MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 8:29 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt mar 13, 2009 2:59 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
autovidol pisze:
bo u mnie za aku jest czarna osłonka z plastiku a za nią nie ma po prostu nic


no to chyba tu lezy przyczyna!tam na 100% powinien byc ten srebrny przekaznik o taki: http://cgi.ebay.de/Mercedes-Benz-Ubersp ... 240%3A1318

odpowiedzialny jest on za wolne obroty,obrotomierz i ABS.

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 13, 2009 3:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 13, 2007 7:18 pm
Posty: 53
Lokalizacja: 0pole
i tylko on tam sie znajduje ?

_________________
była: W123 240D 1979r. "Osiemdziesiątka"
jest: W124 250D 1989r. "Bizon"
będzie: W126 300SD
w marzeniach: W112 300SEL


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 20, 2009 1:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 13, 2007 7:18 pm
Posty: 53
Lokalizacja: 0pole
mam taki prrzekaźnik tam ale on ma 5 lub 6 pinów i gdy go wyjąłem to zaświeciła mi się kontrolka (ABS) ale obrotomierz ani nie drgnął, a ten co mi pokazałeś na zdjęciu ma 4 piny o ile dobrze widze więc może będzie pasował tam gdzie mam obciete te kabelki ? może masz coś a'la schemacik lub fotkę tego miejsca za aku gdzie to powinno być ? pomocy plisss

_________________
była: W123 240D 1979r. "Osiemdziesiątka"

jest: W124 250D 1989r. "Bizon"

będzie: W126 300SD

w marzeniach: W112 300SEL


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 20, 2009 2:51 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
Sygnał na obrotomierz idzie z wyjścia TD regulatora obrotów (za akumulatorem), nawet jesli idzie skad inąd to po podpięciu przewodu sygnałowego do w/w wyjscia obrotek powinien się ożywić (pod warunkeim oczywiście ze dostaje +, masę i jest sprawny).

Jak telepie autem na zimnym to własnie ten regulator ma jakiś feler, np nie ma zasilania.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 20, 2009 3:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
autovidol miałem podobny problem jak ty, problemem okazał się przekaźnik EGR, czy masz taki za akumulatorem?

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl