MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 19, 2025 2:52 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt maja 30, 2006 7:39 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
skorpionkrak pisze:
a tak przy okazji co to jest ten k-jet

KE-JEt układ sterowania silnikem z ciągłym (mechanicznym) wtryskiem.
ERóżnica pomiedzy KE i K. KE - ma sterowanie elektroniczne.

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 12, 2007 3:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw kwie 03, 2003 10:07 am
Posty: 352
Lokalizacja: Szczerców/Łódzkie
witam, Panowie możecie mi podpowiedzieć jakie instalacje LPG do tego motoru 3.0 24V macie? i gdzie je zakładaliście?

pozdro

_________________
W 123/ 81r - 2.3E " Helena"
W 168/ 01r - 1.7 CDI
ex:
W 221/ 04r - E320 4matic
W 140/ 98r - CL 500
W 124/ 91r - 300CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 12, 2007 8:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 09, 2006 10:48 am
Posty: 463
Z pekajaca wiazka przy M104 to prawda. Sam tego nie doswiadczylem ale tutaj pytalem, bo mam taki motor teraz.
Najwiekszy problem z wiazka jest w USA i tam ludzie mocno sie poca zeby koncern uznal to za problem i przyznal sie do bledu... a koncern nic:)

Byc moze oni tam maja inny klimat a moze dla nich wiazka byla robiona z jeszcze bardziej ekologicznie-przyjaznych materialow - krotki czas rozpadu [zlosnik] . W tamtych warunkach kupno samochodu z silnikiem M104 zalezy bardzo od tego czy poprzedni wlasciciel wymienil wiazke na nowa czy jeszcze nie :)

Ja narazie spie spokojnie, bo dziala, a w internecie bardzo rzadko pojawiaja sie posty z europy na ten temat.

_________________
Pozdrawiam, mMm

E280 T
450SLC 5.0
dawniej: W115 200D '72 - Boluś, W115 '70 - No Name, W116 '76 - No Name, oraz rozne 123

Automatom mówię NIE
Śląsk, Gliwice


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 12, 2007 8:26 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
mMm2 pisze:
Z pekajaca wiazka przy M104 to prawda. Sam tego nie doswiadczylem ale tutaj pytalem, bo mam taki motor teraz.
Najwiekszy problem z wiazka jest w USA i tam ludzie mocno sie poca zeby koncern uznal to za problem i przyznal sie do bledu... a koncern nic:)

Byc moze oni tam maja inny klimat a moze dla nich wiazka byla robiona z jeszcze bardziej ekologicznie-przyjaznych materialow - krotki czas rozpadu [zlosnik] . W tamtych warunkach kupno samochodu z silnikiem M104 zalezy bardzo od tego czy poprzedni wlasciciel wymienil wiazke na nowa czy jeszcze nie :)

Ja narazie spie spokojnie, bo dziala, a w internecie bardzo rzadko pojawiaja sie posty z europy na ten temat.


jak zwykle głupota amerykanow mnie rozkłada....a co to za problem wziąć troszke przewodow kupić w odpowiednich kolorach i przelutować kabelek po kabelku na nowe? A siadaja napewno dlatego ze jak auto jest w kalifoni czy cos w tym stylu to jak tam jest +45 to pod tym deklem ze 100C i wiazki sie kruszą

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl