 D (bez turbo). Zastosowali mocne i jednoczesnie sprawdzone jednostki (a przynajmniej tak uwazali). 250 bazuje na starszych, sprawdzonych konstrukcjach, ale juz w chwili debiutu nie byl to zbyt nowoczesny motor, a do tego najbardziej paliwozerny w calej palecie. Nie wiem czemu nie zrezygnowali z niego po wprowadzeniu M 102, szczególnie wersji 230 E. Wprawdzie 4 cylindry (M 102) to nie 6 (M 123), ale osiagi wlasciwie te same, a wytrzymalosc na korzysc M 102, ze o ekonomii nie wspomne. Z reszta wyniki sprzedazy nie klamia. Limuzyn 230 E sprzedano ponad dwukrotnie wiecej niz limuzyn 250, a 230 E bylo produkowane o polowe krocej :roll: . Co do wersji T sprawa wyglada podobnie. 230 TE sprzedano prawie 5,5 razy wiecej niz 250 T. Tylko, ze tu fabryka "poszla po rozum do glowy" i 250 T wycofano ze sprzedazy w sierpniu 1982 roku. Tym samym jedynym T w wersji gaznikowej pozostalo 200 T (M 102), bo 230 T (M 115) zostalo zastapione przez 230 TE, a motor M 110 (280) w wersji gaznikowej nie wystepowal w T wcale (tylko limuzyna i coupe). M 123 na tle pozostalych motorow benzynowych byl przestarzaly (szczegolnie po ukazaniu sie motoru M 102). Oczywiscie ma swietne walory akustyczne, tak jak stare "szostki" z lat 60 tych. (m.in. M 180), ale to troche za malo. Mimo wszystko firma produkowala go do samego konca. Troche mnie dziwi fakt, ze nie montowano M 123 do dwudrzwiowych W 123. W W 114 przeciez pod maska ladowaly tylko "szostki". Zdecydowano sie na 4 cylindry na gazniku do W 123 coupe. Wersja W 123 230 C byla "ospala" nawet jak na tamte czasy. Oczywiscie M 115, szczegolnie w wersji 230 (lub 230.4 jak to bylo w W 115) mial wiele zalet. Byl to silnik wolnoobrotowy i jazda nim byla podobna do jazdy Dieslem, a przy tym byl sporo dynamiczniejszy i szybszy. Nawet w porownaniu z najwiekszym i za razem najzwawszym Dieslem w W 123: 300 D lub w nomenklaturze 115: 240 D 3.0 (czyli OM 617, nie liczac wersji turbo). Poza tym byla to pierwsza "czworka" o tak duzej pojemnosci. Wczesniej takie pojemnosci uzyskiwano tylko z szesciu cylindrow. Dlatego uwazam, ze M 115 jak najbardziej tak, ale nie w coupe czy kombi, tylko w limuzynie i lepiej w W 115 niz w W 123. Wracajac do M 123 to montowano go do wersji dlugich przeznaczonych pod zabudowe (np. sanitarka), ale montowano rowniez do tych aut M 110 na wtrysku (280 E), a z Diesli standardowo i tradycyjnie 240 D (OM 616) i 300 D (OM 617 bez turbo).

AMG pisze:
No ja też stawiam na MB-tex [zlosnik] [zlosnik] [happy]


Co do skaju to Adam zapewne ma racje, a jesli tam jest prawdziwa skora
to uszyta pozniej lub przelozona z innego auta.

Pozdrawiam - Lukasz.

P.S. Wybaczcie mi moje rozwazania, ale nie mam komu marudzic, a komus musze [zlosnik] ;) .

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 06, 2005 1:06 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2003 11:06 am
Posty: 1156
Lokalizacja: Płochocin
Maniek pisze:
Ostatnio przejeżdżając przez Błonie widziałem w komisie przy trasie stały dwa karawany 123 i 124, ale nie miałem czasu się zatrzymać. Jakby ktoś przejeżdżał to myslę, że warto by było rzucić na nie okiem, choćby z ciekawości.
Pozdrawiam


Rzuciłem... [zlosnik] stoją w tym komisie od zeszłego lata, co Cię interesuje?

_________________
[color=blue]K.O.-wiec z pokoju 704 [zlosnik] [/color]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 06, 2005 1:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 27, 2004 6:48 pm
Posty: 142
Lokalizacja: W-wa
Na Białołęce stoi karawan do sprzedania na krakowskich blachach, ale bliżej sie nim nie interesowałame, bo mam złe wspomnienia co do karawanów... [oczko]

_________________
Beczunia W123 240D '77, w całości po kapitalnym


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 06, 2005 2:01 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Stawros pisze:
.... co Cię interesuje?
Bynajmniej nie wynajem [zlosnik] T
eż bym rzucił okiem na nie. Ale jeszce chyba będę miał okazje.

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 06, 2005 2:03 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
jak byłem się dowiadywać u foty ile będzie mnie kosztować zawieszenie do mojego kombiaka to przy okazji wyszło że karetki i karawany mają inne nivo tzn inne sprężeny i amortyzatory jeszcze droższe niż do T [szalone]

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 15, 2005 3:25 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sty 10, 2005 6:26 pm
Posty: 20
Lokalizacja: warszawa
Chcesz powiedzieć że w karetce są inne amortyzatory niż w T...
Mam karetke na dawce motoru i nivo do T i nie zauważyłem róznic. Co jest inne??


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl